Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych

30-01-2014, 17:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 63 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 3912554859
Miejscowość Lublin
Licytowało: 1    Wyświetleń: 27   
Koniec: 30-01-2014 16:24:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-18.00
soboty: 10.00-14.00

Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych. Metoda krakowska

Autor: Cieszyńska J.

 

Wydawca: Omega Stage Systems

Wydanie, Rok wyd: I, 2011

Ilość stron: 308

Format: 17,5 x 24,5 cm

Oprawa: twarda

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]31685 

Opis:

Książka przeznaczona jest dla logopedów, psychologów, terapeutów, lekarzy, pedagogów i rodzin dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Autorka przedstawia nie tylko współczesne poglądy dotyczące spektrum autyzmu, ale przede wszystkim opisuje przebieg terapii neurobiologicznej, z której korzystać mogą wszystkie dzieci z zakłóceniami rozwoju poznawczego i językowego.

Spis treści:
Drogi Czytelniku!
Wstęp
I. KLASYCZNE METODY DIAGNOZOWANIA AUTYZMU
1. Diagnoza – refleksje teoretyczne
2. Autyzm jako jednostka chorobowa (klasyfikacje ICD-10 i DSM-IV, CHAT CARS)
3. Zachowania autystyczne – stereotypy i fakty
4. Brak teorii umysłu czy deficyt języka?
5. Terapia behawioralna – źródła powstania, założenia, skutki jej stosowania
II. WCZESNA DIAGNOZA – ZAGROŻENIE AUTYZMEM
1. Zagrożenia współczesności
2. Psychologiczne metody diagnozowania zachowań ze spektrum autyzmu
3. Profil funkcji poznawczych dziecka z zaburzeniami komunikacji językowej
4. Wywiad z rodzicami – spojrzenie praktyka
III. TERAPIA PSYCHOLOGICZNA
1. Problemy psychologiczne
IV. TERAPIA NEUTOBIOLOGICZNA
1. Terapia słuchowa
2. Terapia funkcji wzrokowych
3. Terapia odbioru i przetwarzania bodźców węchowych, smakowych i dotykowych
4. Stymulacja rozwoju zabawy
5. Stymulacja funkcji lewej półkuli mózgu
6. Terapia zachowań społecznych
7. Stymulacja funkcji motorycznych
8. Ćwiczenia pamięci
9. Ćwiczenia myślenia
10. Kształtowanie systemu językowego
V. HISTORIE PRAWDZIWE
1. Jaś
2. Pawełek
3. Dawid
Zakończenie
Bibliografia