WITAM NA MOJEJ AUKCJI!!!
NA TEJ AUKCJI MAM DO SPRZEDANIA ZNAKOMITE GRY
JAKIMI SĄ
WARHAMMER 40,000 - DAWN OF WAR (PL), WARHAMMER 40,000 - DAWN OF WAR - WINTER ASSAULT (PL) oraz WARHAMMER 40,000 - DAWN OF WAR - DARK CRUSADE (PL)– NOŚNIK 1xDVD
ZNAJDUJĄ SIĘ ONE W ORYGINALNYM PUDEŁKU DVD (ZAWIERA INSTRUKCJĘ)
NATOMIAST ICH STAN UWAŻAM ZA BARDZO DOBRY
GRY INSTALUJĄ SIĘ I CHODZĄ BEZ NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW
OPIS GRY: WARHAMMER 40,000 - DAWN OF WAR (polska wersja) - to pierwsza gra strategiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym i osadzona w realiach świata Warhammer 40,000, która powstała dzięki współpracy firmy THQ (jednego z największych światowych wydawców gier) oraz studia Relic Entertainment (znanego m.in. z obu części znakomitego Homeworlda). Warhammer 40,000 to mroczny, futurystyczny świat znany z gier firmy Games Workshop. Pomimo tego, iż składa się on z milionów uniwersów, w Dawn of War autorzy postanowili skupić się wyłącznie na jednym z nich i na jednej konkretniej wojnie. W trybie dla pojedynczego gracza mamy okazję wcielić się w postać Gabriela Angelosa, dowódcę Kosmicznych Marines z Blood Ravens, który usiłuje zapobiec inwazji Orków na jego planetę. Fabuła rozwija się dzięki specjalnym przerywnikom filmowym i rzecz jasna stopniowo odkrywa przed grającym kolejne wątki i tajemnice. Gra wykorzystuje trójwymiarowy silnik graficzny, przy czym, jeżeli chodzi o wygląd jednostek, to autorzy starali się, by wyglądały one niemal identycznie jak ich odpowiedniki sprzedawane przez Games Workshop. Teren zaś, z racji tego, iż nie pełni pierwszorzędnej roli w grach Games Workshop, stworzono w oparciu o własne wyobrażenia. Całość wykonana została mrocznym, gotyckim stylu, zaś dwa przeważające typy krajobrazu to ruiny miast i terenów zurbanizowanych oraz nieprzenikniona dżungla, która stopniowo pochłania zniszczone zabudowania.
Podobnie jak w każdym RTS-ie, tak i w tym przypadku solą rozgrywki jest dowodzenie oddziałami w walce, jednakże dzięki samej charakterystyce świata Warhammer 40,000, wygląda ona bardzo efektownie i brutalnie. Liczne eksplozje i rozbłyski z futurystycznych broni w połączeniu z bestialską walką wręcz, przebijaniem przeciwników, rzucaniem nimi, czy miażdżeniem, tworzy naprawę niecodzienne widowisko. Co prawda gra kładzie nacisk na potyczki małych oddziałów wojsk, ale pozwala również na toczenie ogromnych bitew, gdzie po każdej stronie walczy od 80 do 150 jednostek. W Warhammer 40,000: Dawn of War zobaczymy szereg nacji znanych miłośnikom tego świata, w tym: wykorzystujących ciężką piechotę, broń o dużej sile rażenia i dużym zasięgu oraz zaawansowane pojazdy bojowe „Space Marines”, znakomicie przysposobionych do walki na małe dystanse i niezwykle licznych Orków, czy „Chaos Space Marines”, którzy w swych szeregach mają m.in. potężne Demony oraz fanatycznych wyznawców kultu (Cultist). Na wynik starć poza samą taktyką ma wpływ spora ilość czynników pobocznych, takich jak: morale, wykorzystywana broń, czy osłona jaką daje teren.
