ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]54532 |
Wymiar: |
16.0x23.5cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU |
Ilość stron: |
250 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,38 kg |
Indeks: |
568[zasłonięte]01970KS |
Rok wydania: |
2012 |
Wydawca: |
Aspra |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Waszkiewicz Alicja |
Opis książki
Numer tomu: 13
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 – Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 – Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 – Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 – Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 – Aparat represji wobec inteligencji w latach 1
[zasłonięte]945-19, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 – Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 – Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 – Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1
[zasłonięte]945-19), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Tom 12 – Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic
Tom 13 – Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. Waszkiewicz
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.