|
WF-KaPeR BIZNES
Sprzedaż i magazyn
- ewidencja środków trwałych
- ewidencja wyposażenia
- rozliczenie samochodów
- komplet deklaracji podatkowych
- gotowy do pracy od razu po instalacji
- intuicyjna obsługa
WF-KaPeR dla Windows jest systemem przeznaczonym do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży prowadzenia uproszczonych płac, ewidencji środków trwałych i rozliczenia samochodów. Dzięki możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych (w wyższych wariantach) oraz możliwości pracy w sieci może być z powodzeniem używany również przez biura rachunkowe.
Program umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych. WF-KaPeR dla Windows zawiera mechanizm ewidencjonowania środków trwałych oraz odliczania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych. Umożliwia ewidencję wyposażenia zakupionego dla potrzeb firmy nie sklasyfikowanego jako środki trwałe.
W wariantach wyższych (od wariantu BIZNES) program pozwala także na obsługę wynagrodzeń oraz tworzenie deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego.
Księgowość pod kontrolą
Program WF-KaPeR jest aplikacją, która znajduje zastosowanie zarówno w profesjonalnych biurach rachunkowych, jak też w małych rodzinnych firmach. Program został tak zaprojektowany, aby użytkownicy rozpoczynający działalność gospodarczą - nie znając szczegółowo przepisów podatkowych - mogli samodzielnie prowadzić dokumentację księgową.
Po zainstalowaniu aplikacja jest gotowa do pracy bez potrzeby wstępnej konfiguracji. Praca z programem wymaga wprowadzania jedynie podstawowych danych, pozostałe operacje związane np. z naliczaniem składek ubezpieczeniowych czy wprowadzaniem zapisów do rejestrów VAT realizowane są automatycznie. Automatyzacja ta oszczędza czas i zmniejsza ryzyko popełnienia błędu.
WF-KaPeR jest w pełni dostosowany do obowiązującego prawa i na bieżąco aktualizowany zgodnie z jego zmianami, dzięki czemu zwalnia użytkownika z konieczności poznania szczegółowych przepisów możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych oraz możliwości pracy w sieci jest również z powodzeniem używany przez biura rachunkowe. księgową.
Bogata funkcjonalność
WF-KaPeR łączy w sobie cechy wielu specjalistycznych programów obsługując jednocześnie obszary działalności związane z księgowością, środkami trwałymi, jak też z płacami i umowami cywilnoprawnymi - wszystko zostało zoptymalizowane kątem małych przedsiębiorstw.
Program został wzbogacony również o gotowe, automatycznie wypełniane formularze deklaracji podatkowych VAT, PIT i NIP ze wszystkimi załącznikami. WF-KaPeR obsługuje również deklaracje w formie elektronicznej.
Aplikacja wykorzystuje formularze pochodzące z największej, dostępnej bazy dokumentów elektronicznych w Polsce www.iform.pl zawierającej już ponad 5 000 wzorów dokumentów oraz pism stosowanych w każdej działalności gospodarczej oraz do użytku prywatnego.
WF-KaPeR BIZNES
- Możliwa jednoczesna praca wielu użytkowników, obsługa maksymalnie 3 oddziałów,
- Obsługa deklaracji i dokumentów zgłoszeniowych w wersji elektronicznej (e-deklaracje),
- Obsługa dowolnej ilości środków trwałych,
- Rozliczanie dowolnej ilości samochodów,
- Obsługa wynagrodzeń,
- Umowy zlecenia i o dzieło,
- Przelewy wynagrodzeń,
- Rozliczenie podatku dochodowego pracowników, w szczególności deklaracje PIT-11 i PIT-40, PIT-4R, PIT-8AR, również w wersji elektronicznej,
Więcej szczegółów dotyczących różnic znajduje się w tabelarycznym wykazie różnic pomiędzy wariantami na stronie Asseco WAPRO
Korzyści z użytkowania programu WF-KaPeR:
- Prosta instalacja przy bardzo bogatej funkcjonalności
- Szeroka gama formularzy podatkowych
- Bieżąca zgodność z obowiązującymi przepisami
- Dedykowany wariant dla biur rachunkowych (WF-KaPeR BIURO)
Przykładowe ekrany
|
|
| Księga przychodów i rozchodów - przeglądanie zapisów |
|
| Wprowadzanie danych do KPiR |
|
| Okno rozliczania dokumentów |
|
| Edycja danych środka trwałego |
|
| Przeglądanie okna amortyzacji dla wybranego środka trwałego |
|
| Okno definiowania deklaracji VAT-7 |
|
| Dodawanie nowego remanentu |
|
| Okno przeglądania klasyfikacji |
|
| Okno konfiguracji parametrów księgowania dla wybranych zdarzeń gospodarczych |
|
| Przeglądanie rejestru sprzedaży |
|
| Dodawanie zapisów do rejestru VAT |
|
|