WARRIOR KINGS polska wersja
3D AMERICAN POOL polska wersja
GRY ORYGINALNE DODATEK DO PLAY 1/2005
NOŚNIK: 1 CD
STAN 6/6
CD NOWY!!!
TOWAR PAKUJE BARDZO SOLIDNIE I BEZPIECZNIE
KUPIŁEŚ KILKA PRODUKTÓW? -WSZYSTKO WYŚLE W 1 PACZCE
KUPISZ 1 GRE, CZY 20 - ZA PRZESYŁKE PŁACISZ TYLE SAMO!!!
NIEKTÓRE GRY, ZWŁASZCZA STARSZE MOGĄ NIE DZIAŁAĆ POD WINDOWSEM XP / VISTA
Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa. Celem jest oczywiście przywrócenia mu dawnej świetności i stworzenie potężnego królestwa. Twórcy wyszli ze słusznego założenia, że podstawą każdej potęgi militarnej jest dobrze prosperująca gospodarka. Dlatego też początkowo musimy skupić się głównie na rozwoju rolnictwa i handlu (stawianie farm rolniczych, kopalni, czy innych budowli), a następnie gdy nasz skarbiec zapełni się gotówką, a poddani będą mieli pełne brzuchy stworzyć silną i niezwyciężoną armię.
Gra posiada wspaniałą trójwymiarową oprawę graficzną odpowiedzialną za przedstawiane średniowiecznego królestwa i wielkich bitew z udziałem setek żołnierzy, które są jednym z najważniejszych aspektów Warrior Kings. Twórcy stworzyli specjalny system dowodzenia, dzięki któremu podczas bitew możemy z łatwością dowodzić ogromnymi armiami, zorganizowanymi w potężne bataliony i szyki, zmieniać formacje i wykorzystywać najlepsze cechy danego typu jednostek. Kolejną pozytywną cechą Warrior Kings jest komputerowe AI. Tutaj nie ma konieczności ciągłego nadzoru nad poddanymi, każdy z nich doskonale zna swoje powołanie i bez naszej ingerencji wykonuje swoje zadania. A jeżeli zostanie zaatakowany, to nie będzie stać jak osioł czekając na śmierć, tylko weźmie nogi za pas lub chwyci za broń, aby chronić swe domostwo.
3D AMERICAN POOL PL Symulacja gry w amerykańską odmianę bilardu uwzględniająca większość zasad rządzących tym sportem. Całość zaprezentowana została w pełnym trójwymiarze, tyczy się to zarówno stołu (wraz z bilami), jak i elementów go otaczających. Gracz ma pełną dowolność podglądu aktualnej sytuacji, może manipulować kamerą (obracać nią we wszystkie strony, przybliżać lub oddalać itp.) a więc i symulować przyszłe zagrania. Nie mniej istotne jest ułożenie samego kija (w trakcie przymierzania się do uderzenia). Co ciekawe, istnieje również możliwość podkręcania toru bili (przydatne przy wykonywaniu tzw. trickshotów). One same zachowują się zgodnie z zasadami fizyki. Interfejs jest maksymalnie uproszczony, tak aby gracz bez zbędnych przymiarek od razu mógł przejść do właściwej rozgrywki. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość załączenia okienka z podpowiedziami, które wybierze jedną z bil i zasugeruje sposób jej uderzenia bądź też przybliży zasady gry.
Gracz nie jest ograniczony do urządzania potyczek ze sterowaną przez komputer sztuczną inteligencją. Istnieje opcja uruchomienia gry w trybie dla dwóch graczy, którzy oddają swe uderzenia na przemian (zgodnie z obowiązującymi zasadami). Pod koniec gry mogą oni porównać a następnie zapisać swoje wyniki (ranking zwycięzców).