Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WEB 2.0 PRZEWODNIK PO STRATEGIACH - NOWA

27-06-2012, 0:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik mikewhiskey
numer aukcji: 2358723924
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 18-06-2012 09:46:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



e-mail: [zasłonięte]@gmail.com



Klikajac "Kup teraz" akceptujesz warunki regulaminu znajdujacego sie w zakladce "O mnie".



Najczesciej zadawane pytania.



Zachecamy do dokonywania platnosci przez Allegro, dane do zwyklego przelwu znajdziesz w zakladce "O mnie".

 


 

 

Web 2.0 Przewodnik po strategiach

Autor/autorzy:

Amy Shuen

Helion

 

 

 

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!

 

 Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?

 Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?

 Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?

 

 Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

 

 Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.

 

 Wspólna wartość użytkowników portalu

 Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych

 Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0

 Spieniężanie sieci społecznych

 Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam

 Tworzenie wartości w sieciach społecznych

 Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0

 Style innowacji

 Tworzenie biznesplanów Web 2.0

 

 Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie

 

 

 

Oprawa: Miękka

Format: 14.0x21.0cm

Ilość stron: 288

Rok wydania: 2009