Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW T5 2,5 TDi (podpora/półoś) przegub prawy +wałek

05-06-2012, 19:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 810 zł      Najwyzsza cena licytacji: 810 zł     
Użytkownik polosie_pl
numer aukcji: 2351095390
Miejscowość Toruń
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 4    Licytowało: 1    Wyświetleń: 71   
Koniec: 15-06-2012 09:50:50
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


VW T5

*****************
Dane adresowe:

MOTOMAX sp. z o.o.
ul. Grudziądzka 151
87-100 Toruń

tel.: 056 [zasłonięte] 08
fax: 056 [zasłonięte] 50

pn.-pt. 7.00 - 15.00
*****************
W przesyłce zawsze
paragon lub faktura


*****************

Wysyłka kurierem za
pobraniem -24 godz.
- 27zł.
.

Podparty na łożysku przegub wewnętrzny prawej półosi Volkswagena T5, w większości przypadków nie zazębia się w pełni z wałkiem wyjściowym skrzyni biegów.
Zazębione jedynie w 70% połączenie wielowypustowe po kilku latach eksploatacji ulega uszkodzeniu. Widać to na zdjęciu z prawej.
Dla zapewnienia pełnego zazębienia wielowypustu w każdych warunkach, wykonujemy wałek wyjściowy skrzyni biegów z dłuższym wielowypustem. Tuleja przegubu jest w tym wypadku wykonana w taki sposób, aby wielowypust wałka mógł się swobodnie w tulei zagłębić.
W uszkodzeniu połączenia duży udział ma gumowe osadzenie łożyska podpory, które po pewnym czasie ulega zużyciu (pęka, rozwarstwia się) i powoduje bardzo szkodliwy luz wzdłużny tulei przegubu.
Drgająca wzdłużnie tuleja, "wpompowuje" osadzające się na wałku cząsteczki wody do wnętrza wielowypustu, powodując jego korozję.
Umieszczony na wałku o-ring, nie stanowi dla poruszających się wzajemnie elementów wystarczającego uszczelnienia.
Jakie jest na to lekarstwo?

1. Przede wszystkim rezygnujemy z elastycznego mocowania łożyska. Gumowe gniazdo miało za zadanie jedynie tłumić jego szum. Nowe gniazdo umożliwia w przyszłości wymianę łożyska na nowe, o typowym rozmiarze.
2. Obudowa łożyska jest tak skonstruowana, aby całość była przesunięta o 5mm w stronę skrzyni biegów. To umożliwia pełne zazębienie wielowypustu.

W indywidualnych przypadkach, np. po remoncie skrzyni biegów, można zastosować dodatkową, załączoną podkładkę tak, aby podczas mocowania nie naciągać obudowy łożyska.
.Ten produkt oraz wiele innych, również w naszym sklepie internetowym 'polosie'.