Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

W SWIECIE KOMUNIKACJI ZDEGRADOWANEJ - NOWOSC

08-03-2012, 0:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik SIWYDTP
numer aukcji: 2107561553
Miejscowość Ostrołęka
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 8   
Koniec: 08-03-2012 21:18:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

FAKTURY VAT

Wszystkie informacje
potrzebne do sfinalizowania
aukcji znajdą się w e-mailu
który otrzymasz
po wygraniu aukcji
od serwisu allegro.
Numery konta
także na stronie O MNIE
oraz poniżej

Proszę zapoznać się
z warunkami sprzedaży
dostępnymi na stronie
"O mnie".


BEZPIECZNE
PAKOWANIE

Kontakt:
[zasłonięte]@interia.pl

TEL. 510 956 553

Więcej informacji
kontaktowych
można znaleźć na stronie
"O mnie"

Formy płatności:
Przelew na konto w:

Bank PKO INTELIGO
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]64012[zasłonięte]036

WBK BANK ZACHODNI
981[zasłonięte]101400[zasłonięte]00105[zasłonięte]243



oraz bez prowizji
z każdego konta za pośrednictwem

Płatności Allegro

lub

Ewentualnie
ODBIÓR OSOBISTY

 

Przesyłki staram się 
wysyłać jeszcze tego
samego dnia po
zaksięgowaniu
przelewu lub
dnia następnego.

Shipping total
World Tariff
posts Polish PAYPAL

Jeśli  po otrzymaniu
przesyłki
nie będziesz
do końca
zadowolony
z zakupionego
produktu,
skontaktuj się z nami!

 

 
Biografie Historia II     wojna  światowa Marynistyka Militaria
Mapy Turystyka Sportowe i turystyka Dom i ogród Techniczne
Tematyczne Architektura Popularnonaukowe Naukowe i akademickie Nauki ścisłe
Kryminały thrillery
Dla dzieci
Przygodowe Lit. piękna Reportaże
Religie Teologia Ezoteryka Zdrowie Zapraszamy!
 
 
KLIKNIJ !!! Pokaż wszystkie aukcje sprzedającego !!! KLIKNIJ 
 
OPIS

Autor

Red. Igor Borkowski
Aleksander Woźny

Tytuł

W świecie komunikacji zdegradowanej

Rok wydania

Wydawnictwo

ilustracje zdjęcia rysunki

Stron

Okładka, oprawa

Stan i inne informacje

2007

WUWR

-

300

miękka

NOWA

Opis

Spis Treści :

Wprowadzenie
Artykuły

·  Stanisław Bereoe, Ita dixit Lem

·  Weronika Madryas-Kowalska, Public relations w BWA Awangarda. Analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu

·  Katarzyna Krajewska, Milczenie profesora Tutki. Opowiadania Jerzego Szaniawskiego jako utwory kolektywne

·  Jędrzej Morawiecki, Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty fi lmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych. Opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty „Ostatniego Testamentu”

·  Jerzy Jastrzębski, Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego

·  Marek Graszewicz, Dominik Lewiński, Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd „Gazetę Wyborczą”

·  Paweł Urbaniak, O obiektywnooeci w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczooeci Ryszarda Kapuścińskiego

·  Agnieszka Zwiefka-Chwałek, Wolne oprogramowanie – wolne publikowanie. Wzajemne relacje i inspiracje

·  Katarzyna Kopecka-Piech, Kompetencja kreatywnej CMC. Wybrane aspekty

·  Dorota Sikora, Literatura wobec nowych technologii

·  Tomasz Król, Efektywność stron internetowych „Rzeczpospolitej” i „Super Expressu” w oewietle badań Eyetrack III

·  Arkadiusz Lewicki, Programy neotelewizyjne. Rekonesans

·  Igor Borkowski, Śmierć dźwignią reklamy. Przypadki medialne

·  Elżbieta Woźniak-Łojczuk, Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka – rozważania nad przestrzenią fast foodów (McDonald’s i KFC)

·  Małgorzata Janusiewicz, Czytelnik – współtwórcą utworu, czyli spodziewana zamiana miejsc. Różne strategie aktywnooeci odbiorcy, wpisane w konstrukcję i formę utworu, jako zapowiedź rozwoju literatury multimedialnej i hipertekstowej

·  Adam Szynol, Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska

·  Adam Szumilak, Fenomen popularności Bridget Jones w świetle studiów kulturowych
Recenzje

·  Pierre Albert, La presse française (Marek Bratuń)

·  Krzysztof Mroziewicz, Dziennikarz w globalnej wiosce (Urszula Glensk)

·  Tomasz Piekot, Dyskurs polskich wiadomości prasowych (Michał Otrocki)

·  Andy Green, Kreatywnooeć w public relations (Weronika Madryas-Kowalska)