Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WARHAMMER FRP - WEWNĘTRZNY WRÓG BCM!!! OKAZJA!!!

22-01-2015, 21:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 37 zł     
Użytkownik damianekj
numer aukcji: 4988059008
Miejscowość Warszawa
Licytowało: 7    Wyświetleń: 1169   
Koniec: 22-01-2015 20:44:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie,

 

Na dzisiejszej aukcji do sprzedania posiadam polską edycję kampanii Warhammer Fantasty Role Play "Wewnętrzny Wróg"

 

Książka została mi po latach mojej młodości, kiedy to grywałem w Warhammer'a natomiast na chwilę obecną już tylko leży więc niech idzie w świat :)

 

Jest to na chwilę obecną naprawdę rarytas i świetna kampania!

 

Zdjęcia przedstawiają sprzedawaną książkę, jej ogólny stan oceniam na dobry - była używana dosłownie 2 czy 3 razy natomiast zmęczył ją ząb czasu i przekładanie z miejsca na miejsce. W zestawie niestety nie ma mapy, która gdzieś się zapodziała - postaram się ją odnaleźć i jeśli mi się to uda to oczywiście dołożę ją do przesyłki.

 

Wydawnictwo MAG

Autorzy: Jim Bambra, Phill Gallagher, Graeme Davis

1998

ISBN 83[zasłonięte]86572-5

 

Kontakt:


[zasłonięte]@wp.pl

 

lub poprzez Pytanie do sprzedającego

 

Aukcja bez ceny minimalnej - najwyższa oferta wygrywa!!!

Istnieje możliwość odbioru w Warszawie.


Gorąco zachęcam do licytacji!!!

 

Poniżej opis samej kampanii.

 

 

Wewnętrzny Wróg to najbardziej znana kampania do WFRP, jedyna w całości wydana w języku polskim. Nic więc dziwnego, że stała się już nieomal legendą, a większość fanatycznych miłośników Warhammera zna ją prawie na pamięć. Wewnętrzny Wróg to jednocześnie tytuł dodatku, który otwiera cały sześciotomowy cykl kampanijny. Poniżej postaram się omówić jego zawartość.

W pierwszej chwili zwracamy uwagę na okładkę, którą zdobi malowniczy pejzaż miasta Nuln. Cieszymy oko lekkością strzelistych wież, soczystą zielenią okolicznych lasów. Dopiero po chwili dostrzegamy niepokojące szczegóły – ciemne, kolczaste pnącza czy szary i gesty dym spowijający część miasta. Ta ilustracja, autorstwa Johna Blanche, w doskonały sposób oddaje charakter całej kampanii, uświadamia czytelnikowi istnienie tej ciemnej, niepokojącej i groźnej strony życia w Starym Świecie, i praktycznie wprowadza w nastrój świata.

 


Kolejnym plusem tego dodatku, jest duża, kolorowa mapa o wymiarach 44x62 cm prezentująca północno-zachodnią część Imperium, wraz z Jałową Krainą i Marienburgiem. Zaznaczono na niej położenie głównych miast tego obszaru, lasów (wraz z nazwami) i sieć traktów i połączeń komunikacyjnych.

Pierwszy podręcznik kampanii nie zachwyca objętością: ma zaledwie 64 strony, na szczęście wypełnione bardzo ciekawą treścią oraz niezwykle przydatnymi informacjami. Składa się z dwóch części. Pierwsze 35 stron to zbiór informacji wprowadzających do świata kampanii. Druga cześć nosi tytuł Pomylona Tożsamość i jest już właściwym scenariuszem otwierającym cały cykl. Ostatnie strony dodatku pełnią funkcję informacyjno-pomocniczą.

W pierwszej części dodatku znajdziemy m.in. uwagi kierowane do Mistrza Gry, traktujące o sposobie prowadzenia kampanii. Jest to dobre, ale przeznaczone raczej dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z prowadzeniem, gdyż zwraca się w nich uwagę na najważniejsze elementy sztuki narracji. Doświadczony Mistrz Gry przeczyta to z pobłażliwym uśmiechem na twarzy lub po prostu pominie ten fragment. Dalej czeka nas ciekawy i rzetelny opis Imperium, zwłaszcza jego historii, politycznej struktury, pozycji religii, a także geografii, czy rodzaju i kondycji sił zbrojnych. Tu tez swoje miejsce znalazł dokładny i szczegółowy opis głównej religii Imperium, kultu Sigmara, zakonów i specyfiki kapłaństwa. Ponadto znajdziemy także wzbogacony ilustracjami przewodnik po ubraniach (przydatny podczas wyobrażania sobie realiów świata) oraz ziołach używanych w Imperium.

W Wewnętrznym Wrogu zamieszczono również opisy i charakterystyki sześciu przygotowanych pod kątem kampanii postaci, gotowych do użycia w przygodzie. To kolejne ułatwienie, ukłon w stronę początkujących graczy i MG. Oczywiście, są to jedynie pomoce i nie ma żadnej konieczności użycia ich w grze.

Pomylona tożsamość to scenariusz przygody, zawarty na kolejnych 18 stronach podręcznika. W porównaniu z pozostałymi częściami kampanii, jest to "maluszek", zaledwie wprowadzenie do świata, przedstawienie pierwszych wątków. Jak na początek przystało, jest to wyjątkowo prosta i nieskomplikowana przygoda, choć oparta na bardzo ciekawym pomyśle wykorzystania fizycznego podobieństwa. Gracze będą mieli okazję podróżować przez Imperium, odwiedzą Altdorf i będzie im dane ruszyć w dalszą drogę, ale to oczywiście nie wszystko. Podczas swojej wędrówki będą musieli stawić czoła niebezpieczeństwu, zostaną wplątani w sieć dziwnych i tajemniczych wydarzeń. Poznają nowych przyjaciół, ale i napotkają wrogów. Jednym słowem – przyjemny, prosty scenariusz, niezawierający szalonych zwrotów akcji, za to doskonale sprawdzający się w roli otwarcia kampanii, zawiązania akcji, przedstawienia części wątków, a także treningu dla mniej doświadczonych graczy i MG.

Na końcu podręcznika znajdziemy wszystkie niezbędne do prowadzenia pomoce dla graczy, w tym szczegółową, czarno-białą mapę Aldforfu. A także: słów parę o mutantach w Imperium (wraz z tabelą losowania mutacji), dokładny kalendarz ze spisem wszystkich dni świątecznych oraz indeks miejscowości Reiklandu.

Reasumując, polecam owy dodatek wszystkim, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę o Imperium. Na pewno będziecie do niego często wracać, nawet po zakończeniu całej kampanii Wewnętrzny Wróg.

 

Opis pochodzi ze strony wfrp.polter.pl