Dużą rolę w działaniach mają również surowce. W przypadku Warhammer 40,000: Dawn of War możemy jednak zapomnieć o tradycyjnym modelu pozyskiwania środków niezbędnych do funkcjonowania, typu: baza, kopalnia i jednostki trudniące się wydobyciem, oraz o budowie oddziałów w przeciągu kilku sekund. Nie pasuje on bowiem do tego świata, gdzie wyszkolenie Kosmicznego Marine trwa dwanaście lat, a jedna planeta bądź nawet grupa planet, zajmuje się produkcją jednej tylko części czołgu, czy wydobyciem jednego minerału. Tutaj cały system surowców związany jest ze zdobywaniem i kontrolowaniem strategicznych lokacji. Im więcej owych lokacji znajduje się pod Twoją kontrolą, tym większą liczbę oddziałów otrzymujesz do ich ochrony. Dzięki temu nie występują tu sytuacje, w których zajęcie jednego tylko, newralgicznego obszaru, przekreśla szanse na wygraną. W grze występują co prawda bazy i budynki (m.in. generatory energii, magazyny broni i amunicji, centra telekomunikacyjne), nie pełnią one jednak roli centralnych punktów, lecz zwykłych baz polowych, ostatniego azylu przed linią frontu. To w nich wojska mogą odpocząć i uzupełnić zaopatrzenie. Nie są też one w żaden sposób budowane od podstaw, podobnie zresztą jak jednostki, lecz transportowane na miejsce. Dla przykładu siły Space Marines dostarczają sprzęt i wyposażenie z orbity planety.
Warhammer 40,000: Dawn of War poza trybem jednoosobowym, umożliwia też grę wieloosobową w sieci lokalnej i w Internecie, maksymalnie sześciu osobom.
WARHAMMER 40,000 - DAWN OF WAR: DARK CRUSADE - WINTER ASSAULT (polska wersja) - to pierwszy, oficjalny dodatek znakomitej strategi czasu rzeczywistego, Dawn of War, osadzonej w realiach uniwersum Warhammer 40,000. Twórcy gry znacznie rozbudowali tryb rozgrywki dla jednego gracza oraz wprowadzili sporo funkcjonalności i nowości, które powinny usatysfakcjonować fanów oryginalnego produktu. Fabuła dodatku koncentruje się wokół Emperor Class Titan, pojazdu bitewnego o niewyobrażalnej potędze, ukrytego w ruinach wielopoziomowego miasta. Ten kto posiądzie pojazd otrzyma moc zdolną zniszczyć lub ocalić świat. Siły Imperium użyją go do pokonania zła, armie Chaosu wykorzystają go do własnych celów, żądni krwi Orkowie po prostu go zniszczą, a aroganccy Eldarowie zlekceważą jego potęgę.
Jedną z nowości, którą dostajemy dzięki Winter Assault jest nowa grywalna frakcja zwana Imperial Guard. Została ona wprowadzona do gry przez programistów z Relic głównie jako odzew na sugestie i prośby graczy. Imperial Guard, znana również pod mianem „młota Imperatora”, powodzenia swoich ataków upatruje głównie w przewadze liczebnej oraz wysokich bonusach obronnych. Taktyka walki żołnierzy Imperial Guard skupia się na stylu obronnym i prowadzeniu walki na odległość. Oprócz żołnierzy piechoty pojawiają się także jednostki zmechanizowane: czołgi, mechy oraz artyleria. Jednak prawdziwą „perełką” jest tzw. Baneblade, wyposażony w 11 egzemplarzy broni ciężkiej, w tym jedno działo obsługiwane przez dwóch żołnierzy. W oddziałach Imperial Guard pojawiają się postacie komisarzy, którzy podobnie do swoich rosyjskich pierwowzorów z okresu II Wojny Światowej, „motywują” żołnierzy do walki, strzelając w plecy wycofującym się osobnikom. Szeregi armii zasilają także psykerzy, szaleni magowie miotający błyskawicami, oraz Imperialni Kapitanowie, wizualizowani jako „pół generał Patton, pół Wolverine”.
Obecne już w świecie gry frakcje także otrzymały nowe jednostki m.in. „czaszkogłowy” kapelan, znakomity w walce na odległość, Khorne berserker, Firedragon czy „Mega-armored nod”. Dodatkowo siły wszystkich czterech frakcji zostały zbalansowane i przetestowane pod kątem rozgrywek wieloosobowych - Dawn of War został przecież wybrany przez World Cyber Games jako oficjalna gra do sieciowych turniejów. Zmiany pojawiły się także w sferze oprawy graficznej. Oprócz powiększenia ilości detali, zarówno świata jak i poszczególnych jednostek i budynków, zauważamy więcej dramatycznych pojedynków, zbliżeń kamery czy animowanych konfrontacji pomiędzy poszczególnymi jednostkami, a także spektakularnych, pełnych przemocy i krwawych scen. W odpowiedzi na zarzut zbyt dużej liniowości i krótkiego czasu potrzebnego na przejście oryginalnej kampanii, Winter Assault daje nam możliwość ukończenia dwóch odrębnych kampanii (jedna po stronie Imperial Guard, Space Marines i Eldarów, druga po stronie Chaosu i Orków), z których każda liczy ponad 10 misji i posiada przeplatające się wątki fabularne.
