Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Web 2.0 Przewodnik po strategiach

24-01-2012, 7:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2009549665
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 19-01-2012 15:45:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Amy Shuen
Data wydania: 01/2009
Stron: 288

  • Tytuł oryginału: Web 2.0: A Strategy Guide
  • Tłumaczenie: Andrzej Stefański
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1923-8
  • Format: A5

    Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!

    • Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?
    • Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?
    • Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?

    Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie — udostępniając usługi za darmo — możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

    Książka „Web 2.0. Przewodnik po strategiach” zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.

    • Wspólna wartość użytkowników portalu
    • Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
    • Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0
    • Spieniężanie sieci społecznych
    • Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam
    • Tworzenie wartości w sieciach społecznych
    • Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0
    • Style innowacji
    • Tworzenie biznesplanów Web 2.0

    Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie

  • Web 2.0 Przewodnik po strategiach


    Dodano 2[zasłonięte]010-01 13:55
    Wysyłka Kurierem Cała Polska Przy Wpłacie na Konto 22zł do 30kg