Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

W czym mogę pomóc?

22-02-2014, 1:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3911016284
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 22-02-2014 01:16:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

W czym mogę pomóc?
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]50705
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 148
Ocena: -
Waga: 0,25 kg
Indeks: 601[zasłonięte]02894KS
Rok wydania: 2013
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Semper

Opis książki

Podtytuł: Zachowanie komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center
Zachowanie komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center.
Zobacz także...