Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WALDORF BLOFELD KEYBOARD BLACK SYNTEZATOR NOWY

15-04-2015, 19:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 744 zł     
Użytkownik 600cc
numer aukcji: 5183302750
Miejscowość Chotomów
Wyświetleń: 20   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Produkt nowy, nieużywany, objęty 2 letnią gwarancją polskiego dystrybutora z możliwością jej przedłużenia do 3 lat po zarejestrowaniu produktuDarmowa wysyłka kurierem UPS.

 

 

 

 

Blofeld to bezkompromisowy syntezator, którego rekomendować już nie trzeba. Wyniki sprzedaży i ogromna popularność mówią same za siebie.

Teraz firma Waldorf prezentuje kolejną odsłonę tego instrumentu - wyposażony w klawiaturę firmy Fatar Blofeld Keyboard "urósł" nie tylko z zewnątrz. Otrzymał nową pamięć wielkości 60 MB, co umożliwia korzystanie z próbek audio i zastępowanie nimi klasycznych oscylatorów. Uzbrojony w ten sposób, Blofeld stał się w pełni samowystarczalnym syntezatorem i quasi-samplerem. Nic tylko zabrać go ze sobą na scenę - w pamięci znajduje się ponad 1000 brzmień, które można dowolnie edytować, dodawać własne próbki i "traktować" je filtrami, obwiedniami, generatorami LFO i całą gamą znakomitych efektów. Kółka Pitchbend i Modulation to oczywista oczywistość w tego typu instrumencie...;-)

 

Podobnie jak inne syntezatory Waldorf, Blofeld Keyboard produkowany jest w Niemczech, choć jego cena wcale by na to nie wskazywała. Jakość wykonania jest pierwszorzędna, więc chyba szykuje się kolejny hit!

 

PRZYKŁADY DŹWIĘKOWE:

  • Blofeld i Attack: Blob [3.7 MB],
  • Arpeggio w akcji: Distarping [2.3MB],
  • Ekstremalne ustawienia parametru "Drive": Pickup [5.7MB],
  • Dźwięk wavetable plus arpeggio z filtrem pasmowo-przepustowym: Bloland [5 MB],
  • Efekt portamento: Vangelibells [1.2 MB],
  • Kolejny przykład stosowania parametru "Drive": Blomares [5.7 MB],
  • Dźwięk wavetable: Fading [1.8 MB],
  • Blofeld i Stylus RMX: Blonotes [2.5 MB].

 

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

  • 60 MB pamięci na próbki,
  • 16 częściowy multitimbral,
  • Polifonia: max 25 głosów,
  • Najwyższej jakości dynamiczna klawiatura z 49 półważonymi klawiszami [4 oktawy] i funkcją Aftertouch,
  • Możliwośc podłączenia pedału Sustain,
  • Wewnętrzny zasilacz sieciowy,
  • Kółka Pitchbend i Modulation,
  • Synteza typu: Virtual Analog, Wavetable i Sample,
  • MIDI In/Out,
  • Solidna metalowa obudowa,
  • Duży podświetlany wyświetlacz LCD 128x64,
  • Ponad 1000 brzmień,
  • 3 oscylatory, 2 filtry na głos,
  • Modulacja częstotliwościowa dla oscylatorów i filtrów,
  • 3 generatory LFO, 4 obwiednie na głos,
  • Rozbudowana sekcja modulacyjna,
  • Zaawansowany arpeggiator,
  • Rozbudowana sekcja efektów,
  • Przełącznik oktaw,
  • 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
  • USB MIDI pracujące na systemach Windows, Mac OSX oraz Linux.

 

 

DANE TECHNICZNE

 

  • 60 MB pamięci na próbki  [nowość!],
  • Najwyższej jakości klawiatura z 49 półważonymi klawiszami, Velocity oraz Aftertouch  [nowość!],
  • Wewnętrzny zasilacz sieciowy  [nowość!],
  • Kółka Pitchbend i Modulation  [nowość!],
  • Maksymalnie 25 głosów polifonii,
  • 16-kanałowy multitimbral,
  • Ponad 1000 brzmień,
  • Solidna, metalowa obudowa,
  • 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
  • Przełącznik oktaw  [nowość!],
  • Możliwośc podłączenia pedału Sustain  [nowość!],
  • Wyświetlacz graficzny 128 x 64 pikseli, monochromatyczny, białe podświetlenie LED,
  • Dioda LED wskazująca aktywność MIDI,
  • Gałka głośności,
  • Przycisk zasilania sieciowego Power,
  • Wyjście Stereo,
  • Wyjście słuchawkowe,
  • Wejście MIDI In.

