Rok produkcji: 2012
Nalot: 40h
Używany tylko pomiędzy wiosną 2012, a wiosną 2013
Silnik: JPX Black Devil
Przekładnia: 1:2,88
Śmigło 140cm HELIX 2-łopatowe lub 130cm HELIX 2-łopatowe
Rozruch elektryczny
PowerBOX
Gaźnik membranowy Walbro
System przelewu paliwa:
Zbiorniki - 2 zbiorniki po 16 litrów każdy + zbiornik dodatkowy 3l
Łącznie ok. 35L paliwa - można latać naprawdę długo
Ładowanie akumulatora podczas lotu
Koła 20"
W silniku przeprowadzono tuning w celu zwiększenia trwałości i zmniejszenia zużycia paliwa. Koszt tuningu wyniósł około 5000 PLN
Wersja Competition różni się od standardowej kilkoma elementami. Przede wszystkim jest nieco krótszy, nie ma możliwości latania w tandemie. Napęd jest zintegrowany z wózkiem i posiada możliwość zamontowania śmigła 140cm. Takie rozwiązanie pozwala zwiększyć ciąg, zmniejszyć bezwładność i zużycie paliwa.
Spyder Competition nie jest przeznaczony do częstego rozmontowywania. Oczywiście kosz zdejmuje się w ciągu 2 minut, można odkręcać śmigło, ale reszta wózka nie służy do codziennego demontażu.
Cena zawiera:
kompletny wózek z napędem
komplet taśm
komplet karabinków
uprząż
system przelewu paliwa
widoczne na zdjęciu zbiorniki 2x16l+3l=35l
osłonę węglową, która zmniejsza temperaturę głowicy
tłumik szmerów ssania
Cena nie zawiera:
spadochronu zapasowego
elektroniki
Istnieje możliwość przeszkolenia na wózek, również dla osób bez doświadczenia lotniczego.
Wózek jest własnością prywatną, nie ma możliwości wystawienia Faktury VAT, ale oczywiście spisujemy Umowę Kupna-Sprzedaży
Ze względu na gabaryty - zalecam odbiór osobisty.