Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wdrażenie strategii dla osiągnięcia przewagi

12-07-2012, 9:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 67 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2392412308
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 12   
Koniec: 02-07-2012 13:23:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 

Wdrażenie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
(oryginalnie: The Execution Premium. Linking Strategy to Operations for Competitive Advantage.)
Kaplan Robert S., Norton David P.

wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
wydanie 2010 r.
ISBN:[zasłonięte]978-83-16124-8
Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz
Format: 16.5x23.5cm, 316 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Wdrażenie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej :
Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.
(z rozdziału 1)

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

okładka