Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WARTOŚCI W KOMUNIKOWANIU _Wawrzak-Chodaczek _wys.0

10-07-2015, 6:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik sentencjalublin
numer aukcji: 5500244983
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 10-07-2015 06:52:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
88 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 389851

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej 


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
gsm. 607 [zasłonięte] 708


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa.



WARTOŚCI W KOMUNIKOWANIU

 

red. Wawrzak-Chodaczek Mirosława

 

Wydawnictwo: Adam Marszałek 
Wydanie: 1

Rok: 2009
Oprawa: miękka 
Format: 16,5 x 23,0 cm
Stron: 360
ISBN:[zasłonięte]978-8311-571-9




OPIS KSIĄŻKI:


Wartości są jednym z najważniejszych elementów rzeczywistości społecznej i wraz z rozwojem społeczeństwa podlegają zmianom. Wartości, choć niewidoczne gołym okiem, decydują o dokonywaniu wyborów i sposobach zachowań w różnorodnych sytuacjach.

W warunkach przemian społecznych, politycznych i ekonomicznych rozwijają się nowe wartości, a dotychczas istniejące podlegają procesom destabilizacji. Zmieniają się zarówno pojedyncze wartości, jak i całe systemy wartości. Znajomość systemu wartości jednostek oraz grup społecznych pozwala rozumieć historyczną ciągłość przemian społecznych.

Na ogół przyjmuje się, iż pojęcie "wartość" stanowi podstawową kategorię aksjologii [...].

Systemy wartości ulegają zmianie podczas komunikacji, która się zmienia podczas procesu komunikacji. Po okresie transformacji ustrojowej w Polsce poszerzył się znacznie obszar kontaktów międzyludzkich i dla Polaków zostały stworzone możliwości podpatrywania oraz przybliżania się do systemów wartości innych narodów. Także rozwój nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych umożliwił włączenie nowych wartości w system wartości jednostek z nich korzystających.

Ze Wstępu


SPIS TREŚCI:

        I. Wartości w komunikacji interpersonalnej

        • Cechy i rodzaje komunikacji
        • Wartości uniwersalne w komunikacji interpersonalnej
        • Razem, lecz osobno - aktywność społeczna i komunikacyjna młodzieży w świecie realnym i wirtualnym
        • Osoba - najważniejszym podmiotem komunikacji społecznej
        • Spotkanie i dialog w komunikacji interpersonalnej w świetle personalistycznej filozofii Wojciecha Chudego
        • Wypowiedzi i somatyzmy kinetyczne jako zintegrowane komponenty przekazu komunikacyjnego
        • Symetryczna interakcja komunikacyjna dorosły - dziecko a dialogowe poszukiwanie wspólnej płaszczyzny odkrywania i rozumienia wartości w procesie wychowania
        • Wybrane aspekty komunikacji w procesie edukacyjnym
        • Psychospołeczne aspekty komunikacji i zachowań w sytuacji zagrożenia
        • Komunikacja w Uczeniu przez Doświadczenie w Mediacji wg koncepcji R. Feuersteina

        II. Wartości w komunikacji medialnej

        • Rola komunikacji wirtualnej w transformacji społecznej oraz w edukacji i kulturze
        • Komunikacja jako wartość w nauczaniu Jana Pawła II o mediach
        • Dzieciństwo w obliczu zagrożenia związanego z komputeryzacją
        • Miejsce komunikacji wirtualnej - w odniesieniu do rzeczywistej - we współczesnym świecie
        • Wykorzystanie przestrzeni wirtualnej do promocji akcji korzystnych społecznie, czyli o korelacji pomiędzy surową etyką a swawolną estetyką
        • Sfera wartości w funkcji katalizatora dynamiki internetowych forów dyskusyjnych. Przyczynek metodologiczny
        • Wsparcie społeczne za pośrednictwem Internetu - wirtualne społeczności samopomocowe
        • Przekaz medialny a niedostosowanie społeczne dzieci i młodzieży
        • Obraz przestępczości w prasie codziennej
        • Komunikacja i wartości w młodzieżowych blogach internetowych
        • Media a świat wartości nauczycielek przedszkoli
        • Komunikacyjne wartości mediów lokalnych
        • Rola masowych przekaźników informacji w kształtowaniu kulturowego charakteru środowisk lokalnych w Wielkopolsce w Drugiej Rzeczypospolitej
        • Rola mediów regionalnych w rozwoju zainteresowań kulturalnych młodzieży - komunikat z badań
        • Mass media jako komponenty czasu wolnego studentów studiów stacjonarnych
        • Cybertabloid - choroba społeczna czy zbiór współczesnych paraboli moralnych? Analiza fenomenu medialnego
        • Czy opłaca się mieć znajomych na GoldenLine, czy uczestnictwo w serwisach social networking a budowanie kapitału społecznego
        • Rozpoznawanie ruchów artykulacyjnych przez dzieci i osoby dorosłe na podstawie programu komputerowego "Rentgenogramy, palatogramy, labiogramy"
        • Pomoc psychologiczna i pedagogiczna w Internecie
        • Nazwy własne i obraz jako sposób na komunikację i przekazywanie wartości (na przykładzie baśni M. Konopnickiej O krasnoludkach i sierotce Marysi

         

        ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

         


        © PanelReklamowy


        !!! NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM !!!

        FINALIZACJA TRANSAKCJI
        1. Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!

        2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
        3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
        4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
        5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
        6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

        PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
        1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
        2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
        3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
        4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od aukcji.
        5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
        6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

        WYSYŁKA PRZEDMIOTU
        1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
        2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
        3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
        4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
        5. Zawsze informujemy e-mailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
        6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za czas/termin dostawy ponosi Poczta Polska.


        7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
        8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
        9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

        REKLAMACJE I ZWROTY
        1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
        2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 30 maja 2014 roku "o ochronie praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.
        3. Nie odbieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
        4. W przypadku zwrotu, koszt odesłania do nas nie podlega zwrotowi.

         

        Szczegóły odnośnie zasad Reklamacji i Zwrotów znajdują się w zakładce "INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO"

         

        KOMENTARZE
        1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
        2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
        3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

        zawsze szybko, miło, kompleksowo