 

Złącze USB dla komunikacji MIDI In / Out:

  • korzysta ze standardowych driverów USB MIDI wspieranych przez system operacyjny komputera,
  • Minimum Windows ME, zalecany Windows XP lub nowszy,
  • Minimum Mac OS X 10.2, zalecany Mac OS X 10.3 lub nowszy.

 

Na każdy głos

 

3 oscylatory.

 

Modele oscylatorów:

  • Impulsowy z możliwością regulacji szerokości impulsu [regulowany parametr Brilliance],
  • Piłokształtny z regulowanym parametrem Brilliance,
  • Trójkątny,
  • Sinusoidalny.

 

Fale Wavetable:

  • Q Alt 1 i Alt 2 Wavetable z regulowanym parametrem Brilliance,
  • Wszystkie fale Wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk” z regulowanym parametrem Brilliance,
  • Wybór fal Wavetable dla oscylatora 1 i 2.

 

Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami,

Synchronizacja oscylatorów,

Modulator pierścieniowy dla Osc 1 / 2,

Generator szumu z wyborem rodzaju.

 

2 niezależne filtry Multi Mode:

  • Filtr FM,
  • Rezonans [ze zdolnością do samooscylacji],
  • Dolnoprzepustowy 24 dB / 12 dB,
  • Pasmowo-przepustowy 24 dB / 12 dB,
  • Górnoprzepustowy 24 dB / 12 dB,
  • Wierzchołkowy 24 dB / 12 dB,
  • Grzebieniowy [sprzężenie dodatnie lub ujemne],
  • Dolnoprzepustowy filtr PPG.

 

Parametr „Drive” - 2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych,

  • Clip,
  • Hard,
  • Medium,
  • Soft,
  • Sine Shaper,
  • itd.

 

Matryca modulacyjna z 16 oknami, dowolnie programowana:

  • Szybkość modulacji daleko wybiegająca poza zasięg audio,
  • Źródła modulacji – wszystkie wewnętrzne źródła plus różne komunikaty MIDI,
  • Cel modulacji – niemalże wszystkie parametry dźwięku.

 

Wstępnie skonfigurowane cele modulacji z wybieranymi źródłami modulacji:

  • Modulacja wysokości dźwięku,
  • Oscylator 1 / 2 / 3 modulacja częstotliwościowa,
  • Oscylator 1 / 2 / 3 regulacja szerokości impulsu,
  • Filtr 1 / 2 modulacja odcięcia filtra,
  • Filtr 1 / 2 modulacja częstotliwościowa,
  • Pan 1 / 2 modulacja,
  • Modulacja wzmacniacza.

 

4 modyfikatory transformujące źródła modulacji z różnymi algorytmami.

 

3 modulatory LFO:

  • synchronizowane z zegarem MIDI Clock,
  • uruchamiane z każdym naciśnięciem klawisza [regulowana faza startu],
  • monofoniczne LFO,
  • parametr Keytrack.

 

4 obwiednie z wyborem typu:

  • Pojedyncze / ponowne wyzwalanie na każdą obwiednię,
  • ADSR,
  • ADS1DS2R [2 fazy parametru Decay/Sustain plus regulowany parametr Attack],
  • Pętla S1S2 [pętla pomiędzy Sustain 1 i 2),
  • Pętla na wszystkie fazy obwiedni.

 

Tryby Poly, Mono, Dual lub Unisono.

 

Na każdy kanał

 

Zaawansowany Arpeggiator:

  • Tryby Hold i One Shot,
  • Synchronizowany do zegara MIDI Clock,
  • Kierunek góra, dół, losowy,
  • Zakres maksymalnie do 10 oktaw,
  • Różne metody modyfikowania kierunku sortowania nut.
  • Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków].

 

Parametry programowane na każdy krok:

  • akcent,
  • czas,
  • długość,
  • glide wł/wył,
  • pauza,
  • akord,
  • poprzednia nuta,
  • losowo nie z listy nut,
  • pierwsza i/lub ostania nuta z listy nut.

 

1 blok efektów na każdy kanał,
1 globalny blok efektów na wszystkie kanały jednocześnie.

 

Typy efektów:

  • Chorus,
  • Flanger,
  • Phaser,
  • Overdrive,
  • Triple FX [S&H, Ring Modulation, Chorus],
  • Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów],
  • Clocked Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów],
  • Pogłos [dostępny tylko w globalnym bloku efektów].