Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Marketing. Badania marketingowe Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Polityka, Politologia > Historia i teoria polityki. Politycy Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Polityka, Politologia > Państwo. Władza. Partie polityczne Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Socjologia. Społeczeństwo > Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Historia. Archeologia. Dokument > Historia poszczególnych krajów i krain > Historia Europy > Historia Polski > Historia Polski 1990- Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe > Wydawnictwa naukowe
|
|
| | |
| | W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej. Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego | | Tytuł: | Walka na spoty po polsku | | Oprawa: | miękka | | Wymiary: | 16 [cm] | | Liczba stron: | 296 | | Rok wydania: | 2012 | | Miejsce: | Toruń | |
| | | Wydawnictwo: | Wydawnictwo Adam Marszałek | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]78029 978[zasłonięte][zasłonięte]78029 | | Data wydania: | 2[zasłonięte]012-08 |
|
| | | | Waga produktu: | 460 g. | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |