|
|
NAUCZYCIEL WCZESNEJ EDUKACJI pod redakcją Ewy Smak rok wyd. 2009, stron 261, przypisy, tab. miękka oprawa foliowana, format ok. 23,5 cm x 16,5 cm Z notatki wydawniczej : Treści zawarte w pracy koncentrują się na problemach dotyczących nauczyciela wczesnej edukacji. Ukazano obraz współczesnego nauczyciela oraz podejmowane działania w pracy pedagogicznej. Praca adresowana jest do pracowników naukowych, studentów oraz nauczycieli czynnych zawodowo. SPIS TREŚCI : Wstęp Rozdział I — Nauczyciel wobec wyzwań współczesnego świata Bronislava KASACOVA — Teoreticke kontexty soucasnej pedeutologie [tekst w jęz. obcym] Małgorzata ZALEWSKA-BUJAK — Wychowawca i wychowanek wobec współczesnych wyzwań i zagrożeń edukacyjnych Dorota KLUS-STAŃSKA — Język pedagogiki wczesnej edukacji — ryzyko konkretyzacji profesjonalnego myślenia nauczycieli. Z perspektywy koncepcji kodów językowych Basila Bernsteina Radmila BURKOVICOVA — Autorefleksja jako jedna z dróg kształtowania tożsamości zawodowej Iwona RUDEK, Anetta SOROKA-FEDORCZUK — Rola nauczyciela w przygotowaniu dziecka do wyzwań współczesnego świata Jadwiga OLEKSY — Medialny wizerunek szkoły jako instytucji wspierającej dzieciństwo — nadzieje i niepokoje Edward SZKODA — Kreowanie wizerunku szkoły — moda czy organizacyjna konieczność? Rozdział II — Aspekty metodologiczne i innowacyjne współczesnego nauczyciela Alena NELESOVSKA — Kompetentny nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej (badanie sondażowe) Renata BERNATOVA — Priprava ucitel'ov elementaristov v Slovenskej republike — sucasnost a perspektivy [tekst w jęz. obcym] Jan KANCIR — E-learning ako sucast distancneho vzdelavania [tekst w jęz. obcym] Ewa SMAK — Problematyka twórczości w poglądach nauczycieli wczesnej edukacji Elżbieta MAREK — Kim są studenci pedagogiki wczesnoszkolnej, czyli kilka słów o tożsamości kandydatów na nauczycieli Iwona CZAJA-CHUDYBA — Pedagogiczne uwarunkowania rozwijania krytycznego myślenia — badania umiejętności analitycznych nauczycieli Anna GAJDZICA — Nauczyciele klas początkowych a wdrażanie zmian i innowacji Ewa ŻMIJEWSKA — Kompetencje współczesnego nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej Małgorzata GANCZARSKA — Obraz nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opinii maturzystów Aleksandra RÓŻAŃSKA — Kompetencje studentów — przyszłych nauczycieli kształcenia zintegrowanego — do nauczania matematyki Tatiana KŁOSIŃSKA — Nauczyciel kształcenia zintegrowanego w obliczu przemian edukacyjnych Rozdział III — Nauczyciel wczesnej edukacji w działalności praktycznej Vlasta HRDLICKOVA — The Environmental Training as a Cross-section Topic of The General Educational Program and its Implementation into the Pre-graduate Training of the Pre-primary and the Primary Education Future Teachers [tekst w jęz. obcym] Gabriela KAPICA — Optymalizacja systemu edukacji wczesnoszkolnej Alena DOUSKOVA — Spolocenskovedne vzdelavanie na primarnom stupni skoly [tekst w jęz. obcym] Drahomira HOLOUSOVA, Milena KROBOTOVA — Ucitel a nove pozadavky soucasne skoly Teresa NECKAR-ILNICKA — Edukacja do sukcesu dzieci — ustalanie granic. Refleksje pedagoga Tomasz MICHALEWSKI — Edukacyjna rola zabaw i zabawek dzieciństwa — wspomnienia młodzieży akademickiej Uniwersytetu Opolskiego. Komunikat z badań Jolanta OLKUSZ — Wiedza nauczycielek wychowania przedszkolnego o literaturze dla najmłodszych Barbara CHOJNACKA-SYNASZKO — Formy bieżącej oceny opisowej — ich rola we wspieraniu i motywowaniu ucznia do nauki podczas zajęć Wykaz autorów
KAŻDY OFEROWANY EGZEMPLARZ JEST SPRAWDZANY W CELU WYKLUCZENIA EWENTUALNYCH DEFEKTÓW DRUKARSKICH ! ZAPRASZAM DO PRZEJRZENIA PEŁNEJ OFERTY KSIĘGARNI E-KODEKS !!! W przypadku dodatkowych pytań proszę przesłać wiadomość. |
|
|
|
|
|