Producent poleca:
WÓZEK MOTOCYKLOWY
(manewrowy)
WÓZEK PRZEZNACZONY DO JAZDY PO RÓWNYCH POWIERZCHNIACH TAKICH JAK PŁYTKI,
LASTRIKO, WYLEWKA Z POWŁOKĄ ŻYWICZNĄ (tzw przemysłowa)
WÓZEK LAKIEROWANY PROSZKOWO NA ŻÓŁTO LUB OCYNKOWANY
Na tej aukcji sprzedaję wózek cynkowany.
Wózek lakierowany kosztuje 460 zł
Wózek wykonany z blachy ryflowanej 5mm (na lekkim minusie) oraz profili 40x40x3mm i
30x30x3mm
Wymiary robocze to 32cm x 50cm
Podstawka pod kosę o wymiarach 49 cm x 14cm
Koła gumowe łożyskowane o nośności od 90 do 100 kg w zależności od ułożenia.
Przykręcane czterema śrubami.
Wózek ma dwa koła z hamulcami i dwa bez hamulca.
Podstawka pod kosę ma dwa koła, jedno z hamulcem jedno bez
Mocowanie kół: kątowniki wzmocnione przetłoczeniem od spodu a od góry profilem
20x20mm
Wysięgnik z mocowaniem na KOSĘ z regulacją długości od 0 do 120cm
Wózek na tych kołach testowałem obciążeniem 300 kg co przy założeniu że maksymalnie 3/4
wagi motocykla przypada na tylne koło, pozwala na wjechanie motocykla prawie 400
kilogramowego.
Oczywiście motocykle są różne i moje wyliczenia mogą odbiegać od rzeczywistego nacisku
na tylne koło motocykla.
Długość wysięgnika na którym zamocowana jest rynna na kosę mogę dociąć na dowolną
długość....choć nie widzę takiej potrzeby bo nie wystaje on poza obrys motocykla.
Całość jest zrobiona tak, żeby z pod motocykla wystawało jak najmniej elementów.
Niech nikogo nie przeraża to, że rynna pod kosę jest długa. Tak to wygląda w zestawieniu z
moim motocyklem którego kosa od osi wystaje niecałe 40 cm. W chopperach jest to od 50
do 65 cm.
Generalnie wózek zrobiony jest ze sporym zapasem, stąd wzmocnienia na kątownikach na
których zamocowane jest koło :) oraz wzmocnienia pod płytą najazdową.
Konstrukcja wózka udźwignie moim zdaniem nawet motocykl 400+ o ile taka wagę
wytrzymają koła
I jeszcze jedno. W związku z tym że nie mam dostępu do widocznej na zdjęciach gumy w
rynnie na kosę nie daję jej razem z wózkiem.. Po prostu nie mam do
takiej dostępu. Nie ma potrzeby jej używania, jednak zapobiega ona ślizganiu się kosy.
Wózek który trafi do nabywców będzie miał jeszcze jedno udogodnienie.
Otóż płyta na której stawać będzie koło będzie miała na środku zagłębienie (nieckę) w
którą koło minimalnie wpadnie (2-2.5cm) Ma to na celu zapobiegnięcie przesuwaniu się
koła w trakcie manewrowania wózkiem.
................................................................................................................................
Nie testowałem tego ale wydaje mi się że wózek bez podstawki pod kosę może działać solo
jako podest do stawiania motocykla na stopce centralnej.....z tym że wtedy cała masa
motocykla spoczywa na wózku więc......raczej pomysł dla użytkowników maszyn poniżej
300 kg
A tak działa
(film)
https://www.youtube.com/watch?v=7A2K9VrGO4I
https://www.youtube.com/watch?v=SFdx4fKp9i8
................................................................................................................................................................................................................
Kontakt
607 [zasłonięte] 429