Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WĘDKOWANIE gra zręcznościowa WĘDKA RYBKI AKWEN

26-02-2012, 13:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.50 zł     
Użytkownik HETMAN-GAMES
numer aukcji: 2030518817
Miejscowość Dopiewo
Wyświetleń: 106   
Koniec: 31-01-2012 16:58:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wiek dziecka: 4 lata +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

http://www.hetman-zabawki.com.pl/templates/hetman/images/inset-banner.jpg
.
.
 .
WYSYŁKA GRATIS ZA ZAKUPY ZBIORCZE !
.
KUPUJĄC RÓŻNE PRODUKTY Z NASZYCH AUKCJI + JEDNĄ GRĘ Z OPCJĄ DOSTAWY GRATIS !
.
REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA OKOLICZNOŚCIOWE - PREZENTY DLA DZIECI:
.
PRZEDSZKOLA,
SZKOŁY PODSTAWOWE,
RÓŻNE PLACÓWKI OŚWIATOWE,
OŚRODKI SPORTU I REKREACJI,
DOMY KULTURY
& DLA DZIECI PRACOWNIKÓW FIRM ...
.
PREZENTY - FERIE ZIMOWE, WIELKANOC, DZIEŃ DZIECKA, WAKACJE !
.
.
.
1. NIŻSZA OPŁATA ZA PRZESYŁKĘ ZBIORCZĄ !

- PRZY ZAKUPIE KILKU RÓŻNYCH (LUB TYCH SAMYCH) PRODUKTÓW Z NASZYCH AUKCJI.
- PO DOKONANIU ZAKUPU PROSIMY O KONTAKT Z NAMI - PODAMY KWOTĘ NADANIA PRZESYŁKI ZBIORCZEJ.

2. FORMY PŁATNOŚCI:

- PŁACĘ Z ALLEGRO, PRZELEW BANKOWY, POBRANIE POCZTOWE PRZY ODBIORZE !
 
3. NUMER KONTA BANKOWEGO:

- PKO BP I/O POZNAŃ   41 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]0270002 [zasłonięte] 003988

4. WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !

5. REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA OKOLICZNOŚCIOWE
- PRZY OKAZJI RÓŻNYCH IMPREZ DLA DZIECI !  RABAT + TRANSPORT GRATIS !
.
.
.

WĘDKOWANIE

gra zręcznościowa dla dzieci

wiek 4+

Wędkowanie

 

GRACZE POZNAJĄ FAUNĘ I FLORĘ AKWENÓW WODNYCH!

Cel gry:

Celem gry jest zdobycie największej ilości punktów podczas WĘDKOWANIA Z MAGNESEM.

Zawartość gry:

przestrzenny akwen wodny, plansza – dno akwenu wodnego, wędka z magnesem, kartoniki – przedstawiające faunę i florę oraz różne rzeczy, które można wyłowić z wody.

Początek gry:

UWAGA: ostrożnie posługując się nożyczkami (najlepiej w towarzystwie osoby dorosłej)

należy rozciąć planszę z “kartonikami”. Ciąć należy wzdłuż czarnych linii.

 

Gracze między sobą ustalają, który z nich pierwszy zaczyna WĘDKOWANIE.

Za wyłowione rzeczy gracze dostają punkty – zapisują je na kartce.

Zasady gry:

  1. Przestrzenny akwen wodny ustawić należy na planszy imitującej dno.

  2. Do akwenu wodnego włożyć należy wszystkie kartoniki z rysunkami.

  3. Gracze ustalają czas wędkowania – np 1-2 minuty.

  4. Gracze wędkują na przemian – po upływie ustalonego czasu kolejny gracz zaczyna wędkowanie.

  5. Jeśli wędkujący aktualnie gracz złapie na wędkę “but”, “wiaderko” lub “puszkę”

    - kończy wędkowanie przed ustalonym czasem.

  6. Po wyłowieniu wszystkich elementów, gracze zliczają punkty.

Zwycięzcą zostaje ten z graczy, który zdobędzie najwięcej punktów.