Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 4-7 dni roboczych.
Przedmiotem aukcji jest: Warcaby - Młynek - z pionkami z drewna (Linia klasyczna) - Producent: Schmidt Spiele - gry
- Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
- Gatunek: gry planszowe
- Rodzaj gry: klasyczne
- Liczba graczy: 2
- Wiek graczy: od 7 lat
- Czas gry: 60 min.
- Edycja: europejska
- Instrukcja: polska
- Wymiary pudełka: 190x275x70 mm
- Waga pudełka: 0,4 kg
- Pudełko zawiera: - gra Warcaby, - gra Młynek, - instrukcja
| |
Warcaby Przeciwnicy w grze nazywani są warcabistami (warcabistkami w wypadku pań). Wykonują one ruchy bierkami (warcabami) na kwadratowej planszy, która nazywana jest warcabnicą i jest podzielona na 64 równe pola (warcaby klasyczne) - na przemian jasne i ciemne. Gra rozgrywa się jedynie na polach ciemnych, które z tego powodu nazywane są aktywnymi. Do gry używa się warcabów ciemnych i jasnych. W warcabach międzynarodowych każdy gracz otrzymuje 20 kamieni, zaś w warcabach klasycznych 12. Przed rozpoczęciem partii środkowe rzędy pozostały puste, a kamienie są rozkładane na najbliższych, każdemu z graczy, rzędach, na ciemnych polach. W czasie gry w warcaby rozróżniamy następujące kamienie : warcaby zwykłe i warcaby uprzywilejowane - damki. Młynek Gra rozgrywana jest na planszy składającej się z 24 pól, rozmieszczonych na bokach trzech kwadratów różnej wielkości (mały, średni, duży), z których każdy kolejny umieszczony jest w poprzednim. Początkowo każdy z dwóch graczy dysponuje 9 pionami (1 biały, 1 czarny). Jako pierwsza ruch wykonuje osoba grająca pionami białymi, umieszczając na dowolnym polu swój pion, po czym gracze wykonują na zmianę kolejne ruchy umieszczając swoje piony na wolnych polach planszy. Kiedy gracze pozbędą się z rąk wszystkich pionów, wykonanie ruchu polega na przestawieniu wybranego ze swoich pionów znajdujących się na planszy na sąsiednie wolne pole. Koniec gry następuje w sytuacji, kiedy jeden z graczy pozostaje z dwoma pionami na planszy lub nie może wykonać dozwolonego ruchu (jest zablokowany, tzn. wszystkie pola sąsiednie z polami, na których stoją jego piony, są zajęte). Jego przeciwnik odnosi wtedy zwycięstwo.
|