Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Warhammer FRP - Karak Azgal ._

27-02-2012, 22:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik wwwmegaprezentpl
numer aukcji: 2080424199
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 23   
Koniec: 14-02-2012 23:22:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document
Kontakt:
tel. 222 [zasłonięte] 222
tel. 22 [zasłonięte] 67
fax. 22 [zasłonięte] 68
[zasłonięte]@MegaPrezent.pl
GG: gadu gadu

Formy płatności:

  • płatności Allegro
  • wysyłka za pobraniem
  • przelewem
  • raty Żagiel
  • leasing GrenkeLeasing
  • płatność kartą kredytową i płatniczą
    (w punkcie odbioru)
  • gotówką




Dane do przelewu:

Lendium Sp. z o.o.
Multibank S.A.
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 112571
W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI.

Leasing

Oferujemy możłiwość Leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1830 PLN.
Przykładowe raty przy wpłacie 0%
(dla kwoty 1830 PLN):
  • 96,99 PLN przez 36 miesięcy
  • 124,38 PLN przez 24 miesiące
  • 150,61 PLN przez 12 miesięcy
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.

Transport i wysyłka


Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi.
Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić dostawę w każde miejsce na terenie Polski, często w mniej niż 24 godziny.






Realizujemy także wysyłkę za pomocą Poczty Polskiej

Odbiór osobisty

Zakupiony towar można odebrać w naszym punkcie odbiorów w
Warszawie ulica Londyńska 34/1
telefon 22 [zasłonięte] 67

O gotowości towaru do odbioru informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie.


Wyświetl większą mapę

Warhammer FRP - Karak Azgal

Warhammer FRP - Karak Azgal

Sława i bogactwa czekają na odważnych!

Głęboko w podziemiach Gór Krańca Świata znajdują się ruiny sławnego Karak Izril – Miasta Klejnotów. W opustoszałych komnatach czeka na śmiałków skarbiec smoka Grauga Straszliwego, pełen złota i kosztowności, a także spróchniałych kości tych, którym nie udało się ich zdobyć. Niewielu bowiem potrafi przeżyć wystarczająco długo i pokonać niebezpieczeństwa kryjące się w czeluściach pod Smoczą Skałą…

Ponad katakumbami i jaskiniami, w mieście Karak Azgal, wcale nie jest bezpieczniej. Choć na powierzchni niepodzielnie panują krasnoludy, to podziemne tunele nadal znajdują się we władaniu odwiecznych wrogów brodatej rasy. Zbyt nieliczne, aby bez niczyjej pomocy przepędzić skaveny, ożywieńców i zielonoskórych, krasnoludy pozwalają innym walczyć z potworami w zamian za część wynoszonych z podziemi skarbów. Mają nadzieję, że przy pomocy najemników uda im się odzyskać utracone kopalnie, kuźnie i grobowce przodków. Nawet jeżeli poszukiwacze skarbów przeżyją śmiertelnie niebezpieczną wyprawę w głębiny i opłacą nałożone przez krasnoludy lichwiarskie podatki, będą musieli ostrożnie dobierać sobie kompanów, bowiem kulty Chaosu i przywódcy kryminalnego półświatka stale czyhają na ciężko zdobyte bogactwo. Nieostrożni głupcy szybko mogą rozstać się ze swoim złotem. Aby utrzymać się przy życiu i pełnej kiesie, Bohaterowie będą potrzebowali czegoś więcej niż tylko siły własnych rąk i ostrego miecza.

Karak Azgal to zarówno kampania, jak i podręcznik źródłowy do gry fabularnej Warhammer Fantasy. Dzięki niemu Mistrz Gry będzie w stanie ułożyć zupełnie nową, ekscytującą przygodę rozgrywającą się w podziemnym mieście krasnoludów lub wpleść nowe wątki w już prowadzoną kampanię. Karak Azgal jest miejscem, do którego powinien udać się każdy poszukiwacz przygód godzien tego miana. Wszystko, co potrzebne, znajdziesz na kartach tej książki: tętniące życiem miasto, gdzie zdrada czai się za każdym rogiem, a także epicką przygodę, w której Bohaterowie będą przemierzać podziemia, zabijając potwory i szukając skarbów.

Jako kompletny podręcznik, Karak Azgal zawiera:

  • Opis intryg snutych przez możnych krasnoludzkiego miasta, zdradzieckich kapłanów i łotrów, jacy znaleźli schronienie w obrębie murów Karak Azgal.
  • Dokładne mapy miasta i szczegółowe plany rozciągających się pod nim podziemi.
  • Przewodnik i porady dotyczące tworzenia własnych przygód.
  • Szczegółowo opisane kryjówki i zamierzenia skavenów, zielonoskórych i ożywieńców.
  • Nowe potwory, takie jak wąż kameleon lub zębacz olbrzymi.


Trzymaj miecz w pogotowiu, zabierz linę i haki do wspinaczki, upewnij się, że latarnia płonie jasnym światłem i ruszaj, bowiem niebezpieczne lochy Karak Azgal czekają na ciebie!



Gry planszowe i towarzyskie