Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WÓZEK SYSTEMOWY JUNGHEINRICH EKX 513 STAN IDEALNY!

07-05-2015, 11:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 135 300 zł     
Użytkownik Cempolzoo
numer aukcji: 5293148094
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 46   
Koniec: 07-05-2015 10:36:45

Dodatkowe informacje:
Opis niedostępny...
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

Mam do sprzedania profesjonalny wózek systemowy do obsługi wysokiego składu, wszystkie elementy w pełni sprawne sprzęt serwisowany był w autoryzowanym serwisie Jungheinrich. Jestem pierwszym właścicielem od nowości.

Stan idealny, zapraszam.


Kontakt tel. + 48 [zasłonięte] 492 008


Rok produkcji: 2008

Liczba motogodzin: 1118 h

Udźwig : 1250 kg

Wysokość podnoszenia : 8030 mm

Szerokość robocza dla palet 1200 x 800: 1640 mm

Promień skrętu: 2106 mm

Rozstaw osi: 1826 mm

Wyposażenie:

- maszt główny 6250 mm

- maszt dodatkowy 1780 mm

- sygnał akustyczny przy wyjeździe z alejki

- 2 lusterka wsteczne

- oświetlenie robocze

· Technika prądu zmiennego 80 V: wysokie momenty obrotowe i dynamiczne manewry

· Wysoka wydajność: podwójny odzysk i niska konsumpcja energii

· Certyfikowany układ sterowania i magistrala CAN-Bus

· Ergonomiczne miejsce pracy z elektrycznie regulowanym pulpitem sterowniczym

Wózki do składowania w regałach EKX 513 gwarantują maksymalną wydajność pracy w wąskich korytarzach roboczych. Wyznaczają nowe trendy pod względem elastyczności zastosowań, ekonomiczności i ergonomii.
Elastyczność dzięki modułowej konstrukcji: Modułowy system budowy z ponad 5 milionami różnych konfiguracji zapewnia wszechstronność zastosowań. Zaleta: optymalne dostosowanie do każdej strategii magazynowej i logistycznej. Inteligentne zarządzanie pojazdem z certyfikowanym przez TÜV układem sterowania i magistralą CAN-Bus gwarantuje szerokie spektrum możliwości dla zmieniających się warunków i oferuje liczne dodatkowe funkcje bezpieczeństwa.
Wysoka wydajność i energooszczędność: najlepsze warunki dla szybkiego przeładunku towarów i ekonomiczności eksploatacji. Dokładnie to oferuje technika prądu zmiennego firmy Jungheinrich – dzięki lepszym parametrom, większej dynamice i oszczędnym wykorzystaniu energii. Zaleta: pełna dyspozycyjność urządzenia przez dwie zmiany bez potrzeby wymiany akumulatora (w normalnych warunkach pracy).
Wózki EKX są łatwe i wygodne w obsłudze. Przestronna kabina stanowi wygodne miejsce pracy gwarantujące doskonałą widoczność. W centralnym punkcie znajduje się elektrycznie regulowany pulpit sterowniczy:

· Przekazywanie informacji za pomocą kolorowego wyświetlacza. Ważne dane eksploatacyjne są przedstawione za pomocą czytelnych piktogramów.

· Możliwość indywidualnego ustawiania wszystkich parametrów i programów.

· Przyciski funkcyjne do sterowania funkcjami i menu.

· Sterowanie jazdą i hydrauliką ruchem kciuka.

· Oburęczna obsługa dla maksymalnego bezpieczeństwa i komfortu obsługi. Czujniki rejestrują dotyk operatora i przesyłają informacje do komputera.

Zalety wózka

· Pionier w technice prądu zmiennego

· Moduły wydajnościowe (opcja) dla maksymalnej elastyczności

· Sterowanie podłogowe RFID (opcja)

· Ergonomia i komfort

· Wysoka zdolność przeładunkowa

· Ekonomiczna gospodarka energetyczna

· Wbudowany system ochrony osób Jungheinrich (PSS)

Pionier w technice prądu zmiennego

Na całym świecie pracuje już ponad 150 tys. wózków marki Jungheinrich wykonanych w technice prądu zmiennego. Ta wiedza i doświadczenie znalazły także swoje zastosowanie w napędzie i układzie sterowania obecnej generacji:

· Wysoka zdolność przeładunkowa.

· Niskie zużycie energii.

· Efektywna gospodarka energetyczna.

· Zredukowany system obsługi serwisowej i konserwacyjnej.

· Wysoka zdolność przeładunkowa

· Wszystkie silniki w technice prądu zmiennego z wysokim momentem obrotowym.

· Duże przyspieszenie, szybkie unoszenie, dynamiczne ruchy.

· Równoczesne unoszenie/opuszczanie zespołu głównego i dodatkowego.

· Spokojnie pracująca obrotnica wideł o dużej prędkości przesuwu.

· Profile prędkości kierunku jazdy i zależnej od wysokości jazdy ukośnej.

· Szybsze cykle pracy przez obrót synchroniczny (opcja).

Moduły wydajnościowe (opcja) dla maksymalnej elastyczności

· Moduł unoszenia: Prędkość unoszenia 0,52 m/s oraz optymalizacja ruchu obrotnicy wideł poprzez rozpoznanie ładunku (EKX 515).

· Moduł obrotnicy wideł: Maksymalna dynamika przy wkładaniu ładunku poprzez rozpoznanie ładunku (EKX 513).

· Moduł topologii podłogi: Optymalizacja prędkości jazdy (do 12 km/h) w zależności od stanu podłogi w magazynie (w połączeniu ze sterowaniem podłogowym RFID).

· Moduł udźwigu: Większe spadki udźwigu dzięki aktywnym stabilizatorom.

· Ekonomiczna gospodarka energetyczna

· Podwójny odzysk energii podczas hamowania i opuszczania masztu.

· Wydłużony czas pracy pomiędzy kolejnymi ładowaniami akumulatora (nawet do dwóch zmian).

· Krótki czas ładowania.

· Aktywna gospodarka energetyczna i zarządzanie akumulatorem.

· Długa trwałość akumulatora.

· Rolki do szybkiej wymiany akumulatora.

Sterowanie podłogowe RFID (opcja)

· Sterowanie wózkiem poprzez transpondery.

· Stały pomiar pokonywanej drogi w celu rozpoznania stref magazynowych.

· Wysoka elastyczność pod względem funkcji przełączeniowych i zabezpieczających (zabezpieczenie końca korytarza, wyłączenie unoszenia/jazdy, redukcja prędkości jazdy)

· Optymalizacja prędkości jazdy w zależności od rodzaju podłoża.

· Wbudowany system ochrony osób Jungheinrich (PSS)

· System zintegrowany z komputerem bezpieczeństwa już na etapie produkcji.

· Projekt, instalacja i konserwacja wykonywane przez firmę Jungheinrich.

· Ergonomia i komfort

· Wygodne, szerokie wejście.

· Duża przestrzeń na nogi i regulowane podpórki na kolana.

· Znakomita widoczność ładunku i trasy przejazdu dzięki niskiemu prowadzeniu obrotnicy i masztom nieograniczającym widoczności.

· Amortyzowany, regulowany i składany fotel operatora.

· Elektrycznie regulowany pulpit sterowniczy z kolorowym wyświetlaczem.

· Przyciski foliowe (softkey) z blokiem numerycznym.

· Indywidualne programy jazdy

· Oburęczny system prowadzenia pojazdu w korytarzu roboczym z wykorzystaniem sensorów rejestrujących dotyk dłoni operatora

 

· Amortyzatory pozycji krańcowych i przejścia wszystkich funkcji hydraulicznych.