Regulamin Sklepu Internetowego Balamonte
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep Balamonte, oferujący swoje produkty za pośrednictwem serwisu Allegro jest prowadzony przez firmę ANTARES z siedzibą ul. Tuchowska 4b/14 w Krakowie, prowadzonego na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, NIP: 944[zasłonięte]105-86, REGON: 356[zasłonięte]805.
2. Zamówienia dokonuje się poprzez wypełnienie formularza zamówienia.
3. Ceny podane w sklepie zawierają podatek VAT.
4. W chwili złożenia zamówienia przez klienta zostaje wygenerowany numer zamówienia. Klient zostanie o tym fakcie powiadomiony mailem. Klient jest informowany drogą mailową o zmianie statusu zamówienia.
5. Składając zamówienie w sklepie internetowym Balamonte, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu i akceptuje jego postanowienia. Niedotrzymanie przez Zamawiającego postanowień Regulaminu, uprawnia właścicieli sklepu do unieważnienia złożonego zamówienia.
II. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Chwilą zawarcia umowy sprzedaży jest moment wysłania poprawnie wypełnionego formularza zamówienia. Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia poprzez drogą mailową.
2. Realizacja zamówienia następuje zawsze w dni robocze zwyczajowo do 5 dni od momentu zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia z opcją przesyłki pobraniowej. O wysłaniu towaru informujemy w oddzielnym mailu.
3. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, dopuszcza się wprowadzanie modyfikacji. O zmianach można informować drogą mailowa bądź telefonicznie.
4. Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
5. Fakturę VAT wystawiamy na życzenie klienta i dołączamy do przesyłki.
6. Formy płatności obowiązujące w sklepie Balamonte przedstawiają się następująco:
a) przedpłata, w formie przelewu zwykłego lub za pośrednictwem PayU,
b) przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem.
7. Sklep Balamonte zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku, gdy:
- formularz zamówienia nie został w pełni wypełniony lub został wypełniony niepoprawnie.
- w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia nie zostanie wpłacona należność.
- przesyłka nie zostanie odebrana przez Klienta.
III. KOSZTY i CZAS DOSTAWY
1. Wysyłki realizujemy w dni robocze, zwykle do 5 dni od momentu zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia z opcją przesyłki pobraniowej. O wysłaniu towaru informujemy mailem.
2. Wszystkie paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
3. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość odbioru zakupionego towaru osobiście, z rąk handlowca w Krakowie, po dokonaniu uprzednich telefonicznych ustaleń.
4. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy, gdy przesyłka została już wysłana.
5. Kurierzy zwykle dostarczają przesyłki następnego dnia roboczego od wysłania.
6. Nieodebrania przesyłki i zwrot paczki do nadawcy skutkuje obciążeniem Klienta kosztami zwrotu paczki oraz kosztami ponownego jej wysłania lub rozwiązaniem umowy.
7. Sklep Balamonte realizuje dostawy poza kraje europejskie. W związku z powyższym, prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia, celem oszacowania kosztów przesyłki.
8. W przypadku powstania uszkodzeń mechanicznych w czasie transportu towaru, reklamacji będą podlegały wyłącznie przesyłki zawierające załącznik w postaci protokołu szkodowego, sporządzonego w obecności kuriera.
IV. REKLAMACJE, WYMIANY, ZWROTY
1. Wszystkie towary oferowane przez Sklep Balamonte są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą przez minimum okres 2 lat na terenie Polski.
2. Konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, w terminie 10 dni od chwili dostarczenia zamówionego towaru. Zwracany w tym trybie towar powinien mieć dołączony dowód zakupu, a sam produkt musi być kompletny i nieuszkodzony, oraz nie nosić żadnych śladów używania.
3. Zwrotów towaru należy dokonywać na adres:
ANTARES
ul. Tuchowska 4B/14
30-618 Kraków
na koszt kupującego.
4. Przesyłka ze zwrotem powinna zawierać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dane personalne Kupującego, oraz wyraźne wskazanie numeru konta bankowego do zwrotu pieniędzy.
5. Przelew zwrotny realizowany jest do 7 dni od chwili otrzymania przez Balamonte przesyłki z dołączonym pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
6. W przypadku złożenia reklamacji klient jest zobowiązany do przesłania reklamowanego towaru wraz z pisemnym oświadczeniem zawierającym: dane reklamującego – imię, nazwisko, dokładny adres, datę nabycia towaru, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania.
7. Odstąpienie od umowy, odpowiedzialność za towar i jego zwrot nie dotyczy sytuacji, w której produkt nosi uszkodzenia mechaniczne. Wymagane jest każdorazowe sprawdzenie przesyłki przy odbiorze, zweryfikowanie czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie przesyłki wydaje się być uszkodzone, należy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody w obecności listonosza oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem w celu wyjaśnienia problemu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie czy niezgodności towaru z zamawianym.
8. W przypadkach kiedy reklamacja okaże się bezzasadna, Kupujący pokryje wszelkie koszty transportu.
9. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Składając zamówienie w Balamonte wyrażasz zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie Twoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
2. Sklep Balamonte zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133 poz. 883).
3. Zgodnie z powyższą ustawą, Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, wniesienia żądania ich usunięcia, bądź zaprzestania ich wykorzystywania.