Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Własność medialna i jej wpływ na pluralizm

21-10-2014, 14:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4628115005
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 21-10-2014 13:50:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Własność medialna i jej wpływ na pluralizm
ISBN: 832[zasłonięte]960X
Wymiar: 14.5x20.5cm
Nr wydania: 1
Ilość stron: 100
Rok wydania: 2005
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Opis książki

Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Media Ownership and its Impact on Media Independence and Pluralism
Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju w Lublanie.
Zobacz także...