Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Watchmen: The End is Night 2 + 2 gry. Nowy DVD-ROM

30-05-2012, 16:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik Katkir
numer aukcji: 2310214986
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 19   
Koniec: 28-05-2012 13:26:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




Watchmen: The End is Night 2 + The Moment of Silence + World of Goo. Nowy PC DVD-ROM.

Watchmen: The End is Night 2:

Watchmen jest grą akcji o superbohaterach, w której poruszające się postacie obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby. Za stworzenie programu odpowiada firma Deadline Games, mająca na koncie m.in. Chili Con Carnage, Total Overdose oraz Faith and a .45 Produkt dostępny jest w formie epizodycznej, w takich usługach, jak Xbox Live Marketplace i PlayStation Network, a także w serwisach zajmujących się cyfrową dystrybucją gier na komputery osobiste.

Watchmen opiera się na słynnej serii komiksowej autorstwa Alana Moore’a, która w oczach krytyków uważana jest za jedną z najlepszych w historii i stanowi rozliczenie z kolorowymi i nieśmiertelnymi herosami wypełniającymi karty amerykańskich powieści. Traktuje ona o przygodach podstarzałych, muszących ukrywać swoją tożsamość herosów w momencie, kiedy jeden z nich zostaje zamordowany.

Program nie jest bezpośrednią adaptacją komiksu, ale jego prequelem. W związku z tym zabiera nas do czasów świetności i młodości Nite’a Owla, Kapitana Metropolis czy Mothmana. Zadania postawione przed nami przez programistów możemy wykonywać samodzielnie, z pomocą kompana kierowanego przez sztuczną inteligencję lub wraz z kolegą. Jako że mamy do czynienia z grą naładowaną akcją, nie brakuje tutaj licznych pojedynków toczonych z przestępcami na ulicach nocnego miasta, które zależnie od umiejętności wybranego przez nas bohatera wyglądają za każdym razem nieco inaczej. Autorzy zadbali również o pojawiające się od czasu do czasu zagadki, mające za zadanie urozmaicić zabawę.

Wymagania systemowe: Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP SP1/Vista SP1.


The Moment of Silence:

„Moment of Silence” to typowy przykład gry przygodowej zrealizowanej w klasycznym stylu, ale przy użyciu nowoczesnych technologii. Za jej produkcję odpowiedzialne jest studio House of Tales, które w przeszłości wydało już inną przygodówkę – „Mystery of the Druids”. Najnowsze dzieło niemieckiego producenta w założeniach ma być mrocznym politycznym thrillerem. Akcję gry osadzono w niezbyt odległej przyszłości. Mamy rok 2030, a gracz wciela się w rolę Petera Wrighta zamieszkującego futurystyczny Nowy Jork. Główny bohater jest specem od komunikacji i pracuje dla jednej z rządowych organizacji w ramach okrytego tajemnicą projektu „Freedom of Speech” (Swoboda Wypowiedzi). Peter żyje w przeświadczeniu, iż wszystko jest w najlepszym porządku, jednak jego światopogląd ulega drastycznemu pogorszeniu w dniu, w którym brygada antyterrorystyczna włamuje się do okolicznego domu i porywa jednego z jego sąsiadów. Wright spróbuje podążyć jego śladami i jak na dobry thriller przystało, bardzo szybko okazuje się, iż samo porwanie ma między innymi związek z tajnymi planami przejęcia kontroli nad światem.

Przebieg rozgrywki przypomina typowe pozycje z tego gatunku, gracz bada kolejne lokacje (ponad 75) w poszukiwaniu cennych przedmiotów, które mógłby w przyszłości do czegoś wykorzystać, próbuje wyciągnąć cenne informacje od napotkanych osób (około 35 postaci niezależnych), czy też rozwiązuje niezbyt skomplikowane zagadki. Od czasu do czasu trzeba jednak brać udział w niewielkich zadaniach zręcznościowych, w tym przypadku najistotniejsze jest szybkie działanie. Interfejs gry jest niezwykle uproszczony, warto dodać, iż autorzy postanowili nie wzorować się na najnowszych trójwymiarowych przygodówkach i pozostawili dobrze znany model sterowania postacią przy użyciu myszy.

