Witam serdecznie,
Na dzisiejszej aukcji do sprzedania posiadam polską edycję kampanii Warhammer Fantasty Role Play "Wewnętrzny Wróg"
Książka została mi po latach mojej młodości, kiedy to grywałem w Warhammer'a natomiast na chwilę obecną już tylko leży więc niech idzie w świat :)
Jest to na chwilę obecną naprawdę rarytas i świetna kampania!
Zdjęcia przedstawiają sprzedawaną książkę, jej ogólny stan oceniam na dobry - była używana dosłownie 2 czy 3 razy natomiast zmęczył ją ząb czasu i przekładanie z miejsca na miejsce. W zestawie niestety nie ma mapy, która gdzieś się zapodziała - postaram się ją odnaleźć i jeśli mi się to uda to oczywiście dołożę ją do przesyłki.
Wydawnictwo MAG
Autorzy: Jim Bambra, Phill Gallagher, Graeme Davis
1998
ISBN 83[zasłonięte]86572-5
Kontakt:
[zasłonięte]@wp.pl
lub poprzez Pytanie do sprzedającego
Aukcja bez ceny minimalnej - najwyższa oferta wygrywa!!!
Istnieje możliwość odbioru w Warszawie.
Gorąco zachęcam do licytacji!!!
Poniżej opis samej kampanii.
Wewnętrzny Wróg to najbardziej znana kampania do WFRP, jedyna w całości wydana w języku polskim. Nic więc dziwnego, że stała się już nieomal legendą, a większość fanatycznych miłośników Warhammera zna ją prawie na pamięć. Wewnętrzny Wróg to jednocześnie tytuł dodatku, który otwiera cały sześciotomowy cykl kampanijny. Poniżej postaram się omówić jego zawartość. W pierwszej chwili zwracamy uwagę na okładkę, którą zdobi malowniczy pejzaż miasta Nuln. Cieszymy oko lekkością strzelistych wież, soczystą zielenią okolicznych lasów. Dopiero po chwili dostrzegamy niepokojące szczegóły – ciemne, kolczaste pnącza czy szary i gesty dym spowijający część miasta. Ta ilustracja, autorstwa Johna Blanche, w doskonały sposób oddaje charakter całej kampanii, uświadamia czytelnikowi istnienie tej ciemnej, niepokojącej i groźnej strony życia w Starym Świecie, i praktycznie wprowadza w nastrój świata.
Kolejnym plusem tego dodatku, jest duża, kolorowa mapa o wymiarach 44x62 cm prezentująca północno-zachodnią część Imperium, wraz z Jałową Krainą i Marienburgiem. Zaznaczono na niej położenie głównych miast tego obszaru, lasów (wraz z nazwami) i sieć traktów i połączeń komunikacyjnych. Pierwszy podręcznik kampanii nie zachwyca objętością: ma zaledwie 64 strony, na szczęście wypełnione bardzo ciekawą treścią oraz niezwykle przydatnymi informacjami. Składa się z dwóch części. Pierwsze 35 stron to zbiór informacji wprowadzających do świata kampanii. Druga cześć nosi tytuł Pomylona Tożsamość i jest już właściwym scenariuszem otwierającym cały cykl. Ostatnie strony dodatku pełnią funkcję informacyjno-pomocniczą. W pierwszej części dodatku znajdziemy m.in. uwagi kierowane do Mistrza Gry, traktujące o sposobie prowadzenia kampanii. Jest to dobre, ale przeznaczone raczej dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z prowadzeniem, gdyż zwraca się w nich uwagę na najważniejsze elementy sztuki narracji. Doświadczony Mistrz Gry przeczyta to z pobłażliwym uśmiechem na twarzy lub po prostu pominie ten fragment. Dalej czeka nas ciekawy i rzetelny opis Imperium, zwłaszcza jego historii, politycznej struktury, pozycji religii, a także geografii, czy rodzaju i kondycji sił zbrojnych. Tu tez swoje miejsce znalazł dokładny i szczegółowy opis głównej religii Imperium, kultu Sigmara, zakonów i specyfiki kapłaństwa. Ponadto znajdziemy także wzbogacony ilustracjami przewodnik po ubraniach (przydatny podczas wyobrażania sobie realiów świata) oraz ziołach używanych w Imperium. W Wewnętrznym Wrogu zamieszczono również opisy i charakterystyki sześciu przygotowanych pod kątem kampanii postaci, gotowych do użycia w przygodzie. To kolejne ułatwienie, ukłon w stronę początkujących graczy i MG. Oczywiście, są to jedynie pomoce i nie ma żadnej konieczności użycia ich w grze. Pomylona tożsamość to scenariusz przygody, zawarty na kolejnych 18 stronach podręcznika. W porównaniu z pozostałymi częściami kampanii, jest to "maluszek", zaledwie wprowadzenie do świata, przedstawienie pierwszych wątków. Jak na początek przystało, jest to wyjątkowo prosta i nieskomplikowana przygoda, choć oparta na bardzo ciekawym pomyśle wykorzystania fizycznego podobieństwa. Gracze będą mieli okazję podróżować przez Imperium, odwiedzą Altdorf i będzie im dane ruszyć w dalszą drogę, ale to oczywiście nie wszystko. Podczas swojej wędrówki będą musieli stawić czoła niebezpieczeństwu, zostaną wplątani w sieć dziwnych i tajemniczych wydarzeń. Poznają nowych przyjaciół, ale i napotkają wrogów. Jednym słowem – przyjemny, prosty scenariusz, niezawierający szalonych zwrotów akcji, za to doskonale sprawdzający się w roli otwarcia kampanii, zawiązania akcji, przedstawienia części wątków, a także treningu dla mniej doświadczonych graczy i MG. Na końcu podręcznika znajdziemy wszystkie niezbędne do prowadzenia pomoce dla graczy, w tym szczegółową, czarno-białą mapę Aldforfu. A także: słów parę o mutantach w Imperium (wraz z tabelą losowania mutacji), dokładny kalendarz ze spisem wszystkich dni świątecznych oraz indeks miejscowości Reiklandu. Reasumując, polecam owy dodatek wszystkim, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę o Imperium. Na pewno będziecie do niego często wracać, nawet po zakończeniu całej kampanii Wewnętrzny Wróg.
Opis pochodzi ze strony wfrp.polter.pl