Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości,
pytania lub po prostu
nie
wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.
[zasłonięte]@rockonpro.pl
Do wszystkich sprzedanych produktów
dołączamy fakturę VAT
Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej
firmie.
Zapraszamy
codziennie od poniedziałku do piątku w
godzinach 9:00 - 17:00
25-382
Kielce
ul. Skalista 52c
|
|
Wersja Blofeld ze znakomitej jakości klawiaturą
półważoną 4-oktawy
Moduł samplerowy w standardzie [pamięć 60MB],
Opis:
Blofeld to bezkompromisowy syntezator, którego rekomendować
już nie trzeba.
Wyniki sprzedaży i ogromna popularność mówią same za siebie.
Teraz firma Waldorf prezentuje kolejną odsłonę tego instrumentu -
wyposażony w klawiaturę firmy Fatar Blofeld Keyboard "urósł"
nie tylko z zewnątrz.
Otrzymał nową pamięć wielkości 60 MB, co umożliwia korzystanie z
próbek audio i zastępowanie nimi klasycznych
oscylatorów.
Uzbrojony w ten sposób, Blofeld stał się w pełni
samowystarczalnym syntezatorem i quasi-samplerem.
Nic tylko zabrać go ze sobą na scenę - w pamięci znajduje się ponad
1000 brzmień,
które można dowolnie edytować, dodawać własne
próbki i "traktować" je filtrami, obwiedniami, generatorami
LFO i całą gamą znakomitych efektów.
Kółka Pitchbend i Modulation to oczywista oczywistość w tego
typu instrumencie...;-)
Podobnie jak inne syntezatory Waldorf, Blofeld Keyboard produkowany
jest w Niemczech, choć jego cena wcale by na to nie wskazywała.
Jakość wykonania jest pierwszorzędna, więc chyba szykuje się kolejny
hit!
Najważniejsze cechy:
60 MB pamięci na próbki
16 częściowy multitimbral
Polifonia: max 25 głosów
Najwyższej jakości dynamiczna klawiatura z 49 półważonymi
klawiszami [4 oktawy] i funkcją Aftertouch
Możliwośc podłączenia pedału Sustain
Wewnętrzny zasilacz sieciowy
Kółka Pitchbend i Modulation
Synteza typu: Virtual Analog, Wavetable i Sample
MIDI In/Out
Solidna metalowa obudowa
Duży podświetlany wyświetlacz LCD 128x64
Ponad 1000 brzmień
3 oscylatory, 2 filtry na głos
Modulacja częstotliwościowa dla oscylatorów i
filtrów
3 generatory LFO, 4 obwiednie na głos
Rozbudowana sekcja modulacyjna
Zaawansowany arpeggiator
Rozbudowana sekcja efektów
Przełącznik oktaw
7 metalowych gałek „bez końca” [endless]
USB MIDI pracujące na systemach Windows, Mac OSX oraz Linux
Dane Techniczne:
60 MB pamięci na próbki [Nowość!]
Najwyższej jakości klawiatura z 49 półważonymi klawiszami,
Velocity oraz Aftertouch [Nowość!]
Wewnętrzny zasilacz sieciowy [Nowość!]
Kółka Pitchbend i Modulation [Nowość!]
Maksymalnie 25 głosów polifonii
16-kanałowy multitimbral
Ponad 1000 brzmień
Solidna, metalowa obudowa
7 metalowych gałek „bez końca” [endless]
Przełącznik oktaw [Nowość!]
Możliwośc podłączenia pedału Sustain [Nowość!]
