Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Waldorfski program nauczania Cele i zadania edukac

19-01-2012, 15:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.70 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 1999695539
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 14:24:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Waldorfski program nauczania Cele i zadania edukacyjne oraz treści nauczania. Wersja angielska

      Waldorfski program nauczania Cele i zadania edukac

       

      Autor
      Martyn Rawson, Tobias Richter
      Opis

      Wydawnictwo Impuls
      ISBN[zasłonięte]978-8387-282-8
      Kraków 2011, wyd. 1., format 165 x 240, objętość 560 str., oprawa twarda

      Szkoły waldorfskie są znane ze swej awangardowej roli w dążeniach o niezależność szkół od instytucji państwowych oraz innych grup nacisku. Są również pionierami w zakresie struktur organizacyjnych opartych na kolegialnych samorządach złożonych z nauczycieli i rodziców. Szkoły waldorfskie opracowują własne programy nauczania, korzystając przy tym z doświadczeń innych szkół. Książka pod redakcją Martyna Rawsona i Tobiasa Richtera jest udanym przykładem takiego programu nauczania. Został on samodzielnie opracowany przez zespół młodych angielskich nauczycieli we współpracy z Uniwersytetem w Plymouth i może stanowić inspirujący przykład dla tych wszystkich, którzy zadają sobie dziś następujące pytanie: Jak w nowy sposób wykorzystać to, co w dwudziestym wieku zainicjował ruch pedagogicznej reformy? Johannes Kiersch

      […] Od czasu, gdy po raz pierwszy wydaliśmy tę książkę w roku jubileuszowym 2000, nie tylko wiele wody upłynęło w przysłowiowej rzece, ale także zmienił się świat, i to w sposób niemal niewyobrażalny. Nic nie wskazuje na to, aby stale zwiększające się tempo zmian społecznych miało ulec spowolnieniu. Globalizacja weszła do słownika powszechnie używanych terminów, a jej przełomowe skutki widać każdej dziedzinie życia, chociaż ludzie na ulicy, a nierzadko także profesorowie w swoich instytutach nie bardzo uświadamiają sobie, co się dzieje. Nadto świat nie jest miejscem bezpieczniejszym czy spokojniejszym. Opowieści o terroryzmie, wojnie, zmianach klimatycznych, „ruchach tektonicznych”, których źródłem są centra potęg ekonomicznych, i o widmie ekstremizmu politycznego wypełniają nadawane przez całą dobę serwisy informacyjne oraz nasze nocne koszmary. W edukacji zaś powszechne stają się klimat niepokoju, strach przed pozostaniem w tyle w wyścigu o dobre miejsce w testach PISA, pomiary i kontrole, coraz silniej kształtując myślenie urzędników instytucji oświatowych. […]

      […] Gdy wraz z Tobiasem Richterem wydaliśmy angielską wersję waldorfskiego programu nauczania, wyobrażaliśmy sobie, że po pięciu, najdalej siedmiu latach zostanie ona skorygowana. Zakładaliśmy, że nasza próba nakreślenia zrębów waldorfskiego programu nauczania pozostanie tym właśnie, czyli próbą. Myśleliśmy, że będzie podstawą, punktem wyjścia do dalszych modyfikacji, pewnego rodzaju wskaźnikiem sygnalizującym, jak sytuacja wygląda teraz; że po pięciu latach intensywnych badań zbierze się wystarczająco dużo obserwacji i ocen, które narzucą konieczność wprowadzenia znaczących zmian.

      Stało się natomiast tak, że nasza książka została przetłumaczona na wiele innych języków. Powstały przekłady, które widziałem lub o których słyszałem: na język rosyjski, ukraiński, włoski, hiszpański, tajski, szwedzki, fiński, węgierski, gruziński, serbsko-chorwacki; słyszałem też o tłumaczeniu dużych partii tej Książki na język chiński i prawdopodobnie na koreański (przepraszam, jeśli czyjeś starania uszły mojej uwadze). Wiem, że w niektórych wypadkach tłumaczenie służyło tylko za podstawę do napisania adaptacji odpowiedniej dla danego kraju. Tak było w Rosji, gdzie długi proces adaptacji został dobrze udokumentowany. A teraz powstaje polski przekład. To wspaniałe – powstaje pewnego rodzaju globalna przeciwwaga dla stert państwowych programów nauczania i tabeli standardów.[…] Martyn Rawson

      Spis Treści

      Przedmowa do wydania angielskiego, M. Rawson
      Przedmowa do wydania polskiego, M. Rawson

      Wstęp, M. Rawson

      1. Antropozofi a jako podstawa edukacji waldorfskiej, M. Rawson
      1.1. Antropologia antropozoficzna
      1.2. Indywiduacja

