Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW Volkswagen Passat B2 1.6D unikalne wnętrze

02-03-2015, 19:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 999 zł     
Użytkownik magnus-81
numer aukcji: 5099194879
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 2013   
Koniec: 02-03-2015 19:23:29

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1981
Przebieg (km): 270000
Pojemność silnika (cm3): 1570
Moc silnika (KM): 54
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Passat B2 1.6D kombi z 1981 roku, skrzynia 5-cio biegowa. Sprawny, jeżdżący, codziennie eksploatowany.

 

- ubezpieczenie do 06.03.2015

- przegląd do 14.05.2015

 

WIĘCEJ ZDJĘĆ TUTAJ: portalvendingowy.pl/passatB2

 

(zdjęcia z napraw, zabiegów kosmetycznych, części dodatkowe, historia samochodu od momentu zakupu)

 

Telefon kontaktowy 512 [zasłonięte] 150

 

Bardzo wdzięczne auto, które należy traktować jako projekt - niedokończoną renowację. Skupiłem się najpierw na stronie mechanicznej, na blacharkę miał przyjść czas później, ale muszę zmienić plany. W tej chwili jest częściowo rozebrane z drobnych elementów:

 

- zdjęta podsufitka (wyczyszczoną podsufitkę dodaję do auta)

- wyjęta wykładzina z przodu (wymieniałem z szarej na czarną, tył jest wymieniony, przód czeka wyprany w garażu)

- odkręcony tunel przedni z mieszkiem dźwigni zmiany biegów i trochę plastików (konieczne przy wymianie wykładziny i podsufitki)

 

Samochód miał wcześniej silnik benzynowy. Zrobiony został swap (przez któregoś poprzedniego właściciela), ale w zasadzie nadwozia :). Zatem w dowodzie widnieje rocznik 1981, ale każdy znający się na Passatach B2 wie, że jest to model późniejszy. Tę papierową nieścisłość przejmuje kupujący z dobrodziejstwem inwentarza.

 

Ma to swoją dobrą stronę. Dawca nadwozia, pochodzący pewnie z roku 1985 lub 1986 był samochodem z małym przebiegiem. Podejrzewam, że na liczniku, który jest od wersji benzynowej (z obrotomierzem) jest faktyczny przebieg 270.000 km (do auta dodaję licznik od diesla wraz z całą wiązką z tej wersji, obecnie świece żarowe włącza się przyciskiem, a nie automatycznie). W schowku jest książka serwisowa mogąca być potwierdzeniem przebiegu. Auto jest całkowicie bezwypadkowe, na wszystkich częściach oryginalny lakier.

 

Drzwi i klapa tylna są pordzewiałe, jak to często bywa w Passatach B2, ale mam wszystkie te elementy w bardzo dobrym lub dobrym stanie i dodaję je do auta (czyli 4 drzwi i klapa tylna). Elementy są w różnych kolorach, kupowane sukcesywnie na Allegro, więc trzeba się liczyć z lakierowaniem.

 

Do zrobienia jeszcze prawe tylne nadkole, starałem się to pokazać na zdjęciach. Na dachu auta jest zardzewiałe przetarcie, prawdopodobnie od wożenia czegoś na dachu. Nie jest to głęboka rdza, dach nie jest wgięty, miejsce jest zabezpieczone Epoxy Brunoxem.

 

Również inne miejsca (poza drzwiami i klapą, którymi się nie zajmowałem) są zabezpieczone antykorozyjnie, żeby rdza nie postępowała, ale są to tylko powierzchniowe ślady korozji.

 

Od spodu auto wygląda jak 10 letni współczesny samochód. Podłoga i progi zdrowe (poza wewnętrzną częścią prawego progu i podłogi od strony kierowcy - chodzi tutaj o korozję od środka - woda przesączała się do środka kabiny, ale zorientowałem się dopiero po zdjęciu wykładzin, teraz wszystko można dokładnie obejrzeć).

 

Passat ma piękny środek - czarne fotele ze sztucznej skóry oraz pasujące do nich boczki (jeden jeszcze nie założony). Fotele przed założeniem zostały rozebrane, wyprane i złożone ponownie. Tylna kanapa rozkładana i dzielona. Stan foteli jest idealny.

 

Założone oryginalne radio VW Gamma (wysoki model) z epoki.

 

W zeszłym roku w aucie wymieniono:

 

- sprężyny i amortyzatory przednie, górne łożyska MacPhersonów

- hamulce przednie (tarcze + klocki)

- łożysko przednie lewe

- bębny i szczęki tylne

- amortyzatory tylne

- łożyska tylne

- tuleje metalowo-gumowe tylnej belki (komplet)

- linkę hamulca ręcznego

- układ wydechowy od kolektora do ostatniego tłumika

 

Silnik auta jest w bardzo dobrym stanie. Odpala w największe mrozy (np. zeszłej zimy). W zeszłym roku wymienione:

 

- sprzęgło i olej w skrzyni biegów

- rozrząd i pompa wody

- miska olejowa i uszczelka miski

- olej i filtry, uszczelka pokrywy głowicy

- świece żarowe

 

Najchętniej oddam auto komuś, kto potraktuje je z sercem, kolekcjonersko.

 

Auto do obejrzenia w Gdańsku. Telefon kontaktowy 512 [zasłonięte] 150. Zapraszam.