Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Warhammer 40,000: Dawn of War II + 3 gry Nowe 2DVD

08-07-2012, 11:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 14.99 zł     
Użytkownik Katkir
numer aukcji: 2421526367
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 43   
Koniec: 14-07-2012, 14:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Rodzaj: Wojenne
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




Warhammer 40,000: Dawn of War II + Cities XL 2011 + Return to Mysterious Island + Return to Mysterious Island 2. Nowy PC CD-ROM.

Warhammer 40,000: Dawn of War II:

Dawn of War 2 jest grą strategiczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym w jednym z najpopularniejszych uniwersów przyszłości – gotyckim świecie Warhammera 40000, w którym krwawą walkę toczą między sobą przedstawiciele kilkunastu armii. Ludzkość żyje pod protektoratem sztucznie podtrzymywanego przy życiu za pomocą maszyn nieśmiertelnego Imperatora, wysyłającego swoje legiony nieustraszonych żołnierzy do walki przeciw siłom zagrażającym jego świętemu panowaniu.

Tym razem w trybie single player gracz może poprowadzić do boju oddziały świetnie wyszkolonych Space Marines. W odróżnieniu od poprzedniej części mamy zdecydowanie większy wpływ na kolejność zajmowanych terytoriów. Nasze oddziały przed każdą bitwą znajdują się bowiem na statku kosmicznym orbitującym wokół planety, o którą toczy się walka. Każda misja zwieńczona jest potyczką z tzw. bossem, czyli przeciwnikiem, który jest bardziej odporny na obrażenia i dysponuje potężniejszymi atakami niż większość wrogów. Wraz z postępami w grze, wzrasta poziom doświadczenia Kosmicznych Marines, dzięki czemu z zadania na zadanie coraz lepiej radzą sobie w boju.

W Dawn of War 2 dowodzimy oddziałami najczęściej składającymi się tylko z kilku żołnierzy, wobec czego autorzy chcąc, aby gracz łatwiej się z nimi identyfikował postanowili je spersonalizować. Tak więc każdy z nich posiada własną nazwę oraz lidera wymienionego nie tylko z pełnionej funkcji, ale także z imienia i nazwiska.

Dawn of War 2 jest kontynuacją powstałej w 2004 roku serii, która do tej pory doczekała się już trzech dodatków. Korzysta ona z nowej inkarnacji silnika Essence zastosowanego w innym wielkim hicie firmy Relic Entertainment, Company of Heroes i pozwalającego m.in. nie tylko na zastosowanie znacznie lepszej grafiki wykorzystującej środowisko DirectX 10, ale także na niemal całkowicie dowolną deformację terenu.


Cities XL 2011:

Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.

Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.

Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.

W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.

Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.


Return to Mysterious Island:

„Return to Mysterious Island” bezpośrednio nawiązuje do powieści „Tajemnicza wyspa” Juliusza Verne’a (wydano ją w 1874 roku). Gra reprezentuje gatunek klasycznych przygodówek. Gracz porusza się po statycznych, prerenderowanych planszach. Wszystkie polecenia wydaje przy użyciu myszy. Widoczny na ekranie kursor zmienia swój kształt w zależności od rodzaju czynności, którą można aktualnie wykonać.

Akcja „Return to Mysterious Island” toczy się po wydarzeniach znanych z „Tajemniczej wyspy” Juliusza Verne’a. Opisywana gra prezentuje historię Miny, młodej kobiety, która postanowiła wyruszyć statkiem w rejs dookoła świata. Podczas podróży dostała się w sam środek okropnego sztormu, a jej strzaskana łódź została wyrzucona na brzeg dzikiej i niezamieszkanej wyspy. Nie mogąc kontynuować swej podróży, postanawia się więc bliżej przyjrzeć miejscu, do którego trafiła. Okazuje się, iż wyspa jest przepełniona tajemniczymi konstrukcjami. Mina odkrywa też ślady bytności poprzednich jej mieszkańców. Bohaterka zdając sobie sprawę z tego, iż jest rozbitkiem nie mogącym liczyć na jakiś szybki ratunek, stara się znaleźć schronienie i zbudować prowizoryczny dom. Początkowo wszystko przebiega zgodnie z planem, jednak później spotyka tajemniczą postać, która oferuje jej swą pomoc. Bardzo szybko okazuje się, że to duch Kapitana Nemo. Jego ciało leży w łodzi podwodnej, którą wcześniej dowodził. Problem w tym, że nie można do niej dotrzeć. Nina, poprzez rozwiązywanie licznych zagadek, musi poradzić sobie tym problemem, gdyż Kapitan Nemo zazna spokoju tylko wtedy, gdy jego ciało zostanie złożone w grobie.

