Witam,
Mam do sprzedania Peugeota 406 ST w wersji kombi. Samochód został kupiony w polskim salonie w grudniu 2001 roku. Ja samochód kupiłem w październiku 2007 z przebiegiem 78 tys, autem przejechałem prawie 190 tys. (głównie w trasie, a nie w mieście) i ani razu nie wątpiłem że to super wygodny, ekonomiczny i rodzinny samochód.
Auto jest garażowane i serwisowane na bieżąco: wymiany klocków, tarcz, łączników, filtrów, wymiana rozrządu, serwis klimatyzacji, itp. Zawsze dbałem o samochody (jak kupuję części eksploatacyjne to zawsze dobrej jakości bo nie stać mnie na tanie części chińskich producentów aby wymieniać je co kwartał, a przede wszystkim muszę dbać o bezpieczeństwo moje i mojej rodziny: np. jak wymieniałem akumulator to kupiłem jeden z najlepszych na rynku (Centra Futura) bo wiem, że będzie bezawaryjnie służył kilka ładnych lat, to samo opony, klocki, tarcze, łączniki, przeguby, paski itp. Wymianę oleju robię zawsze maksimum co 20 tys, gaz tankuje na dużych stacjach Orlenu, rozruch na benzynie 98. Lew nigdy mnie nie zawiódł i powiem szczerze, że z biegiem lat jest jak dobre wino. Autko bardzo, bardzo wygodne, bezawaryjne, super zadbane, ładne (w tym kolorze był reklamowany - jest to auto po liftingu) i ekonomiczne (po jego zakupie zainstalowałem w grudniu 2007r instalację LPG z dobrym sterownikiem STAG 300). Spalanie od 9,0 do 10,5 litra gazu - zależy od stylu jazdy.
Samochód bez jakiegokolwiek dodatkowego wkładu finansowego, wszystko ma sprawne, począwszy od klimatyzacji poprzez LPG z skończywszy na układzie wydechowym. Prowadzi się wyśmienicie - ostatnio jechałem nim 190 km/h na autostradzie i szło jak po sznurku.
Tak naprawdę to trochę szkoda mi go sprzedawać ale niestety kupiłem inne auto, a nie są mi potrzebne dwa samochody. Szkoda, że dziś już nie produkuje się takich aut.
Mój Peugeot 406 jest w bogatej wersji ST czyli ma:
wszystkie cztery szyby sterowane elektrycznie,
elektryczne sterowane lusterka,
podgrzewane dwa przednie fotele,
automatyczną klimatyzacje,
komputer pokładowy,
czujnik deszczu,
relingi dachowe,
dwie poduszki powietrzne: dla kierowcy i pasażera,
dwie poduszki boczne: w obu przednich fotelach,
ABS,
centralny zamek,
wspomaganie kierownicy,
kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach,
sterowanie radiem/CD z kierownicy: bardzo wygodna funkcja
dzieloną tylną kanapę,
radio z CD,
reflektory przeciwmgielne.
Dodatkowo w samochodzie zainstalowałem czujniki cofania z czytelnym wyświetlaczem, chromowane ramki na zegary, chromowaną końcówkę układu wydechowego. Całe autko również wyciszyłem. Samochód jest na modnych alufelgach z nowymi oponami DUNLOP SportBlueResponse - opony z górnej półki - proszę poczytać testy opon letnich. To auto ma również udany benzynowy silnik 2.0 16V (EW10J4) i idealnie współpracuje on z instalacją LPG. Silnik ten ma automatyczną regulację luzów zaworowych - nic nie trzeba regulować u mechaników/gazowników - proszę poczytać opinie użytkowników.
Mam pełną dokumentację auta z fakturą zakupu z Peugeot Polska i historią użytkowania włącznie. Przebieg jest w 100% oryginalny. Uważam, że lepiej kupić pewne, bezwypadkowe auto, o które było dbane systematycznie i ma rzeczywisty przebieg na liczniku powyżej 200 tys i użytkować je spokojnie przez następne 200 tys niż kupić 11 letnie auto z "licznikowym" przebiegiem 112 tyś, nieznaną historią, jednym kluczykiem i co miesiąc żałować, że przy zakupie "zaoszczędziło się" np. 1800 zł.
Auto do obejrzenia jest w Warszawie lub w Busku Zdroju (świętokrzyskie). Mam więcej zdjęć - mogę przesłać na e-maila. Sprzedaż tylko po obejrzeniu samochodu. Więcej informacji mogę udzielić pod numerem telefonu 668-[zasłonięte]-182.
Uważam, że za tak zadbany, komfortowy, ekonomiczny i ładny samochód to dobra cena dla kupującego. Zapraszam do kontaktu i obejrzenia samochodu bo w rzeczywistości jest bardziej interesujący niż na zdjęciach. Powiem szczerze, że jeszcze jak go nabłyszczę woskiem to często na światłach inni kierowcy spoglądają na to auto z uznaniem - i chyba trochę zazdroszczą.
Robert
|