Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WARCABY i MŁYNEK 2 gry planszowe FERIE ZIMOWE

17-01-2012, 16:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.95 zł     
Użytkownik HETMAN-GAMES
numer aukcji: 2030519591
Miejscowość Dopiewo
Wyświetleń: 21   
Koniec: 15-01-2012 17:45:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wiek dziecka: 5 lat +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

http://www.hetman-zabawki.com.pl/templates/hetman/images/inset-banner.jpg
.
.
 .
WYSYŁKA GRATIS ZA ZAKUPY ZBIORCZE !
.
KUPUJĄC RÓŻNE PRODUKTY Z NASZYCH AUKCJI + JEDNĄ GRĘ Z OPCJĄ DOSTAWY GRATIS !
.
REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA OKOLICZNOŚCIOWE - PREZENTY DLA DZIECI:
.
PRZEDSZKOLA,
SZKOŁY PODSTAWOWE,
RÓŻNE PLACÓWKI OŚWIATOWE,
OŚRODKI SPORTU I REKREACJI,
DOMY KULTURY
& DLA DZIECI PRACOWNIKÓW FIRM ...
.
PREZENTY - FERIE ZIMOWE, WIELKANOC, DZIEŃ DZIECKA, WAKACJE !
.
.
.
1. NIŻSZA OPŁATA ZA PRZESYŁKĘ ZBIORCZĄ !

- PRZY ZAKUPIE KILKU RÓŻNYCH (LUB TYCH SAMYCH) PRODUKTÓW Z NASZYCH AUKCJI.
- PO DOKONANIU ZAKUPU PROSIMY O KONTAKT Z NAMI - PODAMY KWOTĘ NADANIA PRZESYŁKI ZBIORCZEJ.

2. FORMY PŁATNOŚCI:

- PŁACĘ Z ALLEGRO, PRZELEW BANKOWY, POBRANIE POCZTOWE PRZY ODBIORZE !
 
3. NUMER KONTA BANKOWEGO:

- PKO BP I/O POZNAŃ   41 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]0270002 [zasłonięte] 003988

4. WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !

5. REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA OKOLICZNOŚCIOWE
- PRZY OKAZJI RÓŻNYCH IMPREZ DLA DZIECI !  RABAT + TRANSPORT GRATIS !
.
.
.
WARCABY
MŁYNEK

KLASYCZNE GRY PLANSZOWE

WIEK 5+

(UWAGA: AKTUALNE WZORY PLANSZ POKAZANE SĄ NA ZDJĘCIACH W ZAŁĄCZNIKU)
.
.
Zawartość opakowania:
- plansza (sztywna, rozmiar: 30 cm x 42 cm)
- 2 kpl. pionków po 12 szt. w dwóch kolorach
- opis
.
.
WARCABY (opis gry)

Każdy z graczy otrzymuje po 12 pionków w jednym kolorze i ustawia je w trzech rzędach na brązowych polach po przeciwnych stronach planszy.

Gracze ustalają który z nich rozpoczyna grę.

Gracze umawiają się między sobą w jaki sposób będą przesuwać pionki po planszy. Czy tylko do przodu po przekątnej, po polach brązowych? Czy też równocześnie do przodu i do tyłu planszy? Gracze przesuwają pionki o jedną kratkę. Jeśli gracz wykonujący swój ruch napotka pionek przeciwnika, za którym jest puste pole, może przez niego "przeskoczyć” i zabrać "przeskoczony" pionek. Każdy z graczy stara się nie dopuścić do zbicia swojego pionka.

Celem gry jest utworzenie jak największej ilości DAMEK.

Można dokonać tego każdym pionkiem, który zostanie przesunięty na ostatnią linię przeciwnika. Wtedy gracz stawia pionek na pionek. DAMKAMI gracze przesuwają się o dowolną liczbę pustych pól po przekątnych. Można mieć tyle DAMEK, ile zdąży się uzyskać podczas trwania gry. DAMKA zostaje zbita zwykłym pionkiem lub DAMKĄ przeciwnika w momencie skoku przez nią.

Jeśli gracz ma okazję do zbicia pionka lub DAMKI przeciwnika, a tego nie zrobi, wtedy przeciwnik może zabrać ten pionek z planszy.

Grę wygrywa ten z graczy, któremu uda się zabrać wszystkie pionki przeciwnika.



MŁYNEK (opis gry)

Gra rozgrywana jest na planszy składającej się z 24 pól, rozmieszczonych na bokach trzech kwadratów różnej wielkości - duży, średni, mały, z których każdy kolejny umieszczony jest w poprzednim.

Na początku każdy z dwóch graczy otrzymuje po 9 pionków (w jednym kolorze). Gracze umawiają się, który z nich pierwszy rozpoczyna grę - umieszczając na dowolnym polu swój pionek, po czym gracze wykonują na zmianę kolejne ruchy umieszczając swoje pionki na wolnych polach planszy. Kiedy gracze wprowadzą do gry wszystkie swoje pionki, wykonanie ruchu polega na przestawieniu wybranego ze swoich pionków znajdujących się na planszy na sąsiednie wolne pole. W przypadku, kiedy graczowi pozostają na planszy tylko trzy pionki, może on przestawiać wybrane ze swoich pionków na jakiekolwiek wolne pola, nie koniecznie sąsiednie.

Zarówno podczas ustawiania pionków na planszy jak i przesuwania ich istnieje możliwość bicia pionków przeciwnika.

Ułożenie pionków na trzech polach leżących na tej samej linii (poziomej lub pionowej) i połączonych ze sobą odcinkami to tzw. MŁYNEK.

Gracz, który w skutek przesunięcia lub ustawienia swojego pionka zrobi młynek, usuwa z planszy dowolny pionek przeciwnika, który nie należy do żadnego młynka (jeśli wszystkie pionki przeciwnika należą do jakiegoś młynka, usuwa dowolny). Usunięty pionek nie powraca nigdy do gry. Jeśli w jednym ruchu gracz utworzy podwójny młynek, z planszy usuwane są dwa pionki przeciwnika.

Koniec gry następuje w sytuacji, kiedy jeden z graczy pozostaje z dwoma pionkami na planszy lub nie może wykonać dozwolonego ruchu (jest zablokowany, tzn. wszystkie pola sąsiadujące z polami, na których stoją jego pionki, są zajęte). Jego przeciwnik odnosi wtedy zwycięstwo.