Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WEB 2.0. PRZEWODNIK PO STRATEGIACH [KSIĄŻKA]

04-02-2014, 1:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36.40 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 3857270899
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 5   
Koniec: 04-02-2014 01:16:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Darmowa wysylka
Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

Web 2.0. Przewodnik po strategiach [KSIĄŻKA]

Web 2.0: A Strategy Guide
autor:
Amy Shuen
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
miękka
ilość stron:
288
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-1923-8
tłumacznenie:
Andrzej Stefański
wymiary:
A5

 Opis

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!



  • Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?

  • Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?

  • Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?


Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.


Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.



  • Wspólna wartość użytkowników portalu

  • Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych

  • Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0

  • Spieniężanie sieci społecznych

  • Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam

  • Tworzenie wartości w sieciach społecznych

  • Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0

  • Style innowacji

  • Tworzenie biznesplanów Web 2.0


Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie








Wyróżnienie Magazynu Literackiego KSIĄŻKI


Redakcja Magazynu Literackiego KSIĄŻKI przyznała książce "Web 2.0 - przewodnik po strategiach" w kwietniu 2009 roku Wyróżnienie za książkę miesiąca w kategorii Ekonomia

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.


Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!