W tę samą stronę.
Antologia tekstów do lekcji wychowawczych
Autor: Maria Braun-Gałkowska, Antonina Gutowska
ISBN 83[zasłonięte]86117-9
Wydawnictwo: Wyd. Krupski i Sp-ka, Warszawa
Wymiary: 165 x 235 mmLiczba stron: T. 1 - 360. T. 2 -428 Stan: normalne ślady użytkowania (tylko delikatnie zniszczona okładka), stała na półce z innymi książkami, zakorektorowany podpis właściciela
Książki, opracowane na zlecenie MEN, mówią o tym, czym jest wychowanie , przedstawia analizę sytuacji wychowawczej, a także uwagi metodyczne dotyczące prowadzenia lekcji wychowawczych metodami aktywizującymi. Książki przeznaczone sa dla wychowawców, przede wszystkim nauczycieli-wychowawćów. ale także dla wychowawców w domach dziecka, internatach, sanatoriach itp. Mogą z nich korzystać również katecheci na lekcjach religii i innych spotkaniach, jeżeli omawiane treści naświetlą także z religijnego punktu widzenia. W żadnej części nie ma gotowych pogadanek wychowawczych, a tylko materiały, z których nauczyciel może korzystać zgodnie z własnym rozeznaniem. Książka obejmuje projekty spotkań wychowawczych, która pozwala nauczycielowi skorzystać z tekstów trudnych do samodzielnego poszukiwania.
Zapraszam do zakupu również na innej mojej aukcji:
W tę samą stronę. Książka dla nauczycieli o wychowaniu i lekcjach wychowawczych
Autor: Maria Braun-Gałkowska
Stan: dobry plus (tylko delikatnie zniszczona okładka), stała na półce z innymi książkami, zakorektorowany podpis właściciela
W książce zawarte są projekty spotkań z uczniami, są to interesujące konspekty godzin wychowawczych.
Książka mówi o tym, czym jest wychowanie , przedstawia analizę sytuacji wychowawczej, a także uwagi metodyczne dotyczące prowadzenia lekcji wychowawczych metodami aktywizującymi. Książka przeznaczona jest dla wychowawców, przede wszystkim nauczycieli-wychowawćów. ale także dla wychowawców w domach dziecka, internatach, sanatoriach itp. Mogą z niej korzystać również katecheci na lekcjach religii i innych spotkaniach, jeżeli omawiane treści naświetlą także z religijnego punktu widzenia. W żadnej częsci nie ma gotowych pogadanek wychowawczych, a tylko materiały, z których nauczyciel może korzystać zgodnie z własnym rozeznaniem.
Wszystkie pomysły zostały wielokrotnie sprawdzone w szkołach róznego typu. Wszystkie też wyrastają z przekonania, że wychowanie nie jest tylko informowaniem o różnych możliwych zachowaniach, by wychowanek mógł z nich dowolnie wybierać, ani też przekazywaniem systemu nakazów i zakazów, którym ma się poddać, nawet wówczas, gdy nie rozumie ich sensu, ale odkrywaniem wartości moralnych, takich, ajk dobro, prawda, miłość. Ukazywanie tego celu dokonuje się nie przez jednostronne oddziaływanie, ale we wzajemnym kontakcie wielorako uwarunkowanym. Wychowawca pomaga w rozwoju wychowankowi, a przez to sam się rozwija i wzrasta.
KOSZT PRZESYŁKI BEZ ZMIAN
Gorąco zachęcam do licytacji:)