Wyświetlacz graficzny 128 x 64 pikseli, monochromatyczny, białe
podświetlenie LED
Dioda LED wskazująca aktywność MIDI
Gałka głośności
Przycisk zasilania sieciowego Power
Wyjście Stereo
Wyjście słuchawkowe
Wejście MIDI In
Złącze USB dla komunikacji MIDI In / Out
korzysta ze standardowych driverów USB MIDI wspieranych
przez system operacyjny komputera
Minimum Windows ME, zalecany Windows XP lub nowszy
Minimum Mac OS X 10.2, zalecany Mac OS X 10.3 lub nowszy
Na każdy głos
3 oscylatory
Modele oscylatorów:
Impulsowy z możliwością regulacji szerokości impulsu [regulowany
parametr Brilliance]
Piłokształtny z regulowanym parametrem Brilliance
Trójkątny
Sinusoidalny
Fale Wavetable:
Q Alt 1 i Alt 2 Wavetable z regulowanym parametrem Brilliance
Wszystkie fale Wavetable z syntezatorów z serii
„Microwave II/XT/XTk” z regulowanym parametrem
Brilliance
Wybór fal Wavetable dla oscylatora 1 i 2
Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami
Synchronizacja oscylatorów
Modulator pierścieniowy dla Osc 1 / 2
Generator szumu z wyborem rodzaju
2 niezależne filtry Multi Mode
Filtr FM
Rezonans [ze zdolnością do samooscylacji]
Dolnoprzepustowy 24 dB / 12 dB
Pasmowo-przepustowy 24 dB / 12 dB
Górnoprzepustowy 24 dB / 12 dB
Wierzchołkowy 24 dB / 12 dB
Grzebieniowy [sprzężenie dodatnie lub ujemne]
Dolnoprzepustowy filtr PPG
Parametr „Drive” - 2 fazy na każdy głos z
możliwością wyboru krzywych
Clip
Hard
Medium
Soft
Sine Shaper
itd.
Matryca modulacyjna z 16 oknami, dowolnie programowana
Szybkość modulacji daleko wybiegająca poza zasięg audio
Źródła modulacji – wszystkie wewnętrzne
źródła plus różne komunikaty MIDI
Cel modulacji – niemalże wszystkie parametry dźwięku
Wstępnie skonfigurowane cele modulacji z wybieranymi
źródłami modulacji
Modulacja wysokości dźwięku
Oscylator 1 / 2 / 3 modulacja częstotliwościowa
Oscylator 1 / 2 / 3 regulacja szerokości impulsu
Filtr 1 / 2 modulacja odcięcia filtra
Filtr 1 / 2 modulacja częstotliwościowa
Pan 1 / 2 modulacja
Modulacja wzmacniacza
4 modyfikatory transformujące źródła modulacji z
różnymi algorytmami
3 modulatory LFO
synchronizowane z zegarem MIDI Clock
uruchamiane z każdym naciśnięciem klawisza [regulowana faza startu]
monofoniczne LFO
parametr Keytrack
4 obwiednie z wyborem typu
Pojedyncze / ponowne wyzwalanie na każdą obwiednię
ADSR
ADS1DS2R [2 fazy parametru Decay/Sustain plus regulowany parametr
Attack]
Pętla S1S2 [pętla pomiędzy Sustain 1 i 2)
Pętla na wszystkie fazy obwiedni
Tryby Poly, Mono, Dual lub Unisono
Na każdy kanał
Zaawansowany Arpeggiator
Tryby Hold i One Shot
Synchronizowany do zegara MIDI Clock
Kierunek góra, dół, losowy
Zakres maksymalnie do 10 oktaw
Różne metody modyfikowania kierunku sortowania nut
Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków]
Parametry programowane na każdy krok:
akcent
czas
długość
glide wł/wył
pauza
akord
poprzednia nuta
losowo nie z listy nut
pierwsza i/lub ostania nuta z listy nut
1 blok efektów na każdy kanał
1 globalny blok efektów na wszystkie kanały jednocześnie
Typy efektów:
Chorus
Flanger
Phaser
Overdrive
Triple FX [S&H, Ring Modulation, Chorus]
Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów]
Clocked Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów]
Pogłos [dostępny tylko w globalnym bloku efektów]
|