Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WALKA O WEWNĘTRZNE WPŁYWY W FIRMIE -[NOWA-TANIO]-

11-03-2012, 13:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 33.20 zł     
Użytkownik czytamytanio_pl
numer aukcji: 2114971991
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 13:08:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@czytamytanio.pl

Gadu-Gadu: 719391

pon.-pt. w godz. 9-17

Adres korespondencyjny:
TRADEMAX
ul. Witosa 21/81
30-612 Kraków
NIP: 679[zasłonięte]212-20

Regulamin jest dostępny na stronie "O MNIE".
Kupując na tej aukcji w pełni akceptujesz ten regulamin.

Firma prowadzi sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową brak możliwości odbioru osobistego.

Akceptowane formy płatności to - przelew
- "PayU"
- płatność "za pobraniem"

Wysyłka za pobraniem dla użytkowników z min. 6 pozytywnymi komentarzami.

Przesyłki są wysyłane jako:
- do 0,5 kg jako listy polecone
- pow. 0,5 kg paczki pocztowe
- przesyłki kurierskie DPD

Wszystko bezpiecznie zapakowane w opakowania kartonowe co daje najwyższą gwarancję ochrony towaru podczas transportu.

Koszt przesyłki jest zależny od ilości zakupionych książek.
Szczegółowy cennik dostaw w zakładce "Dostawa i płatność".

Przedmiot aukcji:


WALKA O WEWNĘTRZNE WPŁYWY W FIRMIE TW


Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wydajność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, ale niesamowicie realistyczna opowieść.Jest to historia Jude’a Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który rozpoczyna własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najbardziej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego klienci. Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przejrzystość i współpracę..TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym. Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce..Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce. Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, niż kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić..– fragment książkiNajnowsza opowieść Lencioniego jest zarówno praktyczna, jak i wciągająca. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny lub doświadczył na własnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej.O AUTORZEPATRICK LENCIONI jest założycielem i prezesem The Table Group – firmy doradczej do spraw zarządzania specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających oraz kulturze organizacyjnej. Lencioni, konsultant i prelegent, pracował z tysiącami menedżerów wysokiego szczebla zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500, jak i w młodych firmach zajmujących się zaawansowanymi technologiami, a także z kierownikami wydziałów na uniwersytetach i w organizacjach non profit. Napisał pięć znanych w USA książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, bestseller „New York Timesa”.OPINIEPrzenikliwe i odkrywcze spojrzenie na to, jak w przedsiębiorstwach można zlokalizować wewnętrzne konflikty i im zaradzić. Styl pisania Patricka jest ciepły i przystępny, a prezentowane porady rozsądne.- Michael A. George, dyrektor do spraw marketingu w Dell Inc.Teoria Lencioniego na temat współdziałania jest prosta i skuteczna. Odnosi się do każdej instytucji i dużej, i małej.- Gary C. Kelly, wiceprezes i dyrektor generalny Southwest Airlines Co.Lencioni to mistrz budowania autentycznej i rzeczowej współpracy w ramach firmy. Stosujemy się do jego zasad, aby zmobilizować ludzi do tworzenia globalnej marki. Wielkie brawa od całego naszego zespołu.- Brian Scudamore, założyciel i dyrektor generalny I-800-GOT-JUNK

Autorzy:PATRICK LENCIONI
Format:14,5 x 21,5 cm
Ilość stron:194
ISBN:[zasłonięte]978-8346-076-4
Oprawa:twarda
Rok wydania:2011
Tłumacze:URSZULA ZINSERLING


Wszystkie sprzedawane książki są NOWE prosto z hurtowni.


Po wygraniu aukcji wypełnij koniecznie "formularz opcji dostawy" do którego link otrzymasz w mailu od allegro o wygraniu aukcji lub na stronie po zakupie przez "Kup teraz" wybierz przycisk Płacę. Przyśpieszy to realizacje Twojego zamówienia. Brak jego wypełnienia może wydłużyć czas realizacji i wysyłki towaru.

Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji/kompletacji zamówienia + czas dostawy

Szczegółowe informacje i regulamin na stronie"O MNIE".

!!! Oszczędzaj na kosztach wysyłki !!!
Koszt wysyłki kilku książek jest niewiele droższy od wysyłki jednej!
Kup więcej książek za wysyłkę zapłać tylko raz.

Szczegółowy cennik dostaw w zakładce "Dostawa i płatność".