Opis: Tematem książki są standardy i przekonania moralne polskich menedżerów i przedsiębiorców, dwóch grup społeczno-zawodowych, których podstawową rolą w społecznym podziale pracy jest organizacyjne przywództwo. Przedmiot analizy stanowią elementy kształtującego się etosu obu grup, rozumianego jako charakterystyczne ideały, standardy postępowania i kolektywne reprezentacje moralne, określające sposób postrzegania, wartościowania i reakcji w sytuacjach zawodowych. Za podjęciem tej problematyki kryje się przekonanie, że wzorce i wyobrażenia moralne osób wykonujących funkcje przywódcze w organizacjach gospodarczych mają wpływ nie tylko na praktykę zarządzania tymi organizacjami, lecz także na ogólny kształt stosunków władzy w społeczeństwach współczesnych, w których sformalizowane standardy etyczne stają się coraz ważniejszym elementem regulacyjnym. Badając moralne przekonania decydentów organizacyjnych badamy jeden z istotnych składników kulturowego kontekstu stosunków władzy.Fragment Wstępu
|
![](http://takmi.pl/img/p/1/3/1/2/9/6/131296.jpg)
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Szczupaczyński Jerzy
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 21809
- Rok wydania: 2013
- Objętość: 450
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.726
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]15195
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]15195
- Wysokość: 23
- PKWiU: 58.11.1
|