Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Władza komunikacji + Społeczeństwo sieci Castells

25-06-2015, 23:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 111 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 5303756735
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Władza komunikacji
Castells Manuel
 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

ISBN:[zasłonięte]978-83-17021-9
 Tłumaczenie: Jedliński Jakub, Tomanek Paweł
 Format: 17.0x24.0cm
 Liczba stron: 516
 Oprawa: Twarda
 Wydanie: 1, 2013 r.

 Najnowsza książka Manuela Castellsa przenosi rozważania na temat wieku informacji w nowe stulecie. Castells podejmuje w niej temat wzajemnych związków między władzą a komunikacją, pokazując, na ile każda forma politycznego zaangażowania jest uzależniona od kontrolowania przepływu i treści informacji. Odpowiada przy tym na pytania, dlaczego tak ważne jest zarządzanie procesami komunikacyjnymi oraz jaką rolę odgrywa przemysł medialny i polityka państwa w rozwoju komunikacji masowej w ramach społeczeństwa sieci. Bazując na wielu przykładach, takich jak kampania prezydencka Baracka Obamy czy dezinformowanie społeczeństwa amerykańskiego na temat wojny w Iraku, wskazuje również na nowy emancypacyjny wymiar komunikacji, który określa mianem komunikacji „ja”.

Manuel Castells – hiszpański socjolog wykładający na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, ale związany z uniwersytetami na całym świecie, gdzie prowadził swoje wieloletnie badania poświęcone społeczeństwu sieciowemu. Autor ponad 20 książek, laureat wielu prestiżowych nagród, którego nazwisko stało się już klasyką w socjologicznych badaniach internetu.

 

 

 

Społeczeństwo sieci
Castells Manuel
 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

ISBN: [zasłonięte]978-83-16294-8
 Tłumaczenie: Marody Mirosława, Pawluś Kamila, Stawiński Janusz
 Format: 16.5x23.5cm
 Liczba stron: 555
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2, 2013 r.

 Manuel Castells w Społeczeństwie sieci

 analizuje społeczną i ekonomiczną dynamikę przemian związanych z rewolucją technologiczną,
 na podstawie badań przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej i Europie tworzy własną systematyczną teorię społeczeństwa informacyjnego, która zwraca uwagę na rosnący wpływ technologii informacyjnych na współczesny świat,
 opisuje globalną gospodarkę jako nieustanny przepływ informacji i kapitału, które wpływają zarówno na produkcję, jak i konsumpcję,
 wskazuje, że podstawową przestrzenią walk politycznych stają się obecnie media.

 W warunkach strukturalnej schizofrenii, rozdarcia pomiędzy funkcją a sensem, wzory społecznej komunikacji podlegają coraz większym napięciom. A kiedy załamuje się komunikacja, kiedy przestaje istnieć, nawet w formie komunikacji konfliktowej (jak miałoby to miejsce w przypadku społecznych walk czy politycznej opozycji), grupy społeczne i jednostki stają się wyalienowane od siebie nawzajem i widzą innych jako obcych, a w ostatecznym rachunku, jako zagrożenie. Ponieważ w trakcie tego procesu tożsamości stają się bardziej specyficzne i coraz trudniejsze do podzielania, narasta społeczna fragmentacja. Społeczeństwo informacyjne, w swych globalnych przejawach, jest także światem Aum Shinrikyo, amerykańskiej milicji, islamskich/chrześcijańskich ambicji teokratycznych, i obustronnego ludobójstwa Hutu/Tutsi.

okładka

 
 
 




© PanelReklamowy