Gracz porusza się po prerenderowanym otoczeniu, jedyne elementy 3D na ekranie to postać głównego bohatera, a także inne osoby, które spotyka się w trakcie gry. Oprawa wizualna „Moment of Silence” wyraźnie bazuje na takich klasykach gatunku jak „Syberia” czy „Najdłuższa Podróż”. Zabawa urozmaicana jest licznymi filmikami FMV przygotowanymi przez profesjonalny zespół, który w przeszłości wykonywał już podobne zlecenia, między innymi na potrzeby drugiej części „Rogue Squadron”. Kwestie wymawiane przez napotykane postaci zostały nagrane przy użyciu zawodowych aktorów.

Wymagania systemowe: Pentium III 800 MHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB, 3.4 GB HDD .


World of Goo:

World of Goo to niezwykle oryginalna gra logiczno-zręcznościowa, opracowana przez niezależny duet developerski, znany szerzej jako 2D Boy. Dzięki swej nowatorskości i świeżości projekt uzyskał znaczącą popularność i niemały rozgłos na całym świecie, zdobywając wiele prestiżowych nagród (m.in. zwycięstwo w kategoriach 'innowacyjność', 'techniczna doskonałość' oraz nominacja do nagrody głównej im. Seumasa McNally'ego na Independent Games Festival w lutym 2008 roku).

Ogólny koncept rozgrywki chyba w największym stopniu może budzić na myśl legendarną serię The Lemmings. Zadaniem gracza jest takie konstruowanie różnego rodzaju struktur i rusztowań z lepkich kulek galaretowatej mazi (tytułowe 'goo'), aby naszej misternej konstrukcji udało się osiągnąć wyjście z danego etapu. W międzyczasie musimy usilnie zważać na prawa fizyki, które w grze zdecydowanie sprawiają nam największą trudność – niezwykle elastyczne spojenia mają bowiem tendencję do skracania się i wydłużania w zależności od sił działających na każdy element rusztowania, nie wspominając już o wpływie wszechobecnej grawitacji. Początkowo rozgrywka nie wydaje się być przesadnie trudna, pierwsze poziomy przechodzimy raczej intuicyjnie.

Szybko jednak okazuje się, że przy nieco bardziej skomplikowanych planszach, obfitujących w różnego rodzaju pagórki, przepaście czy klify, coraz trudniej postawić stabilną konstrukcję. Zapewne nie raz tak się wydarzy, iż cała w pocie czoła klejona przez nas wieża czy składany most zawala się dosłownie parę centymetrów od upragnionego wyjścia i całą zabawę musimy zaczynać od nowa. Aby było ciekawiej, z czasem uzyskujemy dostęp do coraz bardziej nietypowych maziowych kulek, które różnią się właściwościami fizycznymi, liczbą możliwych złączeń, ciężarem, itd., co nadaje grze dodatkowego kolorytu. Każdy kolejny etap staje się prawdziwym wyzwaniem i bez większego trudu poradzą sobie z nimi chyba tylko doświadczeni inżynierowie budownictwa.

Zważywszy na ograniczone możliwości zespołu developerskiego (składającego się de facto z dwójki byłych programistów Electronic Arts – Kyle'a Gablera i Rona Carmela), program nie szokuje odbiorców przełomowością w sferze technologicznej – w procesie tworzenia autorzy intensywnie korzystali z otwartego oprogramowania (m.in. SDL, Open Dynamics Engine, TinyXML), dzięki czemu mogli skoncentrować się przede wszystkim na dopracowaniu pomysłu i doszlifowaniu szczegółów. Mamy więc do czynienia z klasyczną, lecz elegancką i przyjemną oprawą audiowizualną 2D, która z pewnością nie będzie sprawiać kłopotów nawet leciwym komputerom typu PC.

Wymagania systemowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), Windows XP/Vista.