| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl | | | | Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty: Księgarnia PIM, Tychy ul. Jana Pawła II 24 | | | | Wpłata na konto: Alior Bank 21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. | | | Wdrażenie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (oryginalnie: The Execution Premium. Linking Strategy to Operations for Competitive Advantage.) Kaplan Robert S., Norton David P.
wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN wydanie 2010 r. ISBN:[zasłonięte]978-83-16124-8 Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz Format: 16.5x23.5cm, 316 stron Oprawa: Miękka Wydanie: 1
Opis książki Wdrażenie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej : Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy. (z rozdziału 1)
Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.
| |