Gracz spędza znaczną część gry na wykonywaniu dwóch czynności: podróżowaniu po wyspie i rozwiązywaniu coraz trudniejszych zagadek. Aby pomóc sobie w ich rozwiązywaniu może korzystać z cennych technologii Nautilusa (łodzi podwodnej Kapitana Nemo), bardzo często jednak wszystko sprowadza się do logicznego myślenia.

Oprawa wizualna „Return to Mysterious Island” przypomina klasyczne gry przygodowe pokroju „Mysta” czy „Schizm”. Autorzy, zespół Kheops Studio (Crystal Key 2: The Far Realm, The Egyptian Prophecy: The Fate of Ramses) zadbali o to, aby plansze były dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.


Return to Mysterious Island 2:

Return to Mysterious Island 2 to kontynuacja przygodówki, wydanej pod koniec 2004 roku przez firmę Dreamcatcher. Gra nawiązuje bezpośrednio do książki słynnego pisarza Juliusza Verne`a z 1874 roku o tytule Tajemnicza Wyspa. Za jej produkcję odpowiedzialne jest studio Kheops, mające na swoim koncie szereg innych przygodówek, m.in. Dracula 3: The Path of the Dragon czy Kurs: Wyspa Skarbów.

Fabuła przedstawiona w Return to Mysterious Island 2 to kontynuacja historii z „jedynki”, która z kolei rozgrywa się po wydarzeniach z Tajemniczej Wyspy Verne`a. Główną bohaterką gry ponownie jest dziewczyna o imieniu Mina. Udało jej się przeżyć w dziczy, po tym, jak rozbił się statek, którym podróżowała dookoła świata. Przedstawicielka płci pięknej ma jednak pecha do niefortunnych wypadków – mający ewakuować ją z wyspy helikopter również rozbija się. Dodatkowo Mina odkrywa, że na terenie, gdzie przebywa, zaczyna dziać się coś dziwnego. Nieznana choroba dotyka świat roślin oraz zwierząt. Dziewczyna w poszukiwaniu źródła zarazy przeszukuje bazę Kapitana Nemo oraz ruiny pradawnej świątyni i dowiaduje się, że przyczyną nadciągającej katastrofy są czynniki zewnętrzne. Aby się od nich odizolować, należy przywrócić barierę ochronną wyspy, co jednak wiąże się z niemożnością powrotu Miny do cywilizacji.

Gra jest typowym reprezentantem gatunku przygodówek opartych na interfejsie point’n’click. Rozgrywka polega na eksplorowaniu kolejnych lokacji oraz rozwiązywaniu zagadek logicznych o różnym stopniu skomplikowania i trudności. W Return to Mysterious Island 2 kierujemy dwiema postaciami – pierwszą z nich jest naturalnie Mina, druga natomiast to znana z „jedynki” małpka o imieniu Jep. Gracz może przełączać się pomiędzy nimi, aby wykorzystywać ich zróżnicowane umiejętności. Czytanie dokumentów czy używanie przedmiotów to działka Miny, ale małpka okazuje się przydatna, gdy trzeba spenetrować niedostępne zakamarki lub uzyskać pomoc innych przedstawicieli tego gatunku.

W przypadku drugiej odsłony autorzy zdecydowali się na rzadko spotykany obecnie na rynku elektronicznej rozrywki ruch. Mianowicie gra ukazała się w wersjach na PC oraz telefony Apple iPhone, które są ze sobą kompatybilne. Można więc wrzucić save’a na komórkę, przejść dany etap np. podczas podróży, a następnie skopiować save’a z powrotem na komputer i kontynuować zabawę.