Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

10-04-2015, 7:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 105 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5166640382
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 12   
Koniec: 10-04-2015 06:53:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98109, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55734, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81522, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05140, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39779, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98109, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55734, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81522, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05140, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39779

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Wally Olins: The Brand Handbook

WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Wally Olins
Language: English
Publisher: Thames & Hudson
Publication Date: 2 Jun 2008
Dimensions: 22.4 x 17.4 x 1.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 112
Condition: NEW
Product_ID: A5AA514089

 

 

Here, Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success, and reflecting the recent enormous changes in the branding world. It will be an essential purchase for everyone in advertising, marketing and business who needs to understand why the most successful brands in the world triumph by making insiders believe in them and consumers buy into them.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

 WALLY OLINS. BRAND NEW: SHAPE OF BRANDS TO COME

 WALLY OLINS. ON BAAND. Wally Olins

 THE BRAND GAP Marty Neumeier