Kupuj od firmy dla której najważniejszy jest klient.
UWAGA UWAGA!!!DROGI KLIENCIE U NAS
MOŻESZ KUPIĆ SWÓJ WYMARZONY SILNIK
Suzuki NA RATY!!!! szczegóły pod numerem tel. 22 [zasłonięte] 68
JESTEŚMY AUTORYZOWANYM DEALEREM Z WARSZAWY!!!!
5 lat GWARANCJI!!!!
Drogi kliencie zanim klikniesz aukcje u innego sprzedawcy
zadaj mu następujące pytania:
- Czy są Państwo Autoryzowanym Dealerem Suzuki Marine?
Jeżeli sprzedawca nie jest dealerem to znaczy, że nabył silnik poza siecią dealerską,
o niewiadomym pochodzeniu i silnik NIEMA gwarancji.
Sprzedawcy mogą dawać swoją gwarancje, ale i tak taki silnik nie podlega rejestracji w globalnej sieci
Suzuki Marine, co za tym idzie jeżeli coś się będzie działo z silnikiem, to w ramach gwarancji nie będziecie
mogli Państwo oddać silnik do serwisu nigdzie w Polsce i na Świecie.
- Czy posiadają Państwo autoryzowany serwis Suzuki Marine??
Jeżeli nie to proszę się zapytać, gdzie macie Państwo jechać, aby oddać silnik do przeglądu.
Ponieważ, aby silniki miały gwarancje należy co roku robić przeglądy w Autoryzowanych Serwisach
Suzuki Marine.
NASZA FIRMA JEST AUTORYZOWANYM DEALEREM SUZUKI MARINE
POSIADAMY AUTORYZOWANY SERWIS SUZUKI MARINE
Przy zakupie silnika ZA DARMO zalewamy silnik olejem oraz przy Państwu po raz pierwszy
go odpalamy.
Silniki Konkurencji Ważą 109 kg nasz tylko 66 kg!!
Silnik w standardzie z elektrycznym trymem.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA SILNIKA SUZUKI DF25/30:
Cechy wyrózniajace:
- Najlżejsze jednostki w klasie czterosuwowych silników zaburtowych o mocy 18,4 kW (25 KM)/22,1 kW (30 KM)*.
- Układ Lean Burn Control i układ wtryskowy Battery-Less Fuel Injection zapewniają wiodący w klasie niski poziom
zużycia paliwa.
- Pierwsze w klasie zastosowanie rolkowych dźwigienek zaworowych zapewniające płynną pracę i mniejsze tarcie.
- Odsunięty wał korbowy zapewnia bardziej płynny ruch tłoka, a tym samym większą sprawność.
- Układ dolotowy „Direct Air Intake and Ventilation” dostarcza powietrze o niższej temperaturze co zwiększa sprawność silnika.
- Diodowy układ monitorowania silnika na bieżąco informuje sternika o warunkach pracy silnika.
* Na podstawie własnych badan przeprowadzonych w lutym 2014 roku.
Wykorzystujące najlepsze rozwiązania Suzuki silniki DF25A/30A są najlżejszymi dostępnymi jednostkami w klasie czterosuwowych silników zaburtowych o mocy 18,4 kW (25 KM)/22,1 kW (30 KM).
DF25A/30A to pierwsze silniki zaburtowe w swojej kategorii, w których zastosowano wewnętrznie łożyskowane rolki współpracujące z krzywkami wałka rozrządu zarówno w przypadku zaworów dolotowych jak i wylotowych. Rolka powoduje zmianę sposobu współpracy wałka rozrządu z dźwigienką zaworową. Tradycyjny mechanizm ślizgowy zastąpiono tocznym, który zmniejsza tarcie podczas pracy dźwigienki.
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika. W wyniku otrzymano bardziej płynny ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika.
Układ Lean Burn Control z wyprzedzeniem określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach, poprzez monitorowanie osiągów silnika i warunków pracy, dzięki czemu silnik może pracować na bardziej wydajnej, uboższej mieszance paliwowopowietrznej. To z kolei oznacza wyjątkowo niskie zużycie paliwa.
Nowa pokrywa silnika zapewnia bardziej efektywny przepływ powietrza i jego niższą temperaturę w układzie dolotowym, co zwiększa sprawność silnika. To rozwiązanie wraz z nowym filtrem powietrza pozwoliły uzyskać wyższą moc z małej pojemności skokowej.
W celu obniżenia temperatury pod pokrywą silnika, obracające się koło zamachowe wypycha rozgrzane powietrze na zewnątrz przez otwory wentylacyjne.
