|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 28,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * |
|
|
|
|
|
| OSOBA Z ZESPOŁEM WAD WRODZONYCH I JEJ ROZWÓJ - PROBLEMY PSYCHOPEDAGOGICZNE STUDIUM WYBRANYCH ZESPOŁÓW I PRZYPADKÓW
MARZENA ZAORSKA
152 stron format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2011 [pozycja nowa] OPIS:
Opracowaniem, które ogarnia wiele problemów edukacyjnych dzieci, które przyszły na świat z wadą rozwojową, opracowaniem głębokim i humanistycznym, jest recenzowana pozycja Marzeny Zaorskiej. Jest to publikacja bardzo interesująca. Prezentuje bowiem genetyczne przyczyny zespołów wad wrodzonych w konkretnych przypadkach. (...) Wskazuje ona na możliwość poznania przyczyn niepełnosprawności, dając szansę, siłę i nadzieję osobom borykającym się z ich konsekwencjami w dążeniu do uzyskania sprawności i maksymalnego poziomu rozwoju psychofizycznego i społecznego. (...) Całość treści recenzowanej książki wyznacza kierunki nowego myślenia i tworzenia dialektycznego poglądu na potrzebę i konieczność poznania i rozpoznania zespołów wad wrodzonych, będących przyczyną niepełnosprawności. Niniejsze opracowanie, z punktu widzenia założeń teoretycznych i metodologicznych posiada dużą wartość poznawczą i pragmatyczną. Nie sposób sobie wyobrazić, aby poruszona problematyka nie mogła liczyć na zainteresowanie. To bowiem krytyczne studium refleksji stanowi ciągle aktualny przykład myślenia innowacyjnego nad stanem i sytuacją osób niepełnosprawnych. prof. zw. dr hab. Eugenia Malewska
Prezentowana publikacja ma logiczny podział, przez co jest przejrzysta w swoim układzie. Istotną częścią jest wprowadzenie, w którym przedstawiono ideowo-filozoficzne podejście - personalistyczne, preferowane w całej pracy. To istotne ukazanie idei umiejscowienia osoby niepełnosprawnej w przedstawianym biologicznym ujęciu. Można wręcz odnieść się do humanistyczno-biologicznego spojrzenia na występującą niepełnosprawność w wyniku zaburzeń genetycznych. Takie przedstawienie problemu niepełnosprawności ma swoje odzwierciedlenie w dalszej części pracy, gdzie połączono zebrany materiał naukowy ze wspaniale wkomponowaną monografią przypadków poszczególnych zespołów i zaburzeń. (...) Uważam, iż recenzowana książka jest fachowo, profesjonalnie przygotowaną publikacją, która z całą pewnością będzie poszukiwana zarówno przez teoretyków, jak i profesjonalistów zajmujących się niesieniem opieki, terapii i wsparcia osobom niepełnosprawnym. dr hab. Jacek Błeszyński
SPIS TREŚCI:
Wprowadzenie
Rozdział 1. Wybrane zespoły słuchowo-wzrokowe
1.1.Zespół różyczki wrodzonej {rubella syndrome) 1.2.Zespół Ushera 1.3.Zespół CHARGE 1.4.Zespół Marshalla
Rozdział 2. Inne wybrane zespoły wad wrodzonych 2.1.Zespół Wolfa-Hirschhorna 2.2.Sekwencja Pierre‘a Robina 2.3.Zespół Stargardta 2.4.Brak wzroku, HCV, epilepsja oraz podejrzenie zespołu Aspergera i/lub schizofrenii 2.5.Wrodzony ubytek skóry owłosionej głowy
Podsumowanie Bibliografia Aneks
| |