Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WŁADCA SŁOWA J.D.FUENTES GUT IMPACT BONUS! WYS.OZŁ

19-01-2012, 22:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.20 zł     
Użytkownik Monalisa45
numer aukcji: 2002854883
Miejscowość Sulęcin
Wyświetleń: 15   
Koniec: 15-01-2012 23:24:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

allegro_partnerzm


Witam !
Mam na imię Monika i jestem partnerem Wydawnictwa Złote Myśli. Za zakup z góry dziękuję i zapraszam na pozostałe moje aukcje gdzie znajdziecie Państwo inne wartościowe poradniki.



Książka, której opis właśnie czytasz, stawia sobie za cel dać Ci władzę nad ludzkimi emocjami. Będzie tu mowa o tym, jak możesz się nauczyć sięgać poza racjonalne motywy innych ludzi i oddziaływać bezpośrednio na ich instynkty, rozbudzając i rozpalając swymi słowami ich wyobraźnię. Pokażemy Ci, w jaki sposób, sięgając poza racjonalne motywy słuchacza, możesz rozpalać wyobraźnię samymi słowami. Czyli, w skrócie, dowiesz się przede wszystkim...

Jak bezpośrednio wpływać na ludzkie instynkty, emocje i wyobraźnię, sprawiając, że wszelkie Twoje sugestie staną się nieodparcie fascynujące, zniewalające i hipnotyczne.

Słowo ma niezwykłą moc. Wypowiedziane w odpowiedni sposób
może wpłynąć na przyszłe wydarzenia, może porywać tłumy i być najwspanialszym orężem. Ci, którzy wiedzieli, jak je wykorzystywać, odnosili i odnoszą niebywałe sukcesy.


Ta sztuka to nie jest coś, z czym się rodzimy. Możemy wykształcić umiejętności, które spowodują, że staniemy się WŁADCAMI SŁÓW.






Możesz przemawiać bezpośrednio do czyichś instynktów i zmysłów, a wtedy Twoje słowa znajdą natychmiastowy odzew. Opisana w tej książce unikatowa metoda nosi angielską nazwę Gut Talk. Tłumacząc dosłownie nazwę: to coś jak “mówienie do czyjegoś wnętrza”, czyli do serca, emocji czy instynktów

Władza. Pieniądze. Seks
Co czujesz, czytając te słowa?

Jeśli jesteś mniej więcej taki, jak większość ludzi, to widząc lub słysząc te słowa, odczuwasz lekki dreszcz emocji. Uwierz jednak, że wypowiadanie słów: władza, pieniądze czy seks, to wcale nie jest jedyny sposób wywarcia wpływu na emocje innych ludzi. Kiedy ktoś wie, jak używać pozostałych wymiarów ludzkiej komunikacji – jak skoordynować to JAK mówi z tym, CO mówi – zdobywa umiejętność przyciągania czyjejś uwagi tak samo pewnie, jak dyskotekowy bramkarz potrafi wykręcić czyjąś rękę.

Nie chodzi tylko o zdobycie czyjejś uwagi. Ktoś, kto potrafi przemawiać bezpośrednio do instynktów, do serca, do emocjonalnej części psychiki; potrafi sprawić, że będziesz pragnął tego, czego nigdy nie pragnąłeś; potrafi otworzyć Twój umysł na możliwości, które nigdy by Ci nie przyszły do głowy.

  • Ilość stron: 227
  • Autor:J.D.Fuentes
  • Wydawnictwo: "Złote Myśli" 2011
  • ISBN:[zasłonięte]978-8301-257-4
  • Stan książki: nowa





Co inni myślą o książce?

Książka jest wspaniała, świetnie się ją czyta, jest zrozumiała, NIE ma zawiłych wypowiedzi oraz są podane przykłady stosowania nabytej wiedzy. Czytając tę książkę, "szczerze" nie wierzyłem w jej moc, podczas czytania nie próbowałem stosować wiedzy w praktyce. Dopiero po przeczytaniu słowa, wyrazy i zdania zaczynają tkwić w podświadomości i stajesz się bardziej przekonujący, kreatywny, stajesz nad GŁOWAMI innych. Trzymasz berło w dłoni i od Ciebie zależy, czy będziesz dobrym władcą, czy też złym! Oczywiście polecam przeczytać tę pozycję kilka razy - daje to lepszy EFEKT!
Marek, 19 lat fascynuję się psychologią, zwłaszcza wywieraniem wpływu

Ksiązka bardzo dobrze opisuje proces przetwarzania informacji przez ludzką świadomość oraz podświadomość. Uczy bezpośrednio przemawiać do ludzkich pragnień pomijając ich Krytyczną jażń. Techniki opisane w tej ksiązce uzywane są przez największe koncerny na zachodzie w celu poprawy produktywności po przez polepszenie komunikaci międzyludzkiej a co za tym idzie atmosfery w pracy. Po przeczytaniu tej ksiązki zrozumiecie w jaki sposób odbieracie informacie i jak je przekazywać by ludzie przyjmowali je bez krytycznie i podporządkowywali się waszej prośbie.
Michał Strzałka Do maja pracownik magazynu w UK

Dzięki książce dowiedziałem się o interesujących, tajemniczych technikach skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej, bardzo przydatnych zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Poradnik napisany przystępnym językiem, podparty licznymi przykładami i ćwiczeniami, dzięki czemu łatwo przyswoić sobie tę wiedzę, aby wykorzystać w praktyce.
Dawid Kiełbasa Pracownik sezonowy w kuchni na Korsyce, forex trader



Opis książki

Czego się nauczysz z tej publikacji?


Chodzi o nauczenie Cię, jak możesz dotrzeć do ludzi, inspirować ich, motywować, prowadzić. Nie jest to książka pełna niezrozumiałych, naukowych dywagacji czy mglistych teorii. Jest to praktyczny poradnik, pełen konkretnych sposobów do wykorzystania w realnych, życiowych sytuacjach, prowadzący do uzyskania oczekiwanych rezultatów.

Ta książka nauczy Cię następujących rzeczy:

  • Jak sprawić, by ludzie naprawdę koncentrowali się na tym, co mówisz.
  • Jak sprawić, by dana osoba odczuła dowolną, wybraną przez Ciebie, emocję.
  • Jak używać historii w celu wywołania u słuchacza silnych emocji, a jednocześnie sprawić, by nie odczuwał z tego powodu żadnych negatywnych doznań.
  • Jak nadać swoim słowom siłę oddziaływania.
  • Jak sprawić, by dana osoba czuła się z Tobą swobodnie.
  • Jak rozpoznać typ osobowości danej osoby.
  • Jak “popychać i przyciągać” odpowiednio dla typu osobowości.
  • Jak emanować siłą i jak być naprawdę sugestywnym.

Zostań władcą reakcji Twoich rozmówców
i dowiedz się, jak skutecznie i celnie wymierzyć słowo

Czy czujesz się już w pełni gotowy, by uzyskać dostęp do wiedzy, która pozwoli Ci w niewidoczny sposób wpływać na emocje Twoich rozmówców? W takim razie od razu zamów publikację i korzystaj z wiedzy w niej zawartej – im szybciej, tym lepiej! Kto wie, na kim jutro będziesz musiał zrobić wrażenie?

Możesz dowiedzieć się nie tylko, CO mówić, ale też, JAK mówić, aby Twój rozmówca:

  • uznał Cię za wartościową, inteligentną osobę;
  • polubił Cię i zechciał zawrzeć z Tobą znajomość;
  • zapragnął tego, co sprzedajesz;
  • dostrzegł, że jesteś osobą, którą warto zatrudnić lub z którą warto robić interesy;
  • jeśli tego zechcesz, nawet zainteresował się Tobą, jeśli chodzi o bliższe relacje.

Jeśli chcesz rozwinąć swoje zdolności interpersonalne, usprawnić swoją komunikację i osiągać dzięki temu lepsze rezultaty w życiu prywatnym i zawodowym, wystarczy, że sięgniesz po tę publikację.




SPIS TREŚCI
Wstęp
1 Podstawy
2 Co to jest Gut Talk
3 Głowa i Serce
4 Środki i cele
Ćwiczenie
5 Elementy komunikacji
6 Dopasowanie słowne
Skutki dopasowania i niedopasowania do przekonań
i wrażeń zmysłowych słuchacza
Dopasowanie a niedopasowanie
7 Dopasowanie słowne krok po kroku
8 Interludium udające wyjaśnienie
9 Wyrównanie
10 Stan alfa
11 O Sercu
12 Wewnętrzne wyrównanie
13 Wewnętrzne wyrównanie i ekspresyjność
Droga na skróty do przekonujących
przekazów niewerbalnych
Ćwiczenia
14 Podkręcanie aż do jedenastki
Tempo mówienia
Wysokość głosu
Barwa głosu
Zmienność
Głośność
Rezonans
Rytm
„Emocjonalne zabarwienie”
Gesty
15 Zewnętrzne wyrównanie
Komunikowanie się z czyimś Sercem
16 Zasada różowego słonia
17 Metafory
Stosowanie metafor statycznych
18 Pewnego razu
19 Pewnego razu
20 Cytaty
21 Dobry opis jest książką kucharską
22 Preferencje sensoryczne
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
23 Kryteria
24 Wieloznaczność
Stosowanie wieloznaczności
Tworzenie wieloznaczności składniowych
Do czego można użyć nominalizacji
25 Owijanie się flagą
Flaga
26 Presupozycje
27 Elastyczność konceptualna
Zmysły
Aspekty
Czasy
Obiekty
Referenci
28 Co z realnym światem?
29 Typy osobowości
30 Cztery temperamenty Keirseya i Myers-Briggs
Cztery typy osobowości
31 Dziewięć typów Enneagramu
Typ Jeden: Sędzia
Typ Dwa: Opiekun
Typ Trzy: Gwiazda
Typ Cztery: Artysta
Typ Pięć: Obserwator
Typ Sześć. Towarzysz
Typ Siedem: Bon Vivant
Typ Osiem: Autokrata
Typ Dziewięć: Mediator
Motywowanie poszczególnych typów Enneagramu
32 Abstrakcyjne dopasowanie słowne
33 Maskarada jako kulminacja
Słownik zastosowanych terminów


Jeśli zainteresowała cie publikacja , napisz do mnie - prześlę darmowy fragment