Oprócz nizszego zuzycia paliwa, układ wtrysku ułatwia rozruch silnika, który jest bardziej pewny prawie we wszystkich warunkach. Mimo, ze nasze silniki z zasilaniem gaznikowym sa jednymi z najdoskonalszych silników jakie sa dostepne na rynku, to układ wtrysku paliwa powoduje, ze pracuja one jeszcze płynniej i charakteryzuja sie mniejszymi drganiami.
Diodowy układ monitorowania wykorzystuje trzy diody LED informujące sternika o jego warunkach pracy silnika. Znajdujące się w dobrze widocznym miejscu diody LED zapewniają łatwy sposób szybkiego sprawdzenia warunków pracy silnika upraszczając eksploatację łodzi.
Wyjątkowo mały i lekki układ wtrysku paliwa nie zwiększa niepotrzebnie masy ani wymiarów silnika. Poza tym, nie potrzebuje on do pracy akumulatora, zapewniając nadal szybszy rozruch, bardziej płynną pracę i lepsze rozpędzanie w każdych warunkach.
Układ wtrysku paliwa zapewnia łatwiejszy rozruch, ale Suzuki postanowiło zrobić krok naprzód montując w tych silnikach zaburtowych bardzo lekki ręczny rozrusznik. Ręczny rozrusznik Easy Start wymaga użycia mniejszej siły i pozwala na łatwy i szybki rozruch silnika.
Aby chronić silniki od uszkodzeń wynikających z osadzania się piasku, soli i zanieczyszczeń w układzie chłodzenia, w miejscu, do którego jest łatwy dostęp, zamontowano króciec, dzięki któremu przepłukiwanie układu chłodzenia jest łatwe i wygodne.
Suzuki chroni zewnętrzne powierzchnie silników zaburtowych przed szkodliwą korozją za pomocą własnej, specjalnej powłoki antykorozyjnej. Nanoszenie powłoki bezpośrednio na powierzchnie ze stopu aluminium zapewnia silne wiązanie, zwiększając trwałość i chroniąc części stale narażone na działanie wody morskiej.
Zaawansowane rozwiązania techniczne 4-suwowych silników zaburtowych Suzuki zapewniają niższy poziom emisji zanieczyszczeń, który pozwala jednostkom takim jak DF25A/30A spełnić wymagania jednych z najbardziej rygorystycznych na świecie norm*1, do których należą norma EURO 1 (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC)*2, i uzyskać ocenę trzech gwiazdek wystawianą przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board)
*1 Zgodność z normami dotyczącymi emisji zanieczyszczeń zależy od rynku. *2 Normy emisji zanieczyszczeń obowiązujące na terenie UE (emisja spalin i poziom głośności) są ustanawiane przez Parlament Europejski i Radę.
DANE TECHNICZNE DF30ATS:
System zasilania
|
Sekwencyjny elektroniczny wielopunktowy wtrysk paliwa
|
Długość kolumny mm
|
S: 381
|
System Rozruchu
|
elektryczny
|
Ciężar Kg
|
66,4 |
|
Ilość cylindrów
|
3 w rzędzie
490
71x68
|
Pojemność skokowa dm3
|
Średnica x skok tłoka (mm)
|
Moc maksymalna KW (KM)
|
|
DF30
22,06
|
Obroty maksymalne dla pełnej mocy (obr/min)
|
|
5[zasłonięte]300-63
|
Sterowanie
|
zdalne
|
Pojemność miski olejowej
|
1,5
|
|
Alternator
|
Zdalny
12V14A
|
Sposób trymowania kolumny
|
STEROWANIE ELEKTRYCZNE
|
Położenie przekładni śrubowej
|
3:9.25:10
|
Typ przekładni śrubowej
|
P-N-W
|
Wydech
|
Przez śrubę napędową
|
Śruba napędowa aluminiowa
|
Zestaw zawiera:
- silnik zaburtowy Suzuki DF30ATS rozruch ELEKTRYCZNY, ELEKTRYCZNY TYM, krótka kolumna
- MANETKA SUZUKI
- oryginalny Suzuki zbiornik paliwa 24 l.
- oryginalną Suzuki linie paliwową
- śrubę napędową aluminiową
JEST TO OBECNIE NAJLŻEJSZY SILNIK NA RYNKU W TEJ KLASIE.
SILNIKI DOSTĘPNE!!
PRZED KUPNEM PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI SILNIKA, ORAZ USTALENIU TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Więcej informacji mogą Państwo uzyskać dzwoniąc do nas 22 [zasłonięte] 68.
W sprzedaży Posiadamy Wszystkie Modele Silników Zaburtowych Suzuki.
Nasza Firma mieści się na terenie Yacht Klubu w WARSZAWIE.
|