Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

W poszukiwaniu nowych rozwiązań Dydaktyka języka

23-01-2014, 11:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.90 zł     
Użytkownik poltax
numer aukcji: 3812948584
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-01-2014 10:55:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Zestaw: sama książka
Przeznaczenie: do liceum, dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W poszukiwaniu nowych rozwiązań. Dydaktyka języka polskiego jako obcego u progu XXI wieku


Autor: Anna Seretny (red.), Władysław T. Miodunka (red.)
Wydawca: Uniwersytet Jagielloński
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2582-6
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 524
Oprawa: miękka
Format: 17 x 24
Wydanie: 1

Wysyłka w ciągu 24 godzin

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]33258



W poszukiwaniu nowych rozwiązań.

Dydaktyka języka polskiego u progu XXI wieku zaigra teksty wystąpień uczestników VII Międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia "Bristol" Polskich i Zagranicznych Nauczycieli Kultury Polskiej i Języka Polskiego jako Obcego, która odbyła się w Krakowie w maju 2007 roku.

Szeroko sformułowany temat pozwolił na prezentację referatów analizujących różne problemy teoretyczne i praktyczne, a także wykorzystujących rozmaite ujęcia metodologiczne.


W pierwszej części tomu znalazły się referaty, które podejmują zagadnienie najważniejsze dla przyszłości nauczania języka polskiego jako obcego.

Kolejne części zostały poświęcone dydaktyce elementów systemu językowego polszczyzny, interferencji, rozwijaniu i testowaniu sprawności językowych oraz pedeutologii.

Nie zabrakło też miejsca na analizy i propozycje związane z kształceniem literackim i kulturowym, zarówno w kraju, jak i poza jego granicami.


Celem publikacji jest zatem prezentacja najnowszych osiągnięć polonistycznej myśli glottodydaktycznej, która nadążając za glottodydaktyką światową, dotrzymuje jej kroku i sprawia, że języka polskiego naucza się tak, jak innych języków europejskich.


W poszukiwaniu nowych rozwiązań Dydaktyka języka