Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
ul. Lubartowska 56 w Lublinie
Kontakt z nami
ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30
Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych. Metoda krakowska
Autor: Cieszyńska J.
Wydawca: Omega Stage Systems
Wydanie, Rok wyd: I, 2011
Ilość stron: 308
Format: 17,5 x 24,5 cm
Oprawa: twarda
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]31685
Opis:
Książka przeznaczona jest dla logopedów, psychologów, terapeutów, lekarzy, pedagogów i rodzin dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Autorka przedstawia nie tylko współczesne poglądy dotyczące spektrum autyzmu, ale przede wszystkim opisuje przebieg terapii neurobiologicznej, z której korzystać mogą wszystkie dzieci z zakłóceniami rozwoju poznawczego i językowego.
Spis treści:
Drogi Czytelniku!
Wstęp
I. KLASYCZNE METODY DIAGNOZOWANIA AUTYZMU
1. Diagnoza – refleksje teoretyczne
2. Autyzm jako jednostka chorobowa (klasyfikacje ICD-10 i DSM-IV, CHAT CARS)
3. Zachowania autystyczne – stereotypy i fakty
4. Brak teorii umysłu czy deficyt języka?
5. Terapia behawioralna – źródła powstania, założenia, skutki jej stosowania
II. WCZESNA DIAGNOZA – ZAGROŻENIE AUTYZMEM
1. Zagrożenia współczesności
2. Psychologiczne metody diagnozowania zachowań ze spektrum autyzmu
3. Profil funkcji poznawczych dziecka z zaburzeniami komunikacji językowej
4. Wywiad z rodzicami – spojrzenie praktyka
III. TERAPIA PSYCHOLOGICZNA
1. Problemy psychologiczne
IV. TERAPIA NEUTOBIOLOGICZNA
1. Terapia słuchowa
2. Terapia funkcji wzrokowych
3. Terapia odbioru i przetwarzania bodźców węchowych, smakowych i dotykowych
4. Stymulacja rozwoju zabawy
5. Stymulacja funkcji lewej półkuli mózgu
6. Terapia zachowań społecznych
7. Stymulacja funkcji motorycznych
8. Ćwiczenia pamięci
9. Ćwiczenia myślenia
10. Kształtowanie systemu językowego
V. HISTORIE PRAWDZIWE
1. Jaś
2. Pawełek
3. Dawid
Zakończenie
Bibliografia