|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz: |
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 8,50 zł *2 książki - priorytet 9zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - ekonomiczna - 12,50 zł - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 14 zł *3 - 10 książek - 18 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 18,00 zł * 3- 10 książek 22,00 zł * |
|
|
|
| |
| Trudności w Komunikowaniu się Osób z Uszkodzonym Słuchem. Socjalizacja i Rehabilitacja. Materiały z II Ogólnopolskiej konferencji lekarzy, psychologów, pedagogów specjalnych i logopedów. Red. Roman Ossowski. Rok Wydania 1996. Spis treści: CZĘŚĆ PIERWSZA. HISTORIA DZIAŁALNOŚCI OSÓB Z USZKODZONYM SŁUCHEM T. Szefler: Metody nauczania i wychowania dzieci z uszkodzonym słuchem - rys historyczny i współczesność Z. Andrys - Arcimowicz: XXX lat specjalistycznego ośrodka diagnozy i rehabilitacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu Polskiego Związku Głuchych w Bydgoszczy M. Drzewiecka, R. Jaworski, K. Klugiewicz, D. Zielińska, M. Zieliński: X lecie oddziału głuchoniewidomych w Bydgoszczy A. Korzon: Organizacja rehabilitacji małych dzieci z wadą słuchu w USA. Klinika J. Tracy CZĘŚĆ DRUGA. TEORETYCZNE PODSTAWY ZABURZEŃ I ROZWOJU KOMUNIKACJI
B. Aouil: Komunikowanie się a rozwój osobowości dzieci z uszkodzeniem słuchu B. Szczepankowski: Znaczenie języka migowego w rozwoju niesłyszącego dziecka Z. Dysarz: Kompetencja komunikacyjna u dzieci niedosłyszących CZĘŚĆ TRZECIA. OSIĄGNIĘCIA DIAGNOZY I REHABILITACJI MEDYCZNEJ W. Szyfter, E. Szymiec, A. Obrębowski, J. Przybylska, A. Stopa: Miejsce wszczepu ślimakowego w rehabilitacji dziecka niesłyszącego A. Obrębowski, A. Pruszewicz: Skryning słuchowy jako metoda wczesnego wykrywania zaburzeń słuchu u dzieci U. Bełza: Dziecko z wszczepem ślimakowym. Charakterystyka wstępnej fazy pracy rehabilitacyjnej A. Sinkiewicz: Szanse rehabilitacji osób po przebytej laryngektomii E. Ciesielska: Rehabilitacja dzieci z wadą słuchu realizowana w Poradni Foniatrii Centrum Zdrowia Dziecka J. Mierzwiński, U. Rychlik, J. Olijewski, A. Piziewicz, M. Polak: Epidemiologia głuchot i niedosłuchów odbiorczych u dzieci w województwie bydgoskim A. Korzon: Zalecenia Europejskiego Biura Audiofonologii - komisji "Wczesnej rehabilitacji i diagnozy, współpracy z rodzicami" CZĘŚĆ CZWARTA. METODYKA DIAGNOZY I REHABILITACJI A. Stadnicki: Narzędzia do metod muzyczno - ruchowego kształcenia surdopedagogów i dzieci z wadą słuchu J. Stadnicka: Techniki przekazu zjawisk muzycznych dzieciom z uszkodzonym słuchem H. Branicka: Niektóre problemy diagnozowania sfery emocjonalnej osobowości dziecka głuchego ( na przykładzie wybranych metod) K. Krakowiak: Fonogesty jako metoda wychowania werbalnego CZĘŚĆ PIĄTA. DONIESIENIA Z BADAŃ I OPIS DOŚWIADCZEŃ M. Krawiec, U. Chudoba: Portret idealnego logopedy K. Soszyńska; Jacy jesteśmy? Pacjenci Warszawskiej Poradni o sobie M. Krawiec, I. Grella: Podjęcie wczesnej rewalidacji a poziom opanowania systemu językowego M. Klaczak: Rola rodziców dzieci z wadą słuchu w ich wczesnej rehabilitacji B. Wicka: Praca nad rozwojem mowy dzieci z uszkodzonym słuchem w klasie integracyjnej G. Hewelt: Szczególne trudności w nauczaniu dzieci z uszkodzonym słuchem W. Cioch: Rola logorytmiki w wychowaniu słuchowym dziecka z uszkodzonym słuchem A. Pawlak: Praca nad kształtowaniem i rozwojem mowy dziecka z wadą słuchu - doświadczenia matki. | |