Regulamin
I. 1.Nasza Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową. Kontakt telefoniczny , jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18
2.Korzystanie z portalu Allegro, oznacza akceptację niniejszego regulaminu
II. Zasady zamawiania
1. Zamówienia można składać poprzez portal allegro, dodatkowe informacje można uzyskać e-mailem: [zasłonięte]@yahoo.pl lub tel. 795-[zasłonięte]-170 w godzinach pracy.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę- za pośrednictwem Internetu. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 20.00, w soboty oraz w niedziele i święta, realizowane są kolejnego dnia roboczego.
3.W wyjątkowych sytuacjach, zdarzeniach losowych nie zależnych bezpośrednio od nas np.(duża liczba oczekujących zamówień) zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w przeciągu 7 dni roboczych od chwili otrzymania email-a potwierdzającego zamówienie.
4.Jeżeli po upływie 7 dni roboczych z ww. przyczyn nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia informujemy o tym klienta . W takim wypadku klient ma prawo unieważnić zamówienie a jeżeli dokonał już zapłaty przelewem pieniądze zostaną mu zwrócone na jego konto bankowe (bez ponoszenia przez klienta żadnych opłat).
5. Zespół Firmy Księgarnia „Stokrotka” dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych produktów, były zgodne z rzeczywistością, Klient ma prawo odstąpienia od zawartej umowy, ale tylko do 10 dni od daty otrzymania towaru.
6. Ceny towarów podane są w złotych polskich . Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Koszty dostawy podane są w opisie aukcji i zawierają koszt przesyłki oraz koszt opakowanie. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
7. Firma „Stokrotka” wystawia rachunek.
III. Wysyłka i zapłata
1. Zakupione towary, dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.
2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 7 dni roboczych od momentu wpłaty pieniędzy na konto. Termin realizacji zamówienia, jest uzależniony od ilości przyjętych ofert zakupu.
3. Koszt dostarczenia zamówionego towaru, podany jest na stronie z oferowanym produktem.
4. Zapłata za towar:
przedpłata konto. ING Bank Śląski 78 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]9080090 [zasłonięte] 769474
-wysyłamy towar po zaksięgowaniu wpłaty.
5. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
IV. Zwrot towaru i reklamacje
1. Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z rachunkiem, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnej przy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
3.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt firmy.
4.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy „Stokrotka” nie będą odbierane.
5. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską lub firmy kurierskiej), firma „Stokrotka”, po upływie 14dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy.
6. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji(potwierdzony przez doręczyciela), to Księgarnia Stokrotka, zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające z wiązek ze zwrotem towaru.
9. Jeżeli kupujący nie będzie posiadał protokołu reklamacji, potwierdzonego przez doręczyciela, to w takim przypadku wymiana i przesyłka sprzętu jest na koszt kupującego.
V. Pozostałe ustalenia
1. Firma „Stokrotka” nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek, powstałe z winy placówki pocztowej.
2. Firma „Stokrotka” nie ponosi odpowiedzialności finansowej, za niedostarczenie przesyłki, z powodu błędnie podanego adresu. W takim przypadku, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przypadku odmowy, uważa się umowę za nie ważną, (jeżeli kupujący dokonał przedpłaty na konto firmy, pieniądze są zwracane na podane przez niego konto, jednak pomniejszone o koszty związane z przesyłką i zwrotem towaru.
3. Kupujący decydując sie na wysłanie przesyłki listem zwykłym ekonomicznym bierze pełna odpowiedzialność za jej nie dostarczenie. Jest to przesyłka nierejestrowana i nie podlega możliwości reklamacji.
Życzę zadowolenia z kupionego towaru i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.
Uwaga !
Istnieje również możliwość wysłania towaru za pobraniem. W celu uzgodnienia opłaty proszę pisać e-maila.
Nie jesteśmy firma anonimową; oto nasze dane:
Księgarnia „Stokrotka”
Ul. Kasztelańska 76/24
58-316 Wałbrzych