      2. Fazy rozwoju dziecka a program waldorfski, J. Burnett ,T. Mepham, M. Rawson
      2.1. Okres od narodzin do 7 roku życia
      2.2. Gotowość szkolna
      2.3. Okres od 7 do 14 roku życia
      2.4. Okres od 7 do 9 roku życia
      2.5. 9/10 rok życia
      2.6. Od 10 do 12 roku życia
      2.7. Od 12 do 14 roku życia
      2.8. Wiek młodzieńczy
      2.9. Struktura szkoły

      3. Metodyka nauczania w szkołach waldorfskich, J. Burnett , T. Mepham, M. Rawson
      3.1. Nauczyciel klasowy
      3.2. Struktura dnia szkolnego
      3.3. Lekcja główna
      3.4. Znaczenie rytmu w nauczaniu
      3.5. Zapominanie i zapamiętywanie
      3.6. Uczenie się etapami
      3.7. Nauczanie całej klasy
      3.8. Znaczenie opowiadania
      3.9. Język obrazowy i wyobrażeniowy
      3.10. Podręczniki
      3.11. Autorytet nauczyciela
      3.12. Dyscyplina
      3.13. Wartości

      4. Ewaluacja i ocenianie, T. Mepham, M. Rawson
      4.1. Dokumentacja
      4.2. Stale prowadzona obserwacja dziecka
      4.3. Świadectwa opisowe
      4.4. Opisowy obraz ucznia (sylwetka)
      4.5. Obserwacja i omawianie dziecka
      4.6. Obserwowanie i omawianie klasy

      5. Samorządność w szkołach waldorfskich, M. Rawson, J. Swann
      5.1. Republika nauczycieli
      5.2. Współpraca rodziców i nauczycieli
      5.3. Ciągłe podnoszenie jakości

      6. Program nauczania przedszkolnego, S. Jenkinson
      6.1. Przedszkole (wiek od 3 do 6 lat)
      6.2. Ogólne zasady
      6.3. Charakterystyka wczesnego dzieciństwa
      6.4. Nauczanie w okresie wczesnego dzieciństwa – cele
      6.5. Jeden dzień w przedszkolu (przykład)
      6.6. Wprowadzenie do formalnego nauczania

      7. Horyzontalny program nauczania, M. Rawson, K. Podirsky, T. Richter, H. Schirmer
      7.1. Nauczanie początkowe: klasy 1–3
      7.2. Klasy 4–6
      7.3. Klasy 7–8
      7.4. Sumaryczne ujęcie okresu szkoły średniej (klasy 9–12)
      7.5. Klasa 9
      7.6. Cele nauczania w 9 klasie
      7.7. Klasa 10
      7.8. Cele nauczania w klasie 10
      7.9. Klasa 11 -04 09:23:31
      7.10. Cele nauczania dla klasy 11
      7.11. Klasa 12
      7.12. Cele nauczania w 12 klasie

      8. Wertykalny program nauczania
      8.1. Matematyka, G. Kniebe, K. Podirsky, T. Richter, D. Urieli
      8.2. Zajęcia artystyczne, T. Richter, U. Rolfi ng, M. van Santvliet, M. Rawson
      8.3. Chemia, G. Kennish, W. Oppolzer
      8.4. Prace ręczne i rzemiosła, M. Rawson (redakcja)
      8.4.1. Prace ręczne, koszykarstwo, krawiectwo, przędzenie, batik, tkactwo, kartonaż i introligatorstwo, H. David, J. Milne
      8.4.2. Stolarstwo, ciesielka, obróbka metali i wykonywanie masek, B. Graves, H. Seufert
      8.4.3. Lalkarstwo, T. Richter
      8.5. Język ojczysty i literatura, J. Alwyn, M. Rawson
      8.6. Eurytmia, R. Bock, B. Reepmaker, E. Reepmaker
      8.7. Języki obce, M. Rawson
      8.7.1. Język niemiecki, W. Forward, M. McGovern, M. Rawson
      8.7.2. Język francuski, A. Denjean, A. Kux, M. Scott , A. Tandree
      8.8. Ogrodnictwo, S. Gill man, K. Matzke
      8.9. Geografi a, C. Gopfert, M. Rawson, T. Richter
      8.10. Historia, M.W. Gott e, R. Kneucker, C. Lindenberg, M. Rawson
      8.11. Informatyka, R. Jarman, M. Rawson
      8.12. Nauki biologiczne, G. Kennish, E.-M. Kranich, W. Schad
      8.13. Zajęcia ruchowe, M. Baker, D. Harr ap, M. Rawson, R. Sim
      8.14. Muzyka, B. Masters, P.M. Riehm, S. Ronner
      8.15. Filozofi a, E. Dick, R. Zienko
      8.16. Fizyka, G. Kniebe, K. Podirsky, D. Urieli
      8.17. Praktyczne projekty i praktyki zawodowe, E. Dick, K. Podirsky, M. Rawson, T. Richter
      8.18. Kompetencje społeczne, M. Rawson, C. Strawe
      8.19. Nauka o sztuce i estetyka, M. Rawson, M. Schuchardt
      8.20. Technologia, K. Hruza, R. Kneucker

      Bibliografia, M. Rawson 

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: