Cena 46 500 zł netto, Cena brutto: 57 195
2. Odbiór wózka z siedziby naszej firmy
3. Służymy pomocą w zorganizowaniu transportu. Możemy skalulować cenę loco Kupujący.
4. Wózek zostanie zarejestrowany w UDT na koszt Sprzedajacego. Instrukcja obsługi. CE.
5. Możliwość założenia dowolnego osprzętu za dopłatą.
6. Możliwość założenia kabiny ogrzewanej. Dopłata 6 500,00 zł netto. Z kabiną termin realizacji 21 dni.
7. Serwis na terenie całego kraju.
8. Jesteśmy bespośrednim importerem części do wózków KOMATSU. Gwarantujemy pełną dostępność części.
( Tel: 033[zasłonięte]862-32, tel. kom. 606-[zasłonięte]-757Ê Fax: 033[zasłonięte]862-25 * E-mail: [zasłonięte]@widlak.net Wózki Widłowe ARTECH ul. Firmowa 12, 34-321 Łękawica ( Tel: 033[zasłonięte]862-26
( Tel: 033[zasłonięte]862-32, tel. kom. 606-[zasłonięte]-757Ê Fax: 033[zasłonięte]862-25 * E-mail: [zasłonięte]@widlak.net
Wózki Widłowe ARTECH
ul. Firmowa 12, 34-321 Łękawica
( Tel: 033[zasłonięte]862-26
ü Seria wózków KOMATSU BX50 spełnia standardy ISO3691 z czujnikiem "człowiek na pokładzie", który, na wypadek nieobecności operatora, blokuje wszystkie funkcje hydrauliczne i rozłącza przekładnie. Nowa przekładnia z przemiennikiem momentu obrotowego i niezależna przednia oś gwarantują doskonałą kontrolę sprzęgła Podejście do ładunku jest łagodne a przeprojektowane dźwignie kierunku jazdy sterowane elektronicznie zapewniają precyzyjną jazdę wózkiem. ü Solidne, mocne silniki (4D92EL oraz K25) z bardzo niskim spalaniem paliwa spełniają wszystkie normy czystości spalin.
ü Seria wózków KOMATSU BX50 spełnia standardy ISO3691 z czujnikiem "człowiek na pokładzie", który, na wypadek nieobecności operatora, blokuje wszystkie funkcje hydrauliczne i rozłącza przekładnie. Nowa przekładnia z przemiennikiem momentu obrotowego i niezależna przednia oś gwarantują doskonałą kontrolę sprzęgła Podejście do ładunku jest łagodne a przeprojektowane dźwignie kierunku jazdy sterowane elektronicznie zapewniają precyzyjną jazdę wózkiem.
ü Solidne, mocne silniki (4D92EL oraz K25) z bardzo niskim spalaniem paliwa spełniają wszystkie normy czystości spalin.
ü Najnowszej generacji układ elektryczny z wodoodpornymi złączami i zcentralizowanymi skrzynkami na bezpieczniki, wraz z pokrywami, które zostały zaprojektowane tak, aby były wodoszczelne. ü Układ kierowniczy KAPS III jest niezwykle lekki, szybki i całkowicie hydraulicznym systemem, który synchronizuje usytuowanie kierownicy i kąt kół, co zabezpiecza przed zjawiskiem znoszenia z toru jazdy i kołysania typowego dla wózków, które nie są wyposażone w taki udogodnienia, dając w rezultacie większą precyzję i bezpieczniejszą jazdę na dłuższej odległości oraz wewnątrz magazynu
ü Najnowszej generacji układ elektryczny z wodoodpornymi złączami i zcentralizowanymi skrzynkami na bezpieczniki, wraz z pokrywami, które zostały zaprojektowane tak, aby były wodoszczelne.
ü Układ kierowniczy KAPS III jest niezwykle lekki, szybki i całkowicie hydraulicznym systemem, który synchronizuje usytuowanie kierownicy i kąt kół, co zabezpiecza przed zjawiskiem znoszenia z toru jazdy i kołysania typowego dla wózków, które nie są wyposażone w taki udogodnienia, dając w rezultacie większą precyzję i bezpieczniejszą jazdę na dłuższej odległości oraz wewnątrz magazynu
ü rewolucyjny system "Dual-Floating", w którym silnik, kabina i przekładnia funkcjonują niezależnie w jednym korpusie. Wózki widłowe KOMATSU serii BX50 zapewniają wydajną pracę operatora dzięki drastycznej redukcji drgań z przekładni oraz z ziemi (struktura Dual-Floating)