Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

W supermarkecie szczęścia

28-10-2014, 22:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 53.99 zł     
Użytkownik takmi_pl
numer aukcji: 4651748698
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 3   
Koniec: 28-10-2014 22:34:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje


|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych


W supermarkecie szczęścia Nasza cena: 53.99


Opis:
Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Przedstawia aktualne kierunki poszukiwań wyznaczników decyzji i zachowań człowieka w tej sferze. Wskazuje nowe tendencje i zjawiska w zachowaniach konsumenckich, takie jak ?konsumowanie? pracy, merkantylizacja religii, kupowanie doznań i doświadczeń w miejsce produktów i usług oraz różne formy antykonsumpcji. Główny cel książki i kluczowe jej przesłanie odzwierciedla sam tytuł, odwołujący się do pojęcia supermarketu. Pojęcie to ? znajome, zrozumiałe i ujmujące charakterystyczne cechy naszego życia ? ułatwia skrótowe komunikowanie złożonych treści, odnoszących się do wielu wymiarów ludzkiego bytowania w kulturze, edukacji, pracy, religii, polityce czy rodzinie. Tytułowy supermarket, oferując różnorodność obiektów, sensów i znaczeń, poprzez włączenie ludzi-konsumentów w rozbudowany dyskurs handlowo-rozrywkowy, powinien ? wedle ich oczekiwań i nadziei ? zapewnić im szczęście i satysfakcję życiową. O tym, czy nadzieje te i oczekiwania zostają spełnione, traktuje właśnie prezentowana książka. Ma ona charakter interdyscyplinarny, autorzy rozdziałów to psychologowie, socjologowie i ekonomiści. Zawiera zarówno prace empiryczne, w których przedstawione są aktualne wyniki badań, jak i teoretyczne rozdziały przeglądowe. Kierujemy ją do szerokiego kręgu odbiorców ? studentów i nauczycieli akademickich, praktyków zajmujących się marketingiem, reklamą, zachowaniami konsumenckimi oraz do wszystkich osób zainteresowanych jakością życia w kulturze konsumpcji. Odbiorcami książki mogą być psychologowie, pedagodzy, socjologowie, ekonomiści, rodzice, wychowawcy, terapeuci, ludzie mediów, politycy oraz wszyscy ci, dla których ważna jest problematyka konsumpcji jako zjawiska głęboko zakorzenionego we współczesnej kulturze, oddziałującego na dobrostan jednostek i społeczeństwa jako całości.





Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!

UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ



  • Redakcja: Górnik-Durose Małgorzata, Zawadzka Anna Maria
  • Podtytuł: O różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia
  • Języki: polski
  • Seria cyklu: ENGRAM
  • Kod wydawcy: 20629
  • Rok wydania: 2012
  • Objętość: 352
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.54
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64173
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]64173
  • Wysokość: 18
  • PKWiU: 58.11.1


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu




Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"




Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)