Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Web 2.0 Przewodnik po strategiach Amy Shuen

15-04-2015, 20:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik xmilion
numer aukcji: 5241744687
Miejscowość Będzin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-04-2015 20:08:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Tytuł oryginału: Web 2.0 A Strategy Guide

Autorzy: Amy Shuen

Rok wydania: 2009

Stron: 288

Tłumaczenie: Andrzej Stefański

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1923-8

Format: A5

Oprawa: miękka

 

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!

Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?

Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?

Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?

Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.

Wspólna wartość użytkowników portalu

Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych

Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0

Spieniężanie sieci społecznych

Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam

Tworzenie wartości w sieciach społecznych

Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0

Style innowacji

Tworzenie biznesplanów Web 2.0

Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie