|
|
|
|
Witam ! Mam na imię Monika i jestem partnerem Wydawnictwa Złote Myśli. Za zakup z góry dziękuję i zapraszam na pozostałe moje aukcje gdzie znajdziecie Państwo inne wartościowe poradniki.
Książka, której opis właśnie czytasz, stawia sobie za cel dać Ci władzę nad ludzkimi emocjami. Będzie tu mowa o tym, jak możesz się nauczyć sięgać poza racjonalne motywy innych ludzi i oddziaływać bezpośrednio na ich instynkty, rozbudzając i rozpalając swymi słowami ich wyobraźnię. Pokażemy Ci, w jaki sposób, sięgając poza racjonalne motywy słuchacza, możesz rozpalać wyobraźnię samymi słowami. Czyli, w skrócie, dowiesz się przede wszystkim... Jak bezpośrednio wpływać na ludzkie instynkty, emocje i wyobraźnię, sprawiając, że wszelkie Twoje sugestie staną się nieodparcie fascynujące, zniewalające i hipnotyczne. Słowo ma niezwykłą moc. Wypowiedziane w odpowiedni sposób może wpłynąć na przyszłe wydarzenia, może porywać tłumy i być najwspanialszym orężem. Ci, którzy wiedzieli, jak je wykorzystywać, odnosili i odnoszą niebywałe sukcesy. Ta sztuka to nie jest coś, z czym się rodzimy. Możemy wykształcić umiejętności, które spowodują, że staniemy się WŁADCAMI SŁÓW.
Możesz przemawiać bezpośrednio do czyichś instynktów i zmysłów, a wtedy Twoje słowa znajdą natychmiastowy odzew. Opisana w tej książce unikatowa metoda nosi angielską nazwę Gut Talk. Tłumacząc dosłownie nazwę: to coś jak “mówienie do czyjegoś wnętrza”, czyli do serca, emocji czy instynktów Władza. Pieniądze. Seks Co czujesz, czytając te słowa? Jeśli jesteś mniej więcej taki, jak większość ludzi, to widząc lub słysząc te słowa, odczuwasz lekki dreszcz emocji. Uwierz jednak, że wypowiadanie słów: władza, pieniądze czy seks, to wcale nie jest jedyny sposób wywarcia wpływu na emocje innych ludzi. Kiedy ktoś wie, jak używać pozostałych wymiarów ludzkiej komunikacji – jak skoordynować to JAK mówi z tym, CO mówi – zdobywa umiejętność przyciągania czyjejś uwagi tak samo pewnie, jak dyskotekowy bramkarz potrafi wykręcić czyjąś rękę. Nie chodzi tylko o zdobycie czyjejś uwagi. Ktoś, kto potrafi przemawiać bezpośrednio do instynktów, do serca, do emocjonalnej części psychiki; potrafi sprawić, że będziesz pragnął tego, czego nigdy nie pragnąłeś; potrafi otworzyć Twój umysł na możliwości, które nigdy by Ci nie przyszły do głowy.
|
- Ilość stron: 227
- Autor:J.D.Fuentes
- Wydawnictwo: "Złote Myśli" 2011
- ISBN:[zasłonięte]978-8301-257-4
- Stan książki: nowa
|
Książka jest wspaniała, świetnie się ją czyta, jest zrozumiała, NIE ma zawiłych wypowiedzi oraz są podane przykłady stosowania nabytej wiedzy. Czytając tę książkę, "szczerze" nie wierzyłem w jej moc, podczas czytania nie próbowałem stosować wiedzy w praktyce. Dopiero po przeczytaniu słowa, wyrazy i zdania zaczynają tkwić w podświadomości i stajesz się bardziej przekonujący, kreatywny, stajesz nad GŁOWAMI innych. Trzymasz berło w dłoni i od Ciebie zależy, czy będziesz dobrym władcą, czy też złym! Oczywiście polecam przeczytać tę pozycję kilka razy - daje to lepszy EFEKT! Marek, 19 lat fascynuję się psychologią, zwłaszcza wywieraniem wpływu Ksiązka bardzo dobrze opisuje proces przetwarzania informacji przez ludzką świadomość oraz podświadomość. Uczy bezpośrednio przemawiać do ludzkich pragnień pomijając ich Krytyczną jażń. Techniki opisane w tej ksiązce uzywane są przez największe koncerny na zachodzie w celu poprawy produktywności po przez polepszenie komunikaci międzyludzkiej a co za tym idzie atmosfery w pracy. Po przeczytaniu tej ksiązki zrozumiecie w jaki sposób odbieracie informacie i jak je przekazywać by ludzie przyjmowali je bez krytycznie i podporządkowywali się waszej prośbie. Michał Strzałka Do maja pracownik magazynu w UK Dzięki książce dowiedziałem się o interesujących, tajemniczych technikach skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej, bardzo przydatnych zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Poradnik napisany przystępnym językiem, podparty licznymi przykładami i ćwiczeniami, dzięki czemu łatwo przyswoić sobie tę wiedzę, aby wykorzystać w praktyce. Dawid Kiełbasa Pracownik sezonowy w kuchni na Korsyce, forex trader
Czego się nauczysz z tej publikacji? Chodzi o nauczenie Cię, jak możesz dotrzeć do ludzi, inspirować ich, motywować, prowadzić. Nie jest to książka pełna niezrozumiałych, naukowych dywagacji czy mglistych teorii. Jest to praktyczny poradnik, pełen konkretnych sposobów do wykorzystania w realnych, życiowych sytuacjach, prowadzący do uzyskania oczekiwanych rezultatów. Ta książka nauczy Cię następujących rzeczy:
- Jak sprawić, by ludzie naprawdę koncentrowali się na tym, co mówisz.
- Jak sprawić, by dana osoba odczuła dowolną, wybraną przez Ciebie, emocję.
- Jak używać historii w celu wywołania u słuchacza silnych emocji, a jednocześnie sprawić, by nie odczuwał z tego powodu żadnych negatywnych doznań.
- Jak nadać swoim słowom siłę oddziaływania.
- Jak sprawić, by dana osoba czuła się z Tobą swobodnie.
- Jak rozpoznać typ osobowości danej osoby.
- Jak “popychać i przyciągać” odpowiednio dla typu osobowości.
- Jak emanować siłą i jak być naprawdę sugestywnym.
Zostań władcą reakcji Twoich rozmówców i dowiedz się, jak skutecznie i celnie wymierzyć słowo Czy czujesz się już w pełni gotowy, by uzyskać dostęp do wiedzy, która pozwoli Ci w niewidoczny sposób wpływać na emocje Twoich rozmówców? W takim razie od razu zamów publikację i korzystaj z wiedzy w niej zawartej – im szybciej, tym lepiej! Kto wie, na kim jutro będziesz musiał zrobić wrażenie? Możesz dowiedzieć się nie tylko, CO mówić, ale też, JAK mówić, aby Twój rozmówca:
- uznał Cię za wartościową, inteligentną osobę;
- polubił Cię i zechciał zawrzeć z Tobą znajomość;
- zapragnął tego, co sprzedajesz;
- dostrzegł, że jesteś osobą, którą warto zatrudnić lub z którą warto robić interesy;
- jeśli tego zechcesz, nawet zainteresował się Tobą, jeśli chodzi o bliższe relacje.
Jeśli chcesz rozwinąć swoje zdolności interpersonalne, usprawnić swoją komunikację i osiągać dzięki temu lepsze rezultaty w życiu prywatnym i zawodowym, wystarczy, że sięgniesz po tę publikację.
SPIS TREŚCI
Wstęp 1 Podstawy 2 Co to jest Gut Talk 3 Głowa i Serce 4 Środki i cele Ćwiczenie 5 Elementy komunikacji 6 Dopasowanie słowne Skutki dopasowania i niedopasowania do przekonań i wrażeń zmysłowych słuchacza Dopasowanie a niedopasowanie 7 Dopasowanie słowne krok po kroku 8 Interludium udające wyjaśnienie 9 Wyrównanie 10 Stan alfa 11 O Sercu 12 Wewnętrzne wyrównanie 13 Wewnętrzne wyrównanie i ekspresyjność Droga na skróty do przekonujących przekazów niewerbalnych Ćwiczenia 14 Podkręcanie aż do jedenastki Tempo mówienia Wysokość głosu Barwa głosu Zmienność Głośność Rezonans Rytm „Emocjonalne zabarwienie” Gesty 15 Zewnętrzne wyrównanie Komunikowanie się z czyimś Sercem 16 Zasada różowego słonia 17 Metafory Stosowanie metafor statycznych 18 Pewnego razu 19 Pewnego razu 20 Cytaty 21 Dobry opis jest książką kucharską 22 Preferencje sensoryczne Ćwiczenie 1 Ćwiczenie 2 23 Kryteria 24 Wieloznaczność Stosowanie wieloznaczności Tworzenie wieloznaczności składniowych Do czego można użyć nominalizacji 25 Owijanie się flagą Flaga 26 Presupozycje 27 Elastyczność konceptualna Zmysły Aspekty Czasy Obiekty Referenci 28 Co z realnym światem? 29 Typy osobowości 30 Cztery temperamenty Keirseya i Myers-Briggs Cztery typy osobowości 31 Dziewięć typów Enneagramu Typ Jeden: Sędzia Typ Dwa: Opiekun Typ Trzy: Gwiazda Typ Cztery: Artysta Typ Pięć: Obserwator Typ Sześć. Towarzysz Typ Siedem: Bon Vivant Typ Osiem: Autokrata Typ Dziewięć: Mediator Motywowanie poszczególnych typów Enneagramu 32 Abstrakcyjne dopasowanie słowne 33 Maskarada jako kulminacja Słownik zastosowanych terminów
Jeśli zainteresowała cie publikacja , napisz do mnie - prześlę darmowy fragment
|
|
|
|
|