WARHAMMER 40,000 - DAWN OF WAR: DARK CRUSADE (polska wersja) - to drugie (po Winter Assault) rozszerzenie do znanej strategii firmy Relic Entertainment, odpowiedzialnej m.in. za kultowego Homeworlda. Podstawową nowinką, jaką wprowadza „Mroczna Krucjata”, są dwie nowe rasy – Necroni i Tau.
Pierwsza z nacji to humanoidalne roboty, które przez 60 milionów lat spoczywały w podziemnych cmentarzyskach planety Kronus. Wreszcie przebudziły się i postanowiły pokonać intruzów, którzy pojawili się na ich ojczystym globie. Necroni są istnymi maszynami do zabijania. Bez emocji mordują wszystko, co napotkają na swojej drodze. Same są niezniszczalne, gdyż ich metalowy pancerz posiada zdolność do automatycznej regeneracji. Bezpośrednia walka z nimi to jedno z największych wyzwań, jakie przygotowali dla nas twórcy Dark Crusade.
Rasa Tau diametralnie różni się od przedstawionej wyżej frakcji, gdyż jej pojawienie się na Kronusie ma podłoże ideologiczne. Jako najmłodsza ze stron konfliktu zaskakuje zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi, które dają jej przewagę w walce na dystans. Reprezentujące ją jednostki są także znakomitymi specjalistami w dziedzinie dyplomacji, dzięki czemu nakłaniają inne rasy do walki pod swoim sztandarem. Sprawia to, że stają się jedną z najsilniejszych sił militarnych w całej galaktyce.
Prócz wymienionych frakcji w Dark Crusade spotykamy także starych znajomych – Gwardię Imperialną, siły Chaosu, Orków, Eldarów i Space Marines. Każda z nich ostrzy sobie zęby na pustynną planetę i ma nadzieję na wyeliminowanie oponentów. Scenarzyści gry zrezygnowali ze ściśle liniowej fabuły, w związku z czym nie jesteśmy skazani na mozolne wykonywanie kolejnych misji, lecz od razu możemy zabrać się za podbijanie całego dostępnego terenu. Naturalnie w kampanii pojawiają się momenty zwrotne, które obserwować możemy z siedmiu różnych perspektyw, zależnie od nacji, którą kierujemy. Ukończenie trybu dla jednego gracza to kwestia kilkudziesięciu godzin.
W tym czasie staramy się bronić przydzielonego nam terytorium i jednocześnie atakować sąsiadów. Przejęcie wrogiej twierdzy równoznaczne jest z wyeliminowaniem przeciwnika z rozgrywki. W samej zabawie wyróżnić można okres, kiedy rozbudowujemy swoją bazę i produkujemy jednostki oraz czas, w którym skupiamy się wyłącznie na walce. Zabiegi stricte gospodarcze prowadzimy w trybie turowym – na przemian z oponentami, natomiast w trakcie bitew Warhammer pokazuje swoje walory RTS-owe, pozwalając nam na wydawanie poleceń „na gorąco”.
Ostatnią modyfikacją w stosunku do podstawowej wersji strategii jest rozwój bohatera. Od teraz herosi kierujący armiami mogą wzbogacać się o lepsze uzbrojenie i umiejętności, nabyte z pomocą specjalnych punktów, które gromadzimy podczas rozgrywki.
|
ZAPRASZAM DO LICYTACJI BO ZA TĘ CENĘ NIE DOSTANIESZ GIER W TAKIM STANIE NA INNEJ AUKCJI.
UWAGA!!!EKSPRESOWA I NAJTAŃSZA WYSYŁKA! GRĘ WYSYŁAM W TEN SAM DZIEŃ W KTÓRYM
ODNOTUJĘ WPŁATĘ NA KONCIE A NAJPÓŹNIEJ W NASTĘPNYM.
(ZAMAWIAJĄC WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ GRĘ PŁACISZ TYLKO RAZ ZA WYSYŁKĘ I TO PO CENIE TAK JAKBYŚ ZAMAWIAŁ TYLKO JEDNĄ GRĘ!!!)
ZAPRASZAM TAKŻE NA INNE MOJE AUKCJE NA KTÓRYCH SPRZEDAJĘ DOSKONAŁE GRY W NAJNIŻSZYCH CENACH - SPRAWDŹ BO WARTO:)
PYTANIA?
GG: 11[zasłonięte]437
TEL: 609[zasłonięte]114
MAIL: [zasłonięte]@WP.PL
|
|
|