Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WŁADZA MEDIA POLITYKA WYBORY MARKETING PARTIE SPIS

12-05-2015, 8:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik E-KODEKS
numer aukcji: 5319140419
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 12-05-2015 08:19:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


WŁADZA  MEDIA  POLITYKA


pod redakcją

MARIANA GIERULI

przy współpracy

MIROSŁAWY WIELOPOLSKIEJ-SZYMURY



wyd. Katowice 2006, stron 349, tab., rys., summ., Zsfg.,
oprawa miękka foliowana , format ok. 16,5 cm x 23,5 cm


Nakład tylko : 300 + 50 egz. !!!


Z notatki wydawniczej :

Treść pracy, zwierającej 26 artykułów, koncentruje się wokół dwóch bloków problemowych.
Pierwszy z nich stanowi refleksję na współczesną demokracją i jej przemianami
oraz nad rolą, jaką w tych procesach odgrywają środki masowego komunikowania.

Autorzy wskazują na relacje między przekształceniami świata społeczno-politycznego
pod wpływem zmieniających się mediów.

Drugi z bloków problemowych to wieloaspektowe rozważania na temat komunikowania politycznego.
Analizowany jest wpływ środków masowego komunikowania na sferę życia politycznego i politykę w ogóle.

Autorzy ukazują współzależności zarówno w perspektywie systemowej, jak i udziału mediów
w konkretnych działaniach politycznych i wyborczych.

Publikacja jest adresowana do badaczy tak komunikowania masowego, jak i zajmujących się relacjami między mediami.
Można przypuszczać, że chętnie sięgną po nią również studenci takich dyscyplin, jak dziennikarstwo
i komunikacja społeczna, politologia, socjologia.

Ponadto wiele cennych informacji mogą w niej znaleźć praktycy dziennikarstwa oraz przedstawiciele świata polityki
działający i na szczeblu lokalnym, i krajowym, ogólnopolskim.



TREŚĆ :

Od redaktora (Marian Gierula)


ODDZIAŁYWANIE ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA
NA PROCESY SPOŁECZNO — POLITYCZNE



JAN IWANEK — Czwarta  władza w demokracji współczesnej

TADEUSZ MICZKA — Ponowoczesne społeczeństwa — ponowoczesne media — ponowoczesna polityka

JIRI PAVELKA — Wpływ nowych mediów i komunikacji masowej na popularną kulturę i sztukę postmodernistyczną

EUGENIUSZ PONCZEK — Uwarunkowania kulturowe oddziaływania mass mediów na system polityczny w Polsce

MAREK ŻYROMSKl — Mass media w procesie legitymizowania porządku społeczno-politycznego

MIRON KŁUSAK — Polityczny aspekt dylematów inteligenta wobec inwazji mediów

ZBIGNIEW KANTYKA — Demokracja — opinia publiczna — media w koncepcji Waltera Lippmanna

MIROSŁAWA WIELOPOLSKA-SZYMURA — Polityka a środki masowej komunikacji w III RP

KAZIMIERZ WOLNY-ZMORZYŃSKl — Ryszard Kapuściński o władzy i politykach, czyli reporter jako świadek współczesności (zarys problematyki)

BOGUSŁAWA PODSIADŁO — Sojusz Lewicy Demokratycznej a polski rynek mediów (niektóre elementy)

JAROSŁAW MACAŁA — Media wobec korupcji w III RP — w tle afery Rywina

JULITA SITNIEWSKA — Rola mediów lokalnych w wypadku braku polityki informacyjnej gminy (studium przypadku)

BRUNON BARTZ — Cywilna partycypacja i trwały rozwój lub pozorna demo­kracja i gwarantowane zacofanie


ROLA MEDIÓW PERIODYCZNYCH W KOMUNIKOWANIU POLITYCZNYM


STANISŁAW MICHALCZYK — Media a polityka: formy wzajemnych relacji

JERZY SIELSKI — Media a partie polityczne i politycy

MAREK JEZIŃSKI — Marketing polityczny — konieczność polityki XXI wieku?

MAREK MAZUR — Polityka w erze telewizji

DOROTA PIONTEK — Wpływ komercjalizacji mediów na proces komunikowania politycznego

MARCIN LISIECKI — Język wspólnoty a język polityki

BOGUSŁAWA DOBEK-OSTROWSKA — Rola konsultantów politycznych w kampaniach wyborczych

LESZEK PORĘBSKI — Internet jako źródło informacji w amerykańskich kampaniach wyborczych

BEATA ROMISZEWSKA — Tygodniki społeczno-polityczne przed referendum unijnym

JACEK WÓDZ, KAZIMIERA WÓDZ — Media a partnerstwo polityczne na szczeblu regionalnym

MARIUSZ KOLCZYŃSKI — Lokalne komunikowanie wyborcze

KATARZYNA MACIEJEWSKA — Prasa regionalna a aktywizacja polityczna społeczności lokalnych
w wyborach samorządowych po 1989 roku — „Gazeta Olsztyńska" a społeczność Warmii i Mazur

SEBASTIAN DROBCZYŃSKl — Rola i funkcja mediów w kampanii wyborczej
na przykładzie wyborów samorządowych w Poznaniu w 2002 roku

Summary   
Zusammenfassung




KAŻDY OFEROWANY EGZEMPLARZ JEST SPRAWDZANY
W CELU WYKLUCZENIA EWENTUALNYCH
DEFEKTÓW DRUKARSKICH !


ZAPRASZAM DO PRZEJRZENIA OFERTY KSIĘGARNI E-KODEKS
NA AUKCJACH ALLEGRO !!!


W przypadku dodatkowych pytań proszę przesłać wiadomość.

WŁADZA MEDIA POLITYKA WYBORY MARKETING PARTIE SPIS

 

Odbiór osobisty w Księgarni E-KODEKS jest możliwy wyłącznie

w Punkcie Dystrybucyjnym

Gliwice ul. Czapli 9

po wcześniejszym ustaleniu terminu.

 

Na życzenie książki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej

(list polecony ekonomiczny lub list polecony priorytetowy, a powyżej 2 kg jako paczka pocztowa).