1. Finalizacja transakcji: Skontaktuj się z nami mailowo i określ co zamawiasz. Kontaktując się z nami zawsze podaj Twoją nazwę użytkownika – to ułatwia i przyśpiesza obsługę korespondencji. W przypadku gdy kupujący nie potwierdzi transakcji, po 7 dniach wylicytowany przedmiot ponownie zostaje przekazany do sprzedaży. 2. Forma płatności: 2. Forma płatności:Po dokonaniu zakupu wpłać pieniądze na konto podane na aukcji. W tytule przelewu koniecznie podaj tylko nazwę użytkownika i numer aukcji, inne informacje zamieszczane w tytule przelewu będą ignorowane,
- jeżeli życzysz sobie wysyłkę na inny adres, podaj nam ten adres mailem korzystając z opcji "zadaj pytanie sprzedającemu" w serwisie Allegro. Będziemy mieć wtedy pewność, że wiadomość pochodzi od Ciebie a nie od oszusta, który podszywa się pod Ciebie. Wpłaty dokonywane na Poczcie docierają na nasze konto z większym opóźnieniem niż przelew z konta na konto, co wydłuża nieco czas oczekiwania na przesyłkę.W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni, wysyłamy przypomnienie, a następnie zwracamy się do serwisu Allegro o zwrot naliczonej prowizji. Jeśli wpłata z jakiegoś powodu ma się opóźnić prosimy o informację - zaczekamy na wpłatę dłużej. W tytule przelewu prosimy wpisywać TYLKO nick i numer aukcji. Pozostałe informacje będą ignorowane - utrudniają one identyfikację wpłacającego. 3. Wysyłka przedmiotów. Przedmioty wysyłamy codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt,wysyłki realizujemy w ciągu 72 godzin, jednak maksymalny czas oczekiwania wynosi 14 dni od otrzymania przelewu. Kupujący jest informowany mailowo o zaksięgowaniu pieniędzy na koncie oraz momencie wysyłki, jeśli kupujący nie otrzymał maila z informacją o wysyłce przedmiotu to znaczy, że wpłata nie została jeszcze zaksięgowana i przedmiotu nie wysłano. W przypadku gdy wysyłka nie będzie zrealizowana w ciągu 72h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie to kupujący zostanie o tym poinformowany. Jeśli na aukcji jest prezentowanych kilka kolorów lub wzorów oferowanego przedmiotu, kupujący jest zobowiązany niezwłocznie po zakupie poinformować mailem sprzedającego, który kolor (wzór) oraz którą opcję oferowanego przedmiotu rezerwuje, w przeciwnym wypadku wyślemy przedmiot wybrany losowo. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy: DPD Nie odpowiadamy za niedoręczenie przesyłki wynikające z podania przez kupującego błędnych danych adresowych, kupując ponosi wynikające z tego faktu koszty. 4. Koszt wysyłki: Ceny oraz koszty wysyłki każdorazowo określane są na aukcji danego przedmiotu. Podane kwoty są wielkościami brutto. Koszt wysyłki obejmuję opłatę pocztową oraz opakowanie. 5. Gwarancja oraz reklamacje. Na zakupiony towar automatycznie jest udzielana 12 miesięczna gwarancja. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie przez e-mail, w treści maila koniecznie proszę podać nick. W przypadku reklamacji koszt przesyłki do nas pokrywa kupujący, natomiast my pokrywamy koszt odesłania po naprawie do klienta. W przypadku towarów wadliwych, bądź uszkodzonych fabrycznie, gwarantujemy ich naprawę, wymianę na towar wolny od wad lub zwrot kosztów.Jeśli wada powstała z naszej winy lub ujawni się w ciągu 14 dni od zakupu pokrywamy koszt wysyłki w obie strony w kwocie jaką pobieramy za przesyłkę przy wpłacie na konto. 6. Zwrot towaru od kupującego: Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu w ciągu 10 dni od daty zakupu, należy złożyć stosowne oświadczenie na piśmie (e-mail). oraz dołączyć pismo w formie papierowej do odsyłanego towaru. Zwrotu pieniędzy nastąpi do 14 dni od dotarcia przesyłki na magazyn. Zgodnie z "ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271):art 10, poz.1 "Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.art. 10, poz 3. "Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawoodstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 1) 1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, 2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnychoraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciuprzez konsumenta ich oryginalnego opakowania, 3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, 4) świadczeń o właściwościach określonych przezkonsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanychz jego osobą, 5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter niemogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, 6) dostarczania prasy, 7) usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych." Zwracany przedmiot należy odesłać paczką pocztową wraz z otrzymanym dowodem zakupu i gwarancją.Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, kupujący pokrywa koszty przesyłek. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. W przypadku zwrotu towaru występujemy do Allegro o unieważnienie transakcji i zwrot prowizji. 7. Postępowanie w przypadku nieotrzymania przesyłki. Jeśli minęło kilka dni roboczych a paczka jeszcze nie dotarła to niezwłocznie skontaktuj się z nami – sprawdzimy na jakim etapie jest wysyłka oraz poprawność adresu. 7. Komentarze. Jako sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu i w odniesieniu do komentarza od kupującego.
|