W STRONĘ NOWOCZESNEGO
NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH
Monografia pod redakcją
Marii Jodłowiec i Anny Niżegorodcew
(seria: "Język a komunikacja" nr 22)
Niniejsza publikacja to drugi zbiór referatów wygłoszonych podczas konferencji Polskiego Towarzystwa Neofilologicznego w Krakowie w roku 2006; pierwsza część referatów została zebrana w tomie "Dydaktyka Języków obcych na początku XXI wieku" Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2007.
Obecna książka zawier artykuły poruszające tematy kluczowe dla współczesnej glottodydaktyki, obejmujące cały wachlarz problemów i wyznaczające nowe kierunki poszukiwań, charakterystyczne dla dydaktyki post-metodycznej. Są to między innymi: - nauczanie i uczenie się zadaniowe, w tym rozwijanie autonomii uczniów ( Task-Based Language Teaching and Learning), - nauczanie języków obcych zintegrowane z nauczaniem i uczeniem się treści (Content and Language-Integrated Teaching and Learning), - nauczanie języków obcych zintegrowane z nauczaniem interkulturowym, - nauczanie języków obcych na odległość, - ocenianie rozwoju językowego uczniów w oparciu o "Europejski system opisu kształcenia językowego (ESOKJ)" i inne kryteria oceny (w tym samooceny)
Prace zamieszczone w niniejszym tomie wpisują się w nowe tendencje myślenia o nauczaniu i uczeniu się języków obcych.
Wydawca: Tertium
Rok wydania: 2008
Wersja językowa: polska
Liczba stron: 356
Oprawa: miękka
Format: 15,0 x 21,0 cm
ISBN: 978-83-[zasłonięte]728-6-2
|
Spis treści w formacie pdf
Kontakt z nami:
ul. Dwernickiego 7A/21, 31-530 Kraków
Szczegółowe informacje pod nr tel:
+48 [zasłonięte] 377 740
+48 12 [zasłonięte] 73
- gg: [zasłonięte]61549,
Zasady składania i realizacji zamówień dostępne są na stronie